Članek: Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Avtor David Bergant — 05.06.2012
Komentiraj!
Imate spletno trgovino kjer kupci običajno kupijo le po enega ali dva izdelka? V tem članku si lahko preberete kako povečati vrednost nakupa posamezne stranke, torej kako stranki prodati še kak dodaten produkt, ki ga sprva niti ni imela v načrtu kupiti.
Članek: Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini (Vir slike: sxc.hu)

Dobiček lahko povečate na dva načina, in sicer s pomočjo večjega obiska oziroma števila obiskovalcev spletne trgovine ali s povečanjem vrednosti nakupa. Ker je za večje število obiskov spletne trgovine običajno potrebno povečati stroške za oglaševanje ali optimizacijo spletne strani, vam bomo tu predstavili drugo, cenejšo rešitev.

Prva rešitev se skriva v paketnih prodajah. Za primer vzemimo spletno trgovino s prenosnimi računalniki. Namesto da stranki prodate le prenosni računalnik za 500€, lahko sestavite paket, kjer bo stranka lahko poleg prenosnika v paketu dobila še brezžično miško, torbo in operacijski sistem.

Sama brezplačna dostava pri posamezni vrednosti nakupa niti nima posebne vloge, jo pa ima mejna vsota, od katere naprej je dostava brezplačna. V primeru da imate mejo vrednosti nakupa za brezplačno dostavo nastavljeno na 100€ in ima stranka v košarici produkte v skupni vrednosti manj kot 100€, jo opozorite koliko ji še manjka do brezplačne dostave.

V kolikor boste ponudili količinske popuste vsekakor lahko pričakujete večjo povprečno vrednost posameznega nakupa , vendar pa sam količinski popust ni primeren za vse izdelke.

Več o tem si preberite v članku Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice