Kako organizirati darilno promocijsko akcijo?

Avtor ursa — 23.12.2009
Komentiraj!
Darilne promocijske akcije so odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in predstavitev svojih izdelkov potrošnikom. Kako organizirati uspešno promocijsko obdarovanje si preberite v nadaljevanju.
Kako organizirati darilno promocijsko akcijo?

Promocijska darila naj bodo uporabna in privlačna. (Vir: dfwimprint.com)

Najprej skrbno izberite promocijske izdelke. Izdelki naj bodo sestavni del vaše ponudbe, ki jih stranke redno uporabljajo. Če so vaše ciljne stranke informatiki, lahko izberete predmete kot so pomnilniški ključi ali torbe za prenosnike, ki jih bodo lahko uporabljali vsak dan. Da bi izbrali prave promocijske izdelke med ciljnimi uporabniki naredite krajšo anketo ali raziskavo.

Nato izberite primeren kraj in čas za izvedbo promocijske akcije. Če ima vaša dejavnost sezonsko komponento, akcijo organizirajte ob vrhuncu sezone. Za izvedbo kampanje pa izberite mesta, kjer vaše stranke preživijo največ časa, npr. ustrezne skupnosti ali forume.

Promocijske izdelke ponudite skupaj z vašimi preostalimi izdelki v obliki paketa. Pri tem se lahko zgledujete po McDonaldsovem Happy Mealu, kjer stranke ob nakupu obroka dobijo tudi brezplačno igračko.

Na promocijske izdelke natisnite svoje podatke, vključno s spletnim naslovom, brezplačno telefonsko številko in logotipom ter s tem poskrbite, da se bodo stranke ob njihovi uporabi vedno spomnile na vas, hkrati pa širile prepoznavnost vaše blagovne znamke med svojimi kolegi.

Nazadnje izmerite rezultate promocijske kampanje, ki se navadno pokažejo šele čez čas. Od uspešne promocijske darilne akcije lahko pričakujete povečano prepoznavnost svoje blagovne znamke, nove stranke in zadovoljne povratnike, zato zgornje nasvete preizkusite tudi sami.


Vir: SmallBizBee

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice