Kako si ljudje ogledajo vaš Facebook profil?

Vas zanima kaj si na vašem Facebook profilu ogledajo vaši potencialni poslovni partnerji, kupci, sodelavci, nadrejeni ali bodoči delodajalci? S sodobno tehnologijo je to mogoče - EyeTrackShop sledi pogledom obiskovalca, ki nam kasneje pomaga razumeti, kam največkrat zaide njegov pogled.
Kako si ljudje ogledajo vaš Facebook profil?

Kako ljudje gledajo vaš Facebook profil? (Vir slike: LinkedIn)

V študiji je sodelovalo 30 udeležencev, od katerih si je vsak v 10 sekundnem intervalu ogledal strani popularnih spletnih omrežij: Facebook, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube, Klout, Reddit, Digg, Tumblr, Twitter, StumbleUpon in Pinterest. Kaj so si udeleženci v teh 10 sekundah pogledali in kaj so pogledali najprej je razvidno iz slike.

Vsekakor je 30 majhna številka za izvedbo študije, vseeno pa pokaže trende, ki niso zanemarljivi:

  • Slika na Facebook profilu je zelo pomembna, saj se pogled obiskovalca najprej in največ časa ustavi na vaši profilni sliki.
  • Na LinkedIn je več pozornosti usmerjeno k vašem delovnem nazivu, kot pa k profilni sliki. Pravzaprav vaš službeni naziv pri LinkedIn dobi več pozornosti, kot katerikoli drugi podatki na vaši strani.
  • Vaši Facebook prijatelji so deležni veliko pozornosti. Ali je za to kriva pozicija slik prijateljev na vašem profilu ali ne, je stvar razprave. Vendar dejstvo je, da so le-ti deležni veliko pozornosti. Pozornost obiskovalca pritegnejo prijatelji tudi na Google+ in Twitter-ju.
  • Vsebina na vrhu strani zmaga. Bolj kot so vsebine oddaljene od zgornjega roba strani, manj ljudi jih bo prebralo ali pogledalo. Pravilo velja za Facebook in manj izrazito za Twitter in YouTube.

 

Vir: linkedin.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje