Kako postati mojster družabnih omrežij?

Avtor Maruša Žibert — 15.09.2015
Komentiraj!
Skoraj vsak teden lahko poslušamo, katero novo družbeno omrežje je zaživelo. Periscope, Meerkat, Layout, Swich, seznam se nadaljuje. Katera pa so nova pravila, ki nam omogočajo čim boljše vodenje družbenih omrežjih?
Kako postati mojster družabnih omrežij?

Kako postati mojster družbenih omrežij, svetuje Gabriel Sands. Fotografija je simbolična (Vir slike: YouTube).

Katera so tista omrežja, na katerih moramo biti prisotni, če ne, kot se pogosto reče, sploh ne obstajamo? Odgovore je za Fast Company priskrbel Gabriel Sands iz podjetja Refinery 29. Poglejmo, kakšni so njegovi napotki, kako osvojiti družbena omrežja (in si pri tem ne delati dodatnih sivih las).

Sands svetuje, da premislimo, katera platforma je za določene aspekte najboljša, svoj pristop pa prilagodimo glede na platformo. Torej, ton in pristop na Facebooku ne bo nujno enak pristopu na drugem družabnem omrežju.

»Facebook je platforma, namenjena artikulaciji vaših interesov in pogledov na svet. Je odraz vaše osebne medijske porabe. Twitter, po mojem mnenju postaja vse manj pomemben,« pravi Sands. Medtem pa so bolj vizualne platforme, kot sta Instagram in Tumblr, nekakšno ogledalo vas. Preglejte, kje dobivate največ odzivov in prilagodite svoj pristop, še svetuje.

Koliko omrežij upravljati?

Sands pravi, da naj bo to število največ pet. Svetuje Instagram, ki ga opiše kot ultimativno vizualno orodje za blagovne znamke, Snapchat, ki vse bolj raste, predvsem med mladimi, LinkedIn, ki ga bi moral po njegovem mnenju imeti vsakdo, ki ima službo, predvsem pa je pomemben iz vidika priložnosti povezovanja, Facebook in Tumblr, ki je dobra platforma za podajanje vizualnih zgodb.

Upravljajte tista omrežja, na katerih je določen efekt. Ne ukvarjajte se s tistimi, za katere spoznate, da je za vaše podjetje oziroma znamko nepomembno. S takšnimi boste le izgubljali čas, namesto da bi trud in energijo vložiti v tiste, ki vam prinašajo dejansko korist.

Morda najpomembnejši nasvet Sandsa je, da vse, kar boste dali na internet, ostane na njem. Da, objave že lahko izbrišete, a dodaja: povprečna življenjska doba tvita je 18 minut, objave na Facebooku pa od tri do pet ur, na Instagramu pa uro ali dve. Čeprav ne gre za veliko časa, pa se vse arhivira tako ali drugače. Slab glas pa se bo razširil prej, kot boste lahko tlesknili.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!