Kako na spletu nadzorovati ugled vašega podjetja?

Avtor Nejc Krumpačnik — 30.03.2010
Komentiraj!
Upravljanje z vašim ugledom ni vedno najlažje. Zelo se trudite, da bi zgradili spoštovanja vredno znamko in nato se pojavi nekdo, ki želi vaš trud izničiti. Kaj potem? Imate srečo, saj je tukaj nekaj odličnih nasvetov za upravljanje z ugledom in orodij, ki vam bodo pomagala ostati med glavnimi v igri.
Kako na spletu nadzorovati ugled vašega podjetja?

Ugled podjetja na spletu je pomemben (slika: smallbizbee).

Domene

Najprej morate kupiti nekaj domen. Tako je, več domen. Kupite .com, .org, .net in skoraj vsako drugo domensko razširitev, ki je povezana z vašo znamko, da je nihče drug ne bo mogel uporabiti proti vam. Če izberete domensko ime, ki se bo točno ujemalo s ključno besedo, potem bo morda težko dobiti obe različici, tako .net kot tudi .org, kar je v redu.

A bolje si je lastiti čimveč domenskih imen za vašo znamko. Google tako predlaga, da prevladujoče besede kot so "reviews", "sucks" in "scam" uporabite v domenskih imenih poleg vaše znamke, kar vam bo pomagalo pri upravljanju z reputacijo. Na primer, uporabite znamkareviews.com.


Izberite si orodje in začnite z nadzorovanjem

Eno izmed najboljših orodij za nadzorovanje vaše znamke na spletu in blogosferi, je Google Alerts. Je preprosto in brezplačno, opozorila pa se pošiljajo neposredno na vaš elektronski naslov. V nastavitvah lahko nastavite, da vas preko elektronske pošte obvešča enkrat tedensko, dnevno ali kadarkoli je kaj novega.

In glede na to, da večina ljudi uporabi Google za iskanje podjetij na spletu, je pomembno vedeti, kaj Google pravzaprav sploh beleži. Googlova opozorila nastavite za znamko vašega podjetja, uporabite pa jih lahko celo za sledenje drugim ključnim besedam in konkurentom, če si seveda to želite.


Vsebina gradi znamke

Največja stvar, ki jo lahko naredite, je, da postanete izdelovalec vsebine. Realno-časovni splet se dandanes pojavlja med rezultati iskalnih pogonov. Prodornost Facebooka in Twitterja pomeni, da vas bodo ljudje iskali prav na teh platformah.
Zatorej morate na njih sodelovati. Ustvarite si račun (osebni ali od podjetja) ter se začnite povezovati in ustvarjati vsebine. Prav tako ustvarite blog, ki ga morate nenehno posodabljati. Uporabite ga za prispevke o novicah, industrijskih trendih oz. za karkoli že, kar ustreza vašemu podjetju. To bo postalo koristno, če boste kdaj morali odgovoriti na določeno situacijo.


Upravljajte z vašim družbenim spletom

Uporabite program kot je HootSuite, ki vam omogoča upravljanje z vsemi tremi socialnimi omrežji z enim samim uporabniškim vmesnikom, ki je preprost za uporabo. Omogoča vam, da planirate tweete, posodobitve statusov in se celo integrira z Ping.fm.
Poleg tega boste lahko preprosto nadzorovali vašo znamko in takoj odgovarjali na sporočila strank. Preko aplikacije lahko pišete tudi na Wordpress blog. Aplikacija, kot je ta, lahko močno poveča vašo produktivnost, ki se nanaša na upravljanje s spletno reputacijo. Če vam HootSuite ni všeč, preizkusite CoTweet ali kaj podobnega. A upravljati s socialnimi mediji preprosto ni mogoče le preko same strani, na primer twitter.com.

Aktivnost, ne pasivnost

Sedaj, ko aktivno upravljate z ugledom vašega podjetja na spletu, boste veliko lažje nadzorovali škodo, če se vam dejansko pripeti kaj slabega. Zaradi tega je bolje biti izjemno aktiven kot pasiven. Če imate svoj glas, ste veliko lažje postavljeni proti napadom, s prisotnostjo na spletu pa boste veliko lažje pridobili zaupanje. 


Vir: Smallbizbee

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice