Kako naj si organiziram dan, če delam na več kot 10 projektih?

Avtor Maruša Žibert — 02.03.2015
Komentiraj!
Samostojni podjetniki, zlasti tisti, ki imajo več naročnikov, si morajo dobro organizirati svoje delovnike. Nekateri so bolj jutranji tipi, spet drugi svoje možgančke vklopijo šele v popoldanskem času. Kako si urediti delovni ritem?
Kako naj si organiziram dan, če delam na več kot 10 projektih?

Kako se organizirati? (Vir slike: YouTube)

Naši nadrejeni pričakujejo, da bomo kar se da največ pokazali med delavnikom. Že res, da si tudi delavci med delavnikom želijo pokazati čim več, a njihov naravni bioritem jim pogosto to prepreči. Delavci potrebujejo kar nekaj ur, da dosežejo vrhunec v produktivnost, a ta ne traja dolgo. Po odmoru za malico produktivnost doseže najnižjo točko. Mnogi to povezujejo z obrokom, a gre pravzaprav za normalen del procesa.

Najmanj pomembne naloge opravljate zjutraj

Nadrejeni bi za to morali pri načrtovanju rokov, nalog in pričakovanj upoštevati posameznikov delovni proces, podobno bi morali narediti tudi sami delavci. Večina pomembnih nalog bi morali zaključiti preden dosežejo vrhunec v produktivnosti, okoli 12. oziroma 18. ure. Najmanj pomembne naloge pa bi morali izvajati zgodaj zjutraj, okoli 15. ure ali zvečer.

Podobno se je organizirala tudi Mojca Marš, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media: »Zjutraj praktično ne delam – razen nujnih stvari –, ker je moja kreativnost in produktivnost najvišja ravno zvečer. Jutranji čas vseeno namenim izobraževanju – branju strokovnih knjig in člankov.« Po branju se odpravi v fitnes, sledi kosilo, šele nato začne z intenzivnim delom.

Priprava na delovnik že dan prej

Marševa sodeluje pri več kot 10 projektih, zato je izvajanje vseh pomembna dobra organizacija. Naloge, ki jih mora v določenem dnevu opraviti, si skrbno pripravi že vnaprej, pogosto že kar en teden vnaprej. V koledarju pusti še nekaj prostora za stvari, ki včasih povsem nenapovedano vskočijo v urnik. »Dnevni koledar je organiziran do minute natančno – vem, kdaj moram neko nalogo končati in začeti novo,« v ta namen si nameni ravno dovolj časa za opravljanje neke zadolžitve, pogosto tudi par minut manj.

Brez visoke produktivnosti ne bi uspela voditi toliko projektov

Na ta račun, pravi, ohranja visok nivo produktivnosti, ta pa je bistvo njenega uspešnega delavnika: »Če ne bi bila tako produktivna in bi svoje minute namenila za nepomembne zadeve, mi verjetno ne bi uspelo voditi toliko projektov.«

Kot rečeno, Marševa sodeluje pri več kot 10 projektih, med njimi so vodenje agencije Super Spicy Media, prek katere izvaja tudi svetovanja Super Spicy Sessions, priprava podcasta Work Smart, Play Hard, projekt Postercat, pisanje knjige, bloga, newslettrov, obenem pa dela še na projektih svojih strank, ki jim pomaga pri vodenju marketinga. »Zabavno je,« pove v smehu.

Ko niste produktivni, ne delajte

Glede na to, da vsak doseže produktivnost ob različnih urah, je dobro poznati svoj bioritem. Če ste večerni, nočni tip, zakaj bi se z delom mučili dopoldne (če vam to služba omogoča), če ga tako ali tako ne boste dobro opravili. Čas, ko niste produktivni, namenite raje samemu sebi, podobno, kot to počne Marševa.

Marševa: organizirajte si delo po urah

Uspešna podjetnica svetuje, da si vsak najde tisti čas v dnevu, ko bo lahko dosegel visoko produktivnost. »Prav tako zelo toplo priporočam organizacijo dela po urah. Zadovoljstvo ob opravljenem delu bo toliko večje!« Ne pozabite pa niti na dober spanec, Marševa si zadnje čase privošči vsaj 7,5 ur spanca na dan, kar ji očitno prinaša izjemno dobre rezultate.

Vabimo vas na delavnico Maksimalna produktivnost!
Datum: 24. 11. 2015 od 16:00 do 19:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!