Kako naj socialni podjetniki premagajo konkurenco?

Socialno podjetništvo je v Sloveniji še v povojih, medtem ko je v tujini že močno razvito. Od ostalih podjetij se socialno podjetje razlikuje po tem, da osnovni namen njegove ustanovitve ni ustvarjanje dobička, ampak služenje širši javnosti.
Kako naj socialni podjetniki premagajo konkurenco?

Kako naj socialni podjetniki premagajo konkurenco? (Vir slike: sxc.hu)

Prvotni namen socialnega podjetja je skrb za javni interes, za večjo kakovost življenja ljudi, za solidarnost in razvoj dobrih odnosov med ljudmi ter odpravo dela na črno.

V Sloveniji je možnost ustanovitve socialnega podjetja postala realna šele s sprejetjem Zakona o socialnem podjetništvu (ZSocP), ki je v veljavo prišel s 1. januarjem 2012. Po drugi strani pa je socialno podjetništvo v tujini že močno razvito in čedalje bolj razširjeno. Temu primerno velika je tudi konkurenca, s katero se soočajo socialni podjetniki.

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj nasvetov, kako uspeti v svetu socialnega podjetništva in kako premagati konkurenco, preden vas izrinejo iz poslovnega sveta.

1. Dobro preučite, kaj socialno podjetništvo sploh pomeni

V tujini so že močno razširjeni razni študijski programi, ki ponujajo izobrazbo na področju socialnega podjetništva. Obstajajo tudi tečaji, ki združujejo ljudi, kateri si želijo boljši svet brez lačnih, žejnih in brezdomnih ljudi. Z udeleževanjem podobnih srečanj lahko spoznate svojo bodočo ekipo sodelavcev, ki vam bodo pomagali tudi kasneje v podjetju.

2. Povežite se z ljudmi, ki vam lahko pomagajo

Močne poslovne povezave se velikokrat izkažejo za ključne za uspeh podjetja. V tujini niso redke mednarodne konference, na katerih poteka mreženje socialnih podjetnikov. Močne vezi z neprofitnimi organizacijami lahko vzpostavite tudi prek prostovoljnega dela, ki vas bodo v zameno za pomoč morda tudi ustrezno izobrazile.

Socialno podjetje (so.p.) je oblika podjetniške dejavnosti, ki v Evropski uniji zaposluje že okrog 10 odstotkov delavcev!

3. Razmislite o spremembi kariere

Imate morda že podjetje, pa razmišljate o preoblikovanju v socialno podjetje? Tovrstna preoblikovanja v tujini niso redkost, porast lahko sčasoma pričakujemo tudi v Sloveniji. Trenutna ekonomska situacija je omenjene spremembe sicer nekoliko upočasnila, a sčasoma se bodo razmere zagotovo izboljšale.

4. Izboljšajte svojo predstavitev

Odlična predstavitev podjetja je ključnega pomena za uspešno pridobivanje investitorjev in sodelavcev. A pomembno je, da ohranite realen pogled na svet in na to, kar lahko zares dosežete. Ključ za dobro predstavitev je natančno poznavanje svojega podjetja, konkurence in panoge nasploh. Več o tem, kako napraviti čimboljšo predstavitev, si preberite v članku Podjetnica, ki zmaga na vsakem startup tekmovanju >>

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje