Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Imate spletno trgovino, kjer kupci običajno kupijo le po en izdelek ali dva? V članku si lahko preberete, kako povečati vrednost nakupa posamezne stranke, torej kako stranki prodati še kak dodaten produkt, ki ga sprva niti ni imela v načrtu kupiti.
Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini (Vir slike: sxc.hu)

Dobiček lahko povečate na dva načina, in sicer s pomočjo večjega obiska oziroma števila obiskovalcev spletne trgovine ali s povečanjem vrednosti nakupa. Ker je za večje število obiskov spletne trgovine običajno potrebno povečati stroške za oglaševanje ali optimizacijo spletne strani, vam bomo na tem mestu predstavili drugo, cenejšo rešitev.

Paketi

Prva rešitev se skriva v paketnih prodajah. Za primer vzemimo spletno trgovino s prenosnimi računalniki. Namesto da stranki prodate le prenosni računalnik za 500 €, lahko sestavite paket, kjer bo stranka lahko poleg prenosnika v paketu dobila še brezžično miško, torbo in operacijski sistem. Predpostavimo, da je cena brezžične miške 30 €, torbe 20 € in operacijskega sistema 100 €. V tem primeru bi nakup  vsakega artikla posebej stranko stal 650 €, po vsej verjetnosti pa miške, torbe in operacijskega sistema ne bi kupila. Namesto tega ji raje ponudite paket, kjer lahko vse te artikle kupi po nekoliko nižji ceni, npr. 600 €. V tem primeru smo s pomočjo popusta vrednost nakupa povečali za 100 €. Najboljša rešitev je, da stranki omogočimo sestavljanje paketov po njenih željah. Lep primer te prakse je spletna trgovina Mimovrste.

Brezplačna dostava

Sama brezplačna dostava pri posamezni vrednosti nakupa niti nima posebne vloge, jo pa ima mejna vsota, od katere naprej je dostava brezplačna. V primeru, da imate mejo vrednosti nakupa za brezplačno dostavo nastavljeno na 100 € in ima stranka v košarici produkte v skupni vrednosti manj kot 100 €, jo opozorite, koliko ji še manjka do brezplačne dostave. Za primer vzemimo, da je meja postavljena na 100 €, stranka pa ima v košarici produkte v skupni vrednosti 85 €. Preden stranka odda naročila, jo opozorite, da ji do brezplačne dostave manjka še 15 €, poleg tega pa ji ponudite še produkte, ki so v povezavi s temi, ki jih ima trenutno v košarici. Recimo, da ima stranka v košarici tiskalnik za 85 €, vi pa ji potem ponudite še dodatne kartuše, papir ali kaj podobnega.

Količinski popusti

V kolikor boste ponudili količinske popuste, vsekakor lahko pričakujete večjo povprečno vrednost posameznega nakupa, vendar pa sam količinski popust ni primeren za vse izdelke. V primeru, da želite prodati prenosni računalnik, količinski popust najverjetneje ne bo najboljša rešitev, je pa zato toliko boljša v primeru, da prodajate potrošni material. Poleg tega je zelo pomembno, da stranki tudi pokažemo, koliko bo prihranila pri nakupu določene količine. Za primer vzemimo, da prodajamo kvalitetno vino, katerega cena je 20 € za kos oziroma liter. V tem primeru lahko stranki s pomočjo tabele ali na kakšen drug način prikažemo, da je cena pri nakupu dveh kosov oziroma litrov 35 € in da bo tako z nakupom dveh prihranila 5 €, v primeru, da stranka kupi tri litre kvalitetnega vina je cena 50 €, torej stranka prihrani 10 € itd.

Zaključek

To so le trije najosnovnejši in najpreprostejši načini za povečanje vrednosti posameznega nakupa v vaši spletni trgovini. S časom seveda le taki ukrepi ne bodo več dovolj, zato bo potrebno povečati tudi njen obisk. To lahko storite s pomočjo oglaševanja ali optimizacije spletne trgovine za iskalnike. Optimizacija spletnih strani je dolgoročna rešitev, ki zahteva veliko znanja in sprotno sledenje novostim, njena učinkovitost pa je zelo velika.

V kolikor prodajate neke produkte in spletne trgovine še nimate, vam vsekakor priporočamo izdelavo spletne trgovine ter seveda tudi njeno promoviranje. Sama izdelava spletne trgovine brez oglaševanja in optimizacije za spletne iskalnike najverjetneje ne bo obrodila sadov, saj spletne trgovine ne bo poznal nihče. Predstavljajte si, koliko turistov bi obiskalo najlepšo turistično znamenitost na svetu, za katero bi vedeli le domačini – nihče.

Prav zaradi naštetih razlogov vam priporočamo, da za izdelavo spletne trgovine poiščete podjetje, ki vam bo poleg izdelave lahko nudilo še vse pripadajoče storitve za promoviranje – eno takih podjetij je tudi Optiweb.

Avtor besedila je David Bergant, SEO, www.optiweb.si

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje