Kako si ljudje ogledajo vaš Facebook profil?

Avtor Saba Resnik — 08.12.2011
Komentiraj!
Vas zanima kaj si na vašem Facebook profilu ogledajo vaši potencialni poslovni partnerji, kupci, sodelavci, nadrejeni ali bodoči delodajalci? S sodobno tehnologijo je to mogoče - EyeTrackShop sledi pogledom obiskovalca, ki nam kasneje pomaga razumeti, kam največkrat zaide njegov pogled.
Kako si ljudje ogledajo vaš Facebook profil?

Kako ljudje gledajo vaš Facebook profil? (Vir slike: LinkedIn)

V študiji je sodelovalo 30 udeležencev, od katerih si je vsak v 10 sekundnem intervalu ogledal strani popularnih spletnih omrežij: Facebook, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube, Klout, Reddit, Digg, Tumblr, Twitter, StumbleUpon in Pinterest. Kaj so si udeleženci v teh 10 sekundah pogledali in kaj so pogledali najprej je razvidno iz slike.

Vsekakor je 30 majhna številka za izvedbo študije, vseeno pa pokaže trende, ki niso zanemarljivi:

  • Slika na Facebook profilu je zelo pomembna, saj se pogled obiskovalca najprej in največ časa ustavi na vaši profilni sliki.
  • Na LinkedIn je več pozornosti usmerjeno k vašem delovnem nazivu, kot pa k profilni sliki. Pravzaprav vaš službeni naziv pri LinkedIn dobi več pozornosti, kot katerikoli drugi podatki na vaši strani.
  • Vaši Facebook prijatelji so deležni veliko pozornosti. Ali je za to kriva pozicija slik prijateljev na vašem profilu ali ne, je stvar razprave. Vendar dejstvo je, da so le-ti deležni veliko pozornosti. Pozornost obiskovalca pritegnejo prijatelji tudi na Google+ in Twitter-ju.
  • Vsebina na vrhu strani zmaga. Bolj kot so vsebine oddaljene od zgornjega roba strani, manj ljudi jih bo prebralo ali pogledalo. Pravilo velja za Facebook in manj izrazito za Twitter in YouTube.

 

Vir: linkedin.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice