Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Še posebej med podjetniki je uporaba LinkedIn-a zelo priljubljena, saj gre za družbeno omrežje, ki je tesno povezano z razvojem posla in ustvarjanjem kariernih priložnosti, omogoča pa tudi sklepanje novih poznanstev z izjemnimi posamezniki, s katerimi bi drugače težko stopili v stik.
Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u? (Vir slike: Forbes.com)

LinkedIn posamezniku omogoča, da se poveže s tako rekoč katerim koli človekom na svetu, ki ima ustvarjen profil na tem priljubljenem družbenem omrežju. To lahko stori tako, da mu pošlje kratko sporočilo s povabilom v svoje omrežje poznanstev, prejemnik pa nato odloči, ali bo povabilo sprejel ali ne.

Toda velikokrat prošnje za sprejem v uporabnikov krog poznanstev na LinkedInu naletijo na gluha ušesa. Pogosto temu botruje predvsem nepersonalizirano in nestrokovno napisano povabilo.

Imate tudi vi ustvarjen profil na LinkedInu in si želite, da bi bila vaša povabila večkrat slišana in prebrana? V nadaljevanju si preberite 4 nasvete, kako napisati odlično sporočilo na LinkedInu, ki bo prepričalo prav vsakega!

1. korak: Domislite se izvirnega naslova!

Preden prejemniku začnete pisati osebno sporočilo, se vprašajte, od kod pravzaprav sploh poznate dotično osebo in kakšni so vaši razlogi, da jo dodate v svoje omrežje poznanstev? Morda potrebujete njen nasvet ali pa zgolj želite navezati stik z nekom, ki ga sicer ne poznate, a bi vam bilo takšno poznanstvo v čast?

Ko si boste odgovorili na zastavljena vprašanja, boste lažje našli izviren in personaliziran naslov, s katerim boste ustvarili odličen prvi vtis in povečali verjetnost, da bo oseba nadaljevala z branjem vašega sporočila.

2. korak: Predstavite se! 

V sam začetek sporočila vključite kratko pojasnitev tega, kdo pravzaprav ste in od kod poznate prejemnika sporočila. Napišete lahko tudi kratko pohvalo njegovega dotedanjega dela, vključite pa lahko tudi morebitna skupna poznanstva, saj boste tako dokazali, da ste resni in vredni zaupanja.

3. korak: Hitro preidite k bistvu!

Prvo pravilo spletnih sporočil pravi: “Krajše kot bo, boljše bo!” in tega se držite tudi na LinkedInu. Prejemnik vašega sporočila si za vsakodnevni pregled sporočil na omenjenem družbenem omrežju najverjetneje ne vzame veliko časa. Hitro se poglobite v bistvo in povejte, kaj sploh želite.

4. korak: Ne pozabite na zaključek in zahvalo!

Zadnji dve vrstici v sporočilu namenite tudi zaključku in zahvali. Vi ste namreč tisti, ki prosi za uslugo!

Vir: Mashable

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje