Kako premagati konkurenco?

Obstaja kar nekaj različnih strategij, kako se soočati s konkurenco. Različni uspešni podjetniki so pripravili nekaj nasvetov, ki jih lahko upoštevate v primeru, da vam težave na trgu povzroča prav konkurenca.
Kako premagati konkurenco?

Kako premagati konkurenco? (Vir slike: sxc.hu)

Izberite poslovni model, ki bo boljši od konkurence

Cliff Shaw je tekom svoje podjetniške kariere ustanovil in kasneje tudi prodal tri podjetja, prav vsem pa je bilo skupno to, da so imele vsaj enega hudega konkurenta. 

Ko je leta 2011 ustanovil podjetje Mocavo, ki se je ukvarjalo z razvojem spletnega rodoslovnega iskalnika, se je soočil s hudim tekmecem – spletnim gigantom Ancestry.com, ki je tedaj imel že več kot 2 milijona naročnikov in 11 milijonov vseh uporabnikov v svoji zgodovini. 

Zavedal se je, da ga lahko reši le dober poslovni model – odločil se je za brezplačno ponudbo svojih storitev na spletu, kar je bila njegova največja prednost pred tekmecom Ancestry.com. Slednji je namreč za uporabo storitev zahteval mesečno naročnino.

Danes ima Mocavo ogromno število uporabnikov, poleg brezplačnih storitev pa jim ponujajo tudi dodatne plačljive storitve, ki so prav tako močno priljubljene pri uporabnikih. 

V konkurentih poiščite svetovalce

Podjetnik Michael Beneduce mlajši deluje v povsem unikatni panogi – ukvarja se z vinarsko industrijo. Sam meni, da tu veljajo povsem drugačna pravila glede konkurence – več konkurenčnih vinarn kot deluje v okolici, boljša bo prodaja za vse. 

Beneduce namreč ostalih vinarjev nima za konkurente, temveč za prijatelje, s katerimi je tesno povezan in jih lahko kadarkoli povpraša za nasvet, v primeru, da se pojavijo težave. 

Konkurenti lahko tržijo in prodajajo vaše produkte

Zach Schau je skupaj s tremi prijatelji leta 2010 odprl prodajalno rabljenih koles, imenovano Pure Fix Cycles. Že kmalu se je ekipa mladih podjetnikov soočila s hudim konkurentom, podjetjem Sport Chalet, ki ima kar 54-letno tradicijo in več kot 50 trgovin po ZDA. 

Kmalu se je izkazalo, da je z nekaj sreče mogoče tekmovati tudi z velikimi tekmeci. Zgodilo se je namreč, da se je nad produkti podjetja Pure Fix navdušil tudi Craig Levra, direktor podjetja Sport Chalet. Dogovorili so se za sodelovanje in danes lahko kolesa Pure Fix najdemo po vseh trgovinah njihovega nekoč najhujšega tekmeca.

Namesto, da bi se ukvarjali s konkurenco, delajte na razvoju vašega podjetja

Preberite tudi: Kako tekmovati z veliko večjimi konkurenti >>

Steve Blank, izkušen poslovnež iz Silicijeve doline meni, da se podjetnik ne sme toliko ozirati na konkurente, kot nase. V prvih 18 mesecih poslovanja podjetja je velikokrat prav ustanovitelj tisti, ki je kriv za propad podjetja, ne pa konkurenca.

Kljub temu, da ne smete povsem pozabiti na konkurenco, jim ne smete dovoliti, da preveč vplivajo na vaše poslovne procese, vašo vizijo in odnose s strankami. Vsaka minuta, ki jo porabite za to, da se ukvarjate s konkurenco, je minuta manj, ki bi jo lahko porabili za razvoj in rast vašega podjetja. 

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje