Kako narediti odlično Facebook nagradno igro?

Avtor Urša Slivar — 28.10.2013
Komentiraj!
Priprava zanimive Facebook nagradne igre, s katerim bi privabili čim večje število Facebook uporabnikov in pridobili nove všečke, ni tako enostavna, kot se zdi. A obstaja 7 elementov, ki jih vsak dober Facebook natečaj vsebuje.

Primarno naj bi s Facebook natečaji privabili vse svoje »oboževalce« (ljudi, ki so našo Facebook stran že všečkali) in, preko njihovih kontaktov, pridobili še kakšnega novega. A ne gre le za všečke. Bistveno je, da svojo znamko ali produkt predstavimo čim širšemu občinstvu in privabimo nove potencialne stranke. V nadaljevanju lahko najdete 7 nasvetov za pripravo odlične Facebook nagradne igre.

1. Ponudite zanimivo in vabljivo nagrado.

Nagrade, ki jih ponujate pri takšnih tekmovanjih, naj bodo vezane na produkt(e), ki jih ponujate v vaši komercialni dejavnosti. Če torej ne vodite Apple trgovine, ne podarjajte iPhonov in iPadov. Razmislite, kaj bi si vaši »oboževalci« želeli.

2. Izberite način pristopa k nagradni igri ali natečaju.

Na kakšen način bodo torej lahko ljudje, ki želijo sodelovati, pristopili k natečaju? Bo pogoj za sodelovanje všečkanje vaših Facebook objav ali komentiranje le-teh? Vse je odvisno od ciljev vašega natečaja. Priporočljivo je, da poskusite pridobiti e-poštne naslove sodelujočih in s tem razširite svojo mailing listo.

3. Vključite družbeni dokaz (»social proof«).

Ljudje se bodo hitreje odločili sodelovati, če bodo videli in vedeli, da so se za sodelovanje odločili že mnogi drugi. V svoj Facebook natečaj lahko zato vključite fotografije tistih, ki so se za sodelovanje že odločili.

4. Ne pozabite na drobni tisk.

V pogojih sodelovanja ne pozabite povsem razbremeniti Facebook kakršnekoli odgovornosti, uporabnike pa obvestite, da namerava njihove osebne podatke uporabljati zgolj vaša organizacija.

5. Promovirajte natečaj. Lahko tudi s partnerji.

Povezavo do natečaja ali nagradne igre najprej objavite na Facebook strani vaše organizacije, nato pa se lahko odločite za promocijo svoje objave s pomočjo Facebook oglasov. Ne pozabite razširiti informacije tudi na drugih družabnih omrežjih.

6. Omejite tekmovanje.

Če natečaj omejite časovno, boste ljudi prisilili, da se odločajo in delujejo hitro. Prav tako lahko omejite krog sodelujočih in tekmovanje pripravite le za »oboževalce« vaše strani. S tem se boste prikupili obstoječim »oboževalcem« (saj so vendarle elitna združba, kajne?), prav tako pa boste druge ljudi pripravili do tega, da všečkajo vašo stran.

7. V natečaj vgradite viralnost.

Sodelujoče spodbujajte, da všečkajo ali komentirajo vaše tekmovanje. To lahko tudi postavite kot pogoj za sodelovanje na natečaju. Nikakor pa ne smete zahtevati, da je pogoj za sodelovanje v nagradni igri deljenje (share) oz. označevanje na slikah (tag). O tem pišejo Facebook pravila.

Vir: jeffbullas.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice