Kako povečati lojalnost internetnih kupcev?

Pridobivanje novih kupcev stane. Vzame tudi ogromno časa in energije, zato vsako podjetje skuša povečati zvestobo že obstoječih kupcev. V nadaljevanju vas vabimo, da spoznate 5 načinov, kako to dosežemo na spletu.
Kako povečati lojalnost internetnih kupcev?

Kako povečati lojalnost internetnih kupcev? (Vir slike: domovanje.si)

1.Spletna stran in podporni servis naj bosta dovršena in učinkovita!

Morda se vam zdi samoumevno, toda še vedno obstaja ogromno spletnih strani, ki niso urejene in načrtovane tako, kot bi morale biti. Hitrost delovanja spletne strani, dobra uporabniška izkušnja, jasna navigacija ter pozivi k akciji na pravem mestu so bistvenega pomena za uspeh.

2. Prilagajajte videz strani

Oblikovanje strani lahko vsake toliko časa tudi tematsko spremenite – npr. primerno letnemu času ali produktom, ki so v akciji. To je bonbonček za vaše povratnike, ki bodo tudi lažje opazili, da imate kaj novega v ponudbi. Vabljiv dizajn, dober prodajni servis in jasna navigacija strani še vedno niso dovolj za dobro spletno prodajo, so pa prvi in ključni elementi, ki bodo kupca premamili k nakupu.

3. Izpolnjujte obljube!

Za pridobitev zvestih kupcev je daleč najbolj pomembno, da izpolnjujete obljube, ki ste jih dali. Ne obljubljajte, da ste najboljši, najcenejši in najhitrejši, če to niste! Na internetu lahko to v sekundi preverimo. Kupci, razočarani nad vašimi obljubami, se k vam gotovo ne bodo vračali.

4. E-novice izboljšajo retencijo

Z rednimi e-novicami obstoječe stranke opozarjate nase in na vaše izdelke. Ko bo kupec naslednjič potreboval kaj, kar ponujate, se bo gotovo spomnil tudi na vas, saj z rednimi sporočili krepite retencijo oz. priklic blagovne znamke.

5. Približajte se kupcem!

Da se bodo vaši kupci vračali, jim morajo biti najprej všeč vaši produkti in vaša spletna stran, nujno pa jim morate dati tudi občutek, da so z vami v odnosu. Gre za za engagement marketing, kot temu pravijo Američani. Bistvo tega odnosa je, da kupci vedo, da jih slišite in da upoštevate njihove želje.

Načini, kako to počnete, so različni, tu je nekaj namigov:

    • Resno vzemite vse komentarje vaših kupcev, ne glede na to, ali jih objavijo na Facebooku, na spletni strani, forumu ali drugje. Vedno odgovorite nanje. Prisluhnite konstruktivnim kritikam in poskušajte izboljšati stvari, ki kupcem niso všeč.
    • Na komentarje odgovarjajte hitro – internetni kupci so nestrpni in ne marajo čakanja.
    • Na spletu povejte tudi kaj o sebi, npr. kaj vas je navdihnilo, da ste se začeli ukvarjati s svojim poslom. To lahko poveste na blogu, Facebooku in še kje.

    Še več o takšnih temah izveste na našem brezplačnem izobraževanju, veseli pa bomo tudi, če nas pokličete za osebno svetovanje na št. 01 777 78 78.

    Oznake: , , , ,
    Iskanje
    ↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

    Trendi digitalnega marketinga 2018

    02.02.2018 od 15:00 do 19:00
    Trendi digitalnega marketinga 2018

    Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
    Preberite več >>

    Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

    09.02.2018 od 9:00 do 17:00
    Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

    Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
    Preberite več >>

    MP delavnica: Facebook oglaševanje

    23.02.2018 od 9:00 do 17:00
    MP delavnica: Facebook oglaševanje

    Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
    Preberite več >>

    Vse za podjetje