Kako naj bi Mayerjeva privarčevala dragocene milijone

Marissa Mayer, ki je na čelu Yahooja, je predstavila podrobnejši načrt, kako naj bi rešila podjetje, hkrati privarčevala in ponovno ustvarila dobičkonosno podjetje. S takšnim namenom je na čelo podjetja prišla štiri leta nazaj, a kot kaže njene poteze niso uspešne.
Kako naj bi Mayerjeva privarčevala dragocene milijone

Marissa Mayer napoveduje nova odpuščanja (Vir slike: YouTube).

Podjetje je potrdilo, da bo odpustilo še 15 odstotkov svoje trenutne delovne sile, kar pomeni okoli 1.600 ljudi, zaprli bodo pet pisarn, in sicer v Dubaju, Mexico Cityju, Buenos Airesu, Madridu in Milanu. Ostalo bo okoli 9 tisoč zaposlenih oziroma približno 40 odstotkov zaposlenih manj kot leta 2012.

Pravzaprav varčevanje in nižanje stroškov prihaja vsaj tri leta prepozno. V skoraj dvournem nagovoru je Marissa Mayer predstavila načrt, kako poenostaviti delovanje podjetja in se osredotočiti na področja, ki bi jim prinesla rast in prihodke. Med napovedovanjem svetle prihodnosti pa je vendarle priznala tisto, kar je bilo predvsem investitorjem že nekaj časa jasno: da se je podjetje znašlo v pravi zmedi. »Vsem je jasno, da je naša situacija kompleksna,« je dejala. Kompleksna pa bo tudi njihova strategija za povečanje vrednosti podjetja.

Težava je tudi v tem, da se je večina delničarjev odločila, da je tudi najboljša različica Yahooja brez vrednosti. Njegova tržnost vrednost je danes ocenjena na okoli 27 milijard dolarjev. Časa za izboljšanje je bilo na pretek. Ko je v prostore Yahooja vstopila leta 2012, ji je Marc Andreessen svetoval, naj takoj odpusti okoli 10 tisoč od okoli 18 tisoč delavcev. V ta korak je zdaj primorana.

Investitorji ji očitajo, da se je, namesto da bi odpuščala, raje podala v negotove vode in trošila denar tam, kjer ga ne bi smela. Tako je recimo dobro milijardo porabila za nakup Tumblrja, ki ga je zdaj ocenila za nespametno potezo. Stran, ki jo je Yahoo kupil leta 2013 za 1,1 milijona dolarjev, po njenih besedah ni prinesla takšnega uspeha, kot so ga prvotno načrtovali.

Očitali so ji tudi nakup pravic za TV oddajo Community, ki je bila pozneje odpovedana, med bolečimi očitki pa je bila tudi zaposlitev Katie Couric, ki je letno prejemala 10 milijonov dolarjev plače. Njen doprinos podjetju namreč ni bil premo sorazmeren prejeti plači.

Kot da kritik ni bilo dovolj, so investitorji odprli še zgodbo iz medijev. Ti so namreč poročali, da je Mayerjeva za zabave namenila 7 milijonov dolarjev in 450 milijonov dolarjev na leto za hrano delavcev. Mayerjeva je kritike zavrnila, dejala je, da so bile te ocene pomnožene s faktorjem tri. A vseeno, če znesek delimo s tri – zabava, za katero se nameni 2 milijona dolarjev, tudi za več kot 10 tisoč zaposlenih, se sliši precej ekstravagantna, so kritični ameriški mediji.

Z novim načrtom, zlasti z odpuščanji, naj bi Yahoo letno privarčeval okoli 400 milijonov dolarjev, prva odpuščanja naj bi se zgodila že v prvem četrtletju letošnjega leta. Vse več je govora tudi o prodaji nestrateškega premoženja, omenja se prodajo patentov in nepremičnin. Z omenjeno prodajo naj bi Yahoo zaslužil vsaj milijardo dolarjev. Na račun omenjenega načrta naj bi podjetje doseglo pospešeno rast že prihodnje leto oziroma leto pozneje.

Yahoojevi deli oziroma storitve naj bi v kratkem dobile nov fokus (ali pa jih bodo enostavno ugasnili), tako bosta spremembe doživeli tudi storitvi Flickr in Answers, z vidika uporabnika se bodo bolj osredotočili na področje novic, športa, življenjskega sloga in financ, in sicer zlasti na razvitih trgih, kot so ZDA, Kanada, Nemčija, Velika Britanija, Hong Kong, Tajvan. Za oglaševalce bo prilagodil svoji glavni ponudbi Gemini in BrightRoll.

Yahoojevi prihodki so se v zadnjem četrtletju glede na enako obdobje leto prej povečali za 1,6 odstotka na 1,27 milijarde dolarjev, a ob tem je podjetje utrpelo 4,43 milijarde dolarjev izgube. V enakem obdobju lani je podjetje zabeležilo 166,3 milijona dolarjev dobička.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje