Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Avtor Maja Borštnik — 24.01.2014
Komentiraj!
Še posebej med podjetniki je uporaba LinkedIn-a zelo priljubljena, saj gre za družbeno omrežje, ki je tesno povezano z razvojem posla in ustvarjanjem kariernih priložnosti, omogoča pa tudi sklepanje novih poznanstev z izjemnimi posamezniki, s katerimi bi drugače težko stopili v stik.
Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u? (Vir slike: Forbes.com)

LinkedIn posamezniku omogoča, da se poveže s tako rekoč katerim koli človekom na svetu, ki ima ustvarjen profil na tem priljubljenem družbenem omrežju. To lahko stori tako, da mu pošlje kratko sporočilo s povabilom v svoje omrežje poznanstev, prejemnik pa nato odloči, ali bo povabilo sprejel ali ne. 

Toda velikokrat prošnje za sprejem v uporabnikov krog poznanstev na LinkedInu naletijo na gluha ušesa. Pogosto temu botruje predvsem nepersonalizirano in nestrokovno napisano povabilo. 

Imate tudi vi ustvarjen profil na LinkedInu in si želite, da bi bila vaša povabila večkrat slišana in prebrana? V nadaljevanju si preberite 4 nasvete, kako napisati odlično sporočilo na LinkedInu, ki bo prepričalo prav vsakega!

1. korak: Domislite se izvirnega naslova!

Preden prejemniku začnete pisati osebno sporočilo, se vprašajte, od kod pravzaprav sploh poznate dotično osebo in kakšni so vaši razlogi, da jo dodate v svoje omrežje poznanstev? Morda potrebujete njen nasvet ali pa zgolj želite navezati stik z nekom, ki ga sicer ne poznate, a bi vam bilo takšno poznanstvo v čast?

Ko si boste odgovorili na zastavljena vprašanja, boste lažje našli izviren in personaliziran naslov, s katerim boste ustvarili odličen prvi vtis in povečali verjetnost, da bo oseba nadaljevala z branjem vašega sporočila.

2. korak: Predstavite se! 

V sam začetek sporočila vključite kratko pojasnitev tega, kdo pravzaprav ste in od kod poznate prejemnika sporočila. Napišete lahko tudi kratko pohvalo njegovega dotedanjega dela, vključite pa lahko tudi morebitna skupna poznanstva, saj boste tako dokazali, da ste resni in vredni zaupanja. 

3. korak: Hitro preidite k bistvu!

Prvo pravilo spletnih sporočil pravi: "Krajše kot bo, boljše bo!" in tega se držite tudi na LinkedInu. Prejemnik vašega sporočila si za vsakodnevni pregled sporočil na omenjenem družbenem omrežju najverjetneje ne vzame veliko časa. Hitro se poglobite v bistvo in povejte, kaj sploh želite. 

4. korak: Ne pozabite na zaključek in zahvalo!

Zadnji dve vrstici v sporočilu namenite tudi zaključku in zahvali. Vi ste namreč tisti, ki prosi za uslugo! 

Vir: Mashable

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!