Kako organizirati darilno promocijsko akcijo?

Darilne promocijske akcije so odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in predstavitev svojih izdelkov potrošnikom. Kako organizirati uspešno promocijsko obdarovanje si preberite v nadaljevanju.
Kako organizirati darilno promocijsko akcijo?

Promocijska darila naj bodo uporabna in privlačna. (Vir: dfwimprint.com)

Najprej skrbno izberite promocijske izdelke. Izdelki naj bodo sestavni del vaše ponudbe, ki jih stranke redno uporabljajo. Če so vaše ciljne stranke informatiki, lahko izberete predmete kot so pomnilniški ključi ali torbe za prenosnike, ki jih bodo lahko uporabljali vsak dan. Da bi izbrali prave promocijske izdelke med ciljnimi uporabniki naredite krajšo anketo ali raziskavo.

Nato izberite primeren kraj in čas za izvedbo promocijske akcije. Če ima vaša dejavnost sezonsko komponento, akcijo organizirajte ob vrhuncu sezone. Za izvedbo kampanje pa izberite mesta, kjer vaše stranke preživijo največ časa, npr. ustrezne skupnosti ali forume.

Promocijske izdelke ponudite skupaj z vašimi preostalimi izdelki v obliki paketa. Pri tem se lahko zgledujete po McDonaldsovem Happy Mealu, kjer stranke ob nakupu obroka dobijo tudi brezplačno igračko.

Na promocijske izdelke natisnite svoje podatke, vključno s spletnim naslovom, brezplačno telefonsko številko in logotipom ter s tem poskrbite, da se bodo stranke ob njihovi uporabi vedno spomnile na vas, hkrati pa širile prepoznavnost vaše blagovne znamke med svojimi kolegi.

Nazadnje izmerite rezultate promocijske kampanje, ki se navadno pokažejo šele čez čas. Od uspešne promocijske darilne akcije lahko pričakujete povečano prepoznavnost svoje blagovne znamke, nove stranke in zadovoljne povratnike, zato zgornje nasvete preizkusite tudi sami.

Vir: SmallBizBee

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje