Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Še posebej med podjetniki je uporaba LinkedIn-a zelo priljubljena, saj gre za družbeno omrežje, ki je tesno povezano z razvojem posla in ustvarjanjem kariernih priložnosti, omogoča pa tudi sklepanje novih poznanstev z izjemnimi posamezniki, s katerimi bi drugače težko stopili v stik.
Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u? (Vir slike: Forbes.com)

LinkedIn posamezniku omogoča, da se poveže s tako rekoč katerim koli človekom na svetu, ki ima ustvarjen profil na tem priljubljenem družbenem omrežju. To lahko stori tako, da mu pošlje kratko sporočilo s povabilom v svoje omrežje poznanstev, prejemnik pa nato odloči, ali bo povabilo sprejel ali ne.

Toda velikokrat prošnje za sprejem v uporabnikov krog poznanstev na LinkedInu naletijo na gluha ušesa. Pogosto temu botruje predvsem nepersonalizirano in nestrokovno napisano povabilo.

Imate tudi vi ustvarjen profil na LinkedInu in si želite, da bi bila vaša povabila večkrat slišana in prebrana? V nadaljevanju si preberite 4 nasvete, kako napisati odlično sporočilo na LinkedInu, ki bo prepričalo prav vsakega!

1. korak: Domislite se izvirnega naslova!

Preden prejemniku začnete pisati osebno sporočilo, se vprašajte, od kod pravzaprav sploh poznate dotično osebo in kakšni so vaši razlogi, da jo dodate v svoje omrežje poznanstev? Morda potrebujete njen nasvet ali pa zgolj želite navezati stik z nekom, ki ga sicer ne poznate, a bi vam bilo takšno poznanstvo v čast?

Ko si boste odgovorili na zastavljena vprašanja, boste lažje našli izviren in personaliziran naslov, s katerim boste ustvarili odličen prvi vtis in povečali verjetnost, da bo oseba nadaljevala z branjem vašega sporočila.

2. korak: Predstavite se! 

V sam začetek sporočila vključite kratko pojasnitev tega, kdo pravzaprav ste in od kod poznate prejemnika sporočila. Napišete lahko tudi kratko pohvalo njegovega dotedanjega dela, vključite pa lahko tudi morebitna skupna poznanstva, saj boste tako dokazali, da ste resni in vredni zaupanja.

3. korak: Hitro preidite k bistvu!

Prvo pravilo spletnih sporočil pravi: “Krajše kot bo, boljše bo!” in tega se držite tudi na LinkedInu. Prejemnik vašega sporočila si za vsakodnevni pregled sporočil na omenjenem družbenem omrežju najverjetneje ne vzame veliko časa. Hitro se poglobite v bistvo in povejte, kaj sploh želite.

4. korak: Ne pozabite na zaključek in zahvalo!

Zadnji dve vrstici v sporočilu namenite tudi zaključku in zahvali. Vi ste namreč tisti, ki prosi za uslugo!

Vir: Mashable

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje