Kako lahko že danes izboljšate optimizacijo na vaši strani?

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja.
Kako lahko že danes izboljšate optimizacijo na vaši strani?

Kako lahko že danes izboljšate optimizacijo na vaši strani? (Vir slike: Pixabay.com)

Slednje res drži, a je kot pri gradnji hiše potrebna dobra osnova oz. temelj, ki je v svetu optimizacije t.i. »ON-site« optimizacija.

Pri »ON-site« optimizaciji gre za spremembe na sami spletni strani, katere Googlu povedo oz. jasno prikažejo, kaj naj bi stran prikazovala. Gre torej za vstavljanje pravilne tekstovne vsebine, slikovne vsebine in video vsebin. Pri slednjih je zelo pomembno, kako jih poimenujemo, saj Google ne vidi slik in videa, temveč le prebira opise/zapise v kodi spletne strani.

Poleg vsebin je pomembna tudi tehnična optimizacija, ki zajema dobrega ponudnika gostovanja strani (da je stran čim dlje dostopna tako iskalcem, kot samim iskalnikom), da se stran čim hitreje nalaga in da je stran čim bolj uporabniku prijazna.

3 pomembne spremembe, ki jih vsak skrbnik spletnih strani lahko naredi že danes

1.) Optimizacija slikovnega gradiva na spletni strani

Kot omenjeno so slike na vaši spletni strani za Google praktično »nevidne«. Sam ne zazna točno, kaj slike prikazujejo, saj prebira zgolj »kodni zapis«, ki vašo sliko opisuje.

Prvi korak je torej že samo nalaganje (upload) slike in poimenovanje datoteke. V kolikor nalagate sliko toplotne črpalke za sanitarno vodo, naj se datoteka imenuje »toplotna-crpalka-za-sanitarno-vodo.jpg«. Tako bo Google povezal to sliko z vašo tematiko. V kolikor bo slika poimenovana »slika_1.jpg« bo enostavno predvideval, da je na sliki »slika« oz. »številka 1« sigurno pa nič v povezavi z toplotnimi črpalkami.

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani. Predaval bo SEO strokovnjak Igor Bajsić. 

Poimenovanje datoteke pred nalaganjem je prvi korak. Kolikor vam uporabniški vmesnik urejanja spletne strani dopušča, pa lahko dodate še 2 parametra, katerima Google posveča pozornost.

Prvi parameter je t.i. »alt tag« torej »alternativna oznaka«. Pri večini vmesnikov je to zgolj prostorček, kamor vpišemo frazo, ki se bo pojavila na spletni strani, v kolikor se slika ne bo pravilno prikazala. Gre za nekakšen »back-up« v primeru težav z nalaganjem slike. Verjetno ste sami že kdaj opazili, da je namesto 5x5cm slike enostavno le obroba in zapis. Tudi slednjega Google razbere in ga poveže z sliko.

BONUS SEO NASVET #1: V kolikor je ime vaše slike »toplotne-črpalke-za-sanitarno-vodo.jpg«, vam priporočam, da v »alt tag« dodate RAZLIČICO te besede, kajti ljudje v Google vpisujejo različne opise dotične črpalke, zatorej bi pri slednji priporočal, na primer, »toplotna črpalka – sanitarna voda«. Prekomerno ponavljanje istih ključnih besed (popolnoma identičnih) lahko prej škoduje kot pripomore k višjim uvrstitvam.

Drugi parameter pa je »description« oz. »opis« slike, ki je lahko dolg par besed, par stavkov ali par odstavkov, če želite. Priporočam opis od enega do dveh stavkov unikatne vsebine, ki opisuje sliko in vsebuje vsaj 1 različico vaše ključne besede oz. dejanske vsebine slike.

2.) Interne tematske povezave na spletni strani/trgovini

Tako kot je pomembno pridobivanje zunanjih spletnih povezav, je pomembno tudi, da so vsebine znotraj same strani tematsko povezane. Pri temu ne gre le za povezave preko menijev, temveč dejanskih povezav znotraj vsebine.

Vzemimo primer spletne trgovine s čevlji. Za ključno besedo »spletna trgovina s čevlji« želimo visoko uvrščanje prve strani »www.ceveljcek.si« (izmišljeno ime). Na spletni strani imamo v ponudbi 100 različnih parov čevljev s 100 različnimi krajšimi/daljšimi opisi teh čevljev. Smiselno bi bilo, da vsaj 10-15 odstotkov teh opisov povežemo s prvo stranjo. Povežemo seveda primerne besede znotraj opisov kot npr.: »Otroški čevlji Bimbo so narejeni iz vrhunskega….« Preko besede »otroški čevlji« naj bo narejena povezava na glavno stran www.ceveljcek.si. Povezava naj bo vidna in klikabilna.

BONUS SEO NASVET #2:  Za najboljši izkoristek je smiselno povezati 10-15 odstotkov izdelkov, za katere Google že sedaj misli, da so bolj pomembni od ostalih. Kako pa naj vemo kaj Google misli?

V iskalnik enostavno vpišete ukaz:

site:vašastran.si vaša ključna beseda

V našem primeru bi to bilo npr:

Site:ceveljcek.si otroški čevlji

Google bo nato prikazal vse podstrani PO POMEMBNOSTI od prve do zadnje. V primeru, da imamo 100 izdelkov, lahko v vse zadetke na prvi strani (v kolikor gre za posamične artikle) dodamo povezavo na zgoraj omenjeni način. Priporočljivo je, da je vsaj 10 povezav unikatnih oz. da imamo 10 različnih fraz, s katerimi se vsebina povezuje. »Otroški čevlji«, »čevlji«, »čevlji za najmlajše« ipd.

3.) Izboljšanje uporabniške izkušnje in lažjega plazenja Googlovega pajka

Zadnji nasvet bo sila kratek, a nič kaj manj efektiven kot predhodnika. Googlov pajek (dejansko ime) namreč redno prepleza vašo glavno stran in določene podstrani. V kolikor ima težave pri doseganju teh strani, se tudi ne bo pretirano zmenil za njih. Tako kot uporabnik ne bo 10x kliknil na 9-to podkategorijo, da bo prišel do svojega zadetka. Bolj kot so podstrani zakopane, manjša je verjetnost, da jo bo Google zaznal oz. upošteval.

Še zadnji nasvet je torej sila enostaven: Z dvema klikoma do vseh strani.

Če uporabnika postavimo na prvo stran, mora do kateregakoli produkta, obrazca ali datoteke priti z največ dvema klikoma (brez uporabe funkcije iskanje).

Avtor članka je Igor Bajsić, SEOPRO.

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Pred kratkim je podjetje Google potrdilo, da je v svoj iskalnik umestilo daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kako se lahko pripravite? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje