Izboljšajte konkurenčnost s trženjem prek e-pošte

Avtor Ursa Kostic — 09.09.2009
Komentiraj!
Raziskava, ki je zajela več kot tri tisoč malih ameriških podjetij je pokazala, da podjetnikom enega največjih izzivov pri poslovanju predstavlja trženje. Cenovno dostopno in učinkovito rešitev predstavlja trženje preko e-pošte, ki ga je kasneje mogoče nadgraditi še z drugimi spletnimi orodji.
Izboljšajte konkurenčnost s trženjem prek e-pošte

Trženje prek e-pošte spada med najučinkovitejše načine trženja. (Vir: Aweber)

Čeprav splet ponuja mnogo načinov trženja, predstavlja trženje preko e-pošte enega najlažjih, najučinkovitejših in najcenejših načinov trženja. S pomočjo e-sporočil in e-glasila je mogoče s strankami vzpostaviti dobre neobvezujoče odnose, prav tako pa ponuja dobro osnovo, ki jo je mogoče kasneje obogatiti z dodatnimi spletnimi trženjskimi orodji kot so ankete in raziskave, s katerimi podjetje pride do koristnih povratnih informacij.

Interakcijo s strankami je mogoče še nadgraditi s pomočjo spletnih strani namenjenih druženju kot so Twitter, Facebook, LinkedIn in YouTube, zato v e-sporočila in glasilo vključite povezave do svojih video posnetkov, foto albumov in blogov.

Na tak način lahko mala podjetja z uporabo spletnih orodij ustvarijo vsestransko trženjsko taktiko, v kateri uporabnika seznanijo z različni spletnimi mesti na katerih se predstavlja podjetje in tako utrdijo odnose z obstoječimi strankami, pridobijo nove stranke in se obranijo pred konkurenco.

Začnete lahko s preprostim trženjem prek e-sporočil in s časom dodajajte nove digitalne funkcije in tako vam bo kmalu uspelo z nizkimi stroški ustvariti raznoliko trženjsko kampanjo.

E-trženja se poslužujemo tudi v našem Zavodu. Uporabljamo program Aweber, ki je sicer plačljiv, vendar vreden svojega denarja.

Aweber  je spletno orodje, s katerim boste vedno ostali v stiku s svojimi strankami. V preprostem okolju lahko sestavite akcijske ponudbe, stranke redno obveščate o novostih in ponudite naročnikom nekaj več. Na voljo so številne oblikovne predloge, ki jih lahko prilagodite svojim potrebam in potrebam vaših strank.

Gre za zelo napredno orodje, ki omogoča posredovanje natančnih statistik o odpiranju sporočil ter klikanju na njih, enostavne primerjalne teste o efektu različnih sporočil in prijavnih oken (split testi), ter mnogo drugega. 

 

Vir: BusinessKnowHow

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!