Kako postati ekspert za Twitter?

Podjetnica Michelle Ward je pred kratkim izvedla manjšo raziskavo. Zanimalo jo je, od kje so stranke izvedele za njen posel. Visoko na lestvici so se vrstili odgovori: preko bloga, objav v člankih, oglasov itd. Največkrat pa so stranke navedle mikroblogersko omrežje Twitter.

Twitter v ZDA igra zelo pomembno vlogo pri komuniciranju z javnostjo. Velika verjetnost je, da bomo Slovenci sledili tudi temu trendu, zato bodite pripravljeni in se že danes spoznajte s tem družbenim medijem.

Začetniki

  • Preberite si nekaj objav in člankov o tem, kako Twitter deluje in kako postanete pristen Twitteraš. Na spletu lahko najete tudi različne slovarje, ki vam pojasnijo najbolj pogoste izraze, ki se uporabljajo na Twitterju.
  • Registrirajte se! Vpis je zelo preprost, vendar dobro razmislite, kakšno bo vaše uporabniško ime. Kljub temu, da le-to lahko spremenite kadarkoli, tega po vsej verjetnosti ne boste storili, saj boste na tak način izgubili tiste, ki spremljajo vaše objave.
  • Nikar ne objavite slike logotipa svojega podjetja, saj ljudje na Twitterju želijo komunicirati z osebami in ne s podjetjem.
  • Spremenite si ozadje s pomočjo nastavitev „Edit your profile” in „Design”. Izberite si eno od že danih tematik in dodajte še svoj logotip ali sliko vašega produkta, nato izberite opcijo „Tile” – na tak način se bo logotip ponavljal. Dodate lahko tudi karkoli drugega, kar bo pripomoglo, da bo vaša stran izstopala iz množice.
  • Napišite nekaj o sebi. Svojo biografijo pripravite kar se da jasno in jedrnato, saj imate na voljo zgolj 160 znakov. Ne pozabite dodati še povezave na vašo spletno stran, spletno prodajalno ali na vaš blog.
  • Napišite svojo prvo objavo. Nič ni narobe, če napišete, da ste novi in da se v Twitter svetu še ne znajdete. V kolikor ne želite takoj oglaševati, svoji objavi dodajte kaj zanimivega, kar ste morda prebrali ali si ogledali.
  • Poiščite svoje prijatelje in znance ter sledite njihovim objavam. Uporabite znak @ in se odzovite na vsaj eno objavo.

Osnovno znanje

  • Dodajte „Follow” oz. Twitter ikono ali Twitter zavihek na svojo spletno stran ali blog.
  • Začnite uporabljati aplikacije socialnih omrežij za organiziranje in ustvarjanje seznamov, objav, za posodobitve itd., kot so Hootsuite, TweetDeck in ostale aplikacije CoTweet.
  • Posvetite nekaj dni zgoraj omenjenim aplikacijam za organiziranje – kasneje se vam bo to obrestovalo.
  • Ustvarite uvodno spletno stran smo za tiste obiskovalce, ki bodo na vašo spletno stran prišli preko Twitterja, in tam dodajte povezavo na vaš profil.
  • Nikar ne avtomatizirajte uporabe Twitterja s pripomočki za samodejno sledenje ali avtomatsko pošiljanje neposrednih sporočil novim Twitterašom, ki sledijo vašim objavam.
  • Ustvariti morate ravnovesje med promocijskimi objavami in ostalimi objavami, predlagamo 1 promocijsko objavo na vsakih 5 običajnih objav.
  • Dnevno morate slediti 10 novim Twitterašom. Prepričajte se, da so to ljudje, ki bi lahko bili vaše potencialne stranke.

Napredno znanje

  • Ustvarite si unikatno ozadje.
  • Uporabljajte relevantne hashtag-e (# relevantna beseda ali izraz) za iskanje primernih tematik in primernih Twitterašev.
  • Pridružite se Twitter pogovoru (angl. tweet chat), ali pa ga ustanovite kar sami.
  • Povežite svoj Twitter profil s svojim Facebook profilom ali Facebook stranjo.
  • Nastavite si samodejno objavo vsebin vašega bloga na Twitterju.

Vir: Ward, Michelle. Just 15 Minutes a Day to Becoming a Twexpert. Startupnation.com.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje