Kako postati ekspert za Twitter?

Podjetnica Michelle Ward je pred kratkim izvedla manjšo raziskavo. Zanimalo jo je, od kje so stranke izvedele za njen posel. Visoko na lestvici so se vrstili odgovori: preko bloga, objav v člankih, oglasov itd. Največkrat pa so stranke navedle mikroblogersko omrežje Twitter.

Twitter v ZDA igra zelo pomembno vlogo pri komuniciranju z javnostjo. Velika verjetnost je, da bomo Slovenci sledili tudi temu trendu, zato bodite pripravljeni in se že danes spoznajte s tem družbenim medijem.

Začetniki

  • Preberite si nekaj objav in člankov o tem, kako Twitter deluje in kako postanete pristen Twitteraš. Na spletu lahko najete tudi različne slovarje, ki vam pojasnijo najbolj pogoste izraze, ki se uporabljajo na Twitterju.
  • Registrirajte se! Vpis je zelo preprost, vendar dobro razmislite, kakšno bo vaše uporabniško ime. Kljub temu, da le-to lahko spremenite kadarkoli, tega po vsej verjetnosti ne boste storili, saj boste na tak način izgubili tiste, ki spremljajo vaše objave.
  • Nikar ne objavite slike logotipa svojega podjetja, saj ljudje na Twitterju želijo komunicirati z osebami in ne s podjetjem.
  • Spremenite si ozadje s pomočjo nastavitev „Edit your profile” in „Design”. Izberite si eno od že danih tematik in dodajte še svoj logotip ali sliko vašega produkta, nato izberite opcijo „Tile” – na tak način se bo logotip ponavljal. Dodate lahko tudi karkoli drugega, kar bo pripomoglo, da bo vaša stran izstopala iz množice.
  • Napišite nekaj o sebi. Svojo biografijo pripravite kar se da jasno in jedrnato, saj imate na voljo zgolj 160 znakov. Ne pozabite dodati še povezave na vašo spletno stran, spletno prodajalno ali na vaš blog.
  • Napišite svojo prvo objavo. Nič ni narobe, če napišete, da ste novi in da se v Twitter svetu še ne znajdete. V kolikor ne želite takoj oglaševati, svoji objavi dodajte kaj zanimivega, kar ste morda prebrali ali si ogledali.
  • Poiščite svoje prijatelje in znance ter sledite njihovim objavam. Uporabite znak @ in se odzovite na vsaj eno objavo.

Osnovno znanje

  • Dodajte „Follow” oz. Twitter ikono ali Twitter zavihek na svojo spletno stran ali blog.
  • Začnite uporabljati aplikacije socialnih omrežij za organiziranje in ustvarjanje seznamov, objav, za posodobitve itd., kot so Hootsuite, TweetDeck in ostale aplikacije CoTweet.
  • Posvetite nekaj dni zgoraj omenjenim aplikacijam za organiziranje – kasneje se vam bo to obrestovalo.
  • Ustvarite uvodno spletno stran smo za tiste obiskovalce, ki bodo na vašo spletno stran prišli preko Twitterja, in tam dodajte povezavo na vaš profil.
  • Nikar ne avtomatizirajte uporabe Twitterja s pripomočki za samodejno sledenje ali avtomatsko pošiljanje neposrednih sporočil novim Twitterašom, ki sledijo vašim objavam.
  • Ustvariti morate ravnovesje med promocijskimi objavami in ostalimi objavami, predlagamo 1 promocijsko objavo na vsakih 5 običajnih objav.
  • Dnevno morate slediti 10 novim Twitterašom. Prepričajte se, da so to ljudje, ki bi lahko bili vaše potencialne stranke.

Napredno znanje

  • Ustvarite si unikatno ozadje.
  • Uporabljajte relevantne hashtag-e (# relevantna beseda ali izraz) za iskanje primernih tematik in primernih Twitterašev.
  • Pridružite se Twitter pogovoru (angl. tweet chat), ali pa ga ustanovite kar sami.
  • Povežite svoj Twitter profil s svojim Facebook profilom ali Facebook stranjo.
  • Nastavite si samodejno objavo vsebin vašega bloga na Twitterju.

Vir: Ward, Michelle. Just 15 Minutes a Day to Becoming a Twexpert. Startupnation.com.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje