Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid.
Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila, da bodo pripomogla k vašemu uspehu? (Vir slike: Unsplash)

V prejšnjem prispevku Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh smo predstavili transakcijska in potrditvena elektronska sporočila, njihov pomen za stranke ter značilnosti, ki jih imajo uspešna potrditvena sporočila. V tem prispevku pa vam ponujamo konkretne nasvete, kako oblikovati potrditvena sporočila, ki bodo pripomogla k povečanju prometa in višjim prihodkom.

Zakaj je pomembno izkoristiti potrditvena sporočila?

Potrditvena sporočila podjetjem omogočajo individualno komunikacijo s strankami, hkrati pa je njihov cilj informiranje, ne pa privabljanje strank nazaj na spletno stran podjetja. Potrditvena sporočila večinoma ne vključujejo pozivov k nadaljnji komunikaciji, čeprav predstavljajo odlično priložnost za poglabljanje odnosa s strankami.

Potrditvena sporočila so del t. i. kritičnih točk življenjskega cikla potrošnikov. Tako na podlagi potrditvenih sporočil podjetje pridobi nove informacije o tem, na kateri točki se stranke nahajajo in česa si želijo. Pridobljene podatke lahko uporabite za oblikovanje dodatnih ponudb, ki bodo pritegnile njihovo pozornost.

Kako lahko oblikujete svoja potrditvena sporočila, da jih boste čim bolj izkoristili?

V nadaljevanju predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju potrditvenih sporočil, vzdrževanju odnosov s strankami in povečanjem prodaje.

Dizajn

  • Dizajn vaših sporočil naj se ujema s celostno podobo vaše blagovne znamke, saj je ključno, da so vaše objave na vseh platformah prepoznavne in dosledne.
  • Vaša sporočila naj bodo prilagojena za branje na mobilnih napravah, saj posamezniki že približno polovico elektronskih sporočil preberemo na tak način. Kljub temu pa le 56 odstotkov blagovnih znamk svoja sporočila prilagaja mobilnim napravam.
  • Ne pozabite na optimizacijo sporočil za ogled brez slik, preverite, ali vse povezave vodijo na prave pristajalne strani, in preglejte sporočilo, da v njem ne bo neželenih tipkarskih in slovničnih napak. Ti kriteriji so osnova za nadaljnje delo.
  • Napredovanje svojih strank lahko prikažete s t. i. sledenjem dogodkom (angl. event tracking). S sporočili na to temo lahko stranke spodbudite k nadaljnjim korakom, saj posamezniki radi končamo, kar smo začeli.
  • Svojemu elektronskemu sporočilu dodajte povezave do svojih profilov na družabnih omrežjih. Sporočila, ki vključujejo povezave do družabnih omrežij, se lahko pohvalijo s kar 55 odstotki več klikov kot sporočila brez povezav.

Primer potrditvenega sporočila s povezavami do profilov na družabnih omrežjih. (Vir slike: Really Good Emails)

  • Dodajte tudi povezave do možnosti prejemanja elektronskih novic, če vaše stranke želijo prejemati obvestila o novih ponudbah ali ekskluzivne vsebine.
  • Dodajte tudi povezavo do službe za pomoč strankam. Svojim strankam olajšajte dostop do svojih zaposlenih.
  • Ne pozabite na povezavo do sistema za sledenja pošiljki. Tako boste zmanjšali negotovost in zaskrbljenost strank, če se bo sporočilo o potrditvi oddaje pošiljke izgubilo na poti do njih. Poleg tega se lahko sporočila, ki vsebujejo povezavo do sledenja pošiljki, pohvalijo s skoraj 50 odstotki več klikov kot ostala sporočila.

Personalizacija

  • V sporočilo, s katerim potrjujete nakup izdelka, dodajte povezave do sorodnih oziroma povezanih izdelkov ali storitev. Če je na primer vaša stranka kupila drag pametni telefon, lahko v potrditveno sporočilo vključite možnost zavarovanja naprave, zaščitne ovitke ali druge dodatke. Ali kot prikazuje spodnji primer: v potrditveno sporočilo za nakup športnih copat vključite ponudbo nogavic in vezalk.

Primer potrditvenega sporočila s povezano ponudbo. (Vir slike: Shopify)

  • Uporabljajte napovedovalne modele (angl. predictive models), ki oblikujejo individualizirana priporočila za vaše stranke na podlagi njihovega predhodnega obnašanja. Takšne personalizirane dinamične vsebine v vaših sporočilih lahko povečajo vaše prihodke iz trženja prek elektronske pošte za več kot 150 odstotkov.

Posebna ponudba

  • V potrditveno sporočilo dodajte posebno ponudbo, popust ali promocijsko kodo, da boste spodbudili nadaljnje nakupovanje. Kar 44 odstotkov strank namreč opravi svoj drugi nakup pri nekem ponudniku zaradi promocijskega sporočila.

Primer potrditvenega sporočila s ponudbo za dodatni popust. (Vir slike: Vero)

Zadeva

  • Zadeva vašega sporočila mora biti jasna, hkrati pa prejemniku ne sme izdati vseh informacij, ki se skrivajo v sporočilu. Vsebino sporočila naj tako le napove, ne pa popolnoma razkrije – tako boste zagotovili visoko stopnjo odpiranja.

Vir: EDMdesigner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje