Kako na spletu nadzorovati ugled vašega podjetja?

Upravljanje z vašim ugledom ni vedno najlažje. Zelo se trudite, da bi zgradili spoštovanja vredno znamko in nato se pojavi nekdo, ki želi vaš trud izničiti. Kaj potem? Imate srečo, saj je tukaj nekaj odličnih nasvetov za upravljanje z ugledom in orodij, ki vam bodo pomagala ostati med glavnimi v igri.
Kako na spletu nadzorovati ugled vašega podjetja?

Ugled podjetja na spletu je pomemben (slika: smallbizbee).

Domene


Najprej morate kupiti nekaj domen. Tako je, več domen. Kupite .com, .org, .net in skoraj vsako drugo domensko razširitev, ki je povezana z vašo znamko, da je nihče drug ne bo mogel uporabiti proti vam. Če izberete domensko ime, ki se bo točno ujemalo s ključno besedo, potem bo morda težko dobiti obe različici, tako .net kot tudi .org, kar je v redu.

A bolje si je lastiti čimveč domenskih imen za vašo znamko. Google tako predlaga, da prevladujoče besede kot so “reviews”, “sucks” in “scam” uporabite v domenskih imenih poleg vaše znamke, kar vam bo pomagalo pri upravljanju z reputacijo. Na primer, uporabite znamkareviews.com.

Izberite si orodje in začnite z nadzorovanjem

Eno izmed najboljših orodij za nadzorovanje vaše znamke na spletu in blogosferi, je Google Alerts. Je preprosto in brezplačno, opozorila pa se pošiljajo neposredno na vaš elektronski naslov. V nastavitvah lahko nastavite, da vas preko elektronske pošte obvešča enkrat tedensko, dnevno ali kadarkoli je kaj novega.

In glede na to, da večina ljudi uporabi Google za iskanje podjetij na spletu, je pomembno vedeti, kaj Google pravzaprav sploh beleži. Googlova opozorila nastavite za znamko vašega podjetja, uporabite pa jih lahko celo za sledenje drugim ključnim besedam in konkurentom, če si seveda to želite.

Vsebina gradi znamke

Največja stvar, ki jo lahko naredite, je, da postanete izdelovalec vsebine. Realno-časovni splet se dandanes pojavlja med rezultati iskalnih pogonov. Prodornost Facebooka in Twitterja pomeni, da vas bodo ljudje iskali prav na teh platformah.
Zatorej morate na njih sodelovati. Ustvarite si račun (osebni ali od podjetja) ter se začnite povezovati in ustvarjati vsebine. Prav tako ustvarite blog, ki ga morate nenehno posodabljati. Uporabite ga za prispevke o novicah, industrijskih trendih oz. za karkoli že, kar ustreza vašemu podjetju. To bo postalo koristno, če boste kdaj morali odgovoriti na določeno situacijo.

Upravljajte z vašim družbenim spletom

Uporabite program kot je HootSuite, ki vam omogoča upravljanje z vsemi tremi socialnimi omrežji z enim samim uporabniškim vmesnikom, ki je preprost za uporabo. Omogoča vam, da planirate tweete, posodobitve statusov in se celo integrira z Ping.fm.
Poleg tega boste lahko preprosto nadzorovali vašo znamko in takoj odgovarjali na sporočila strank. Preko aplikacije lahko pišete tudi na WordPress blog. Aplikacija, kot je ta, lahko močno poveča vašo produktivnost, ki se nanaša na upravljanje s spletno reputacijo. Če vam HootSuite ni všeč, preizkusite CoTweet ali kaj podobnega. A upravljati s socialnimi mediji preprosto ni mogoče le preko same strani, na primer twitter.com.

Aktivnost, ne pasivnost

Sedaj, ko aktivno upravljate z ugledom vašega podjetja na spletu, boste veliko lažje nadzorovali škodo, če se vam dejansko pripeti kaj slabega. Zaradi tega je bolje biti izjemno aktiven kot pasiven. Če imate svoj glas, ste veliko lažje postavljeni proti napadom, s prisotnostjo na spletu pa boste veliko lažje pridobili zaupanje. 

Vir: Smallbizbee

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje