Kako prepričati družino, da boste postali podjetnik?

Podjetniki svoje otroke pogosto spodbujajo, da tudi sami razmislijo v tej smeri, ko odrastejo. Kako pa je z "običajnimi smrtniki", ki se odločijo postati podjetniki? Ti pogosto naletijo na neodobravanje s strani družine.
Zaupanje vlagateljev se ponovno krepi

Zaupanje vlagateljev se ponovno krepi (Vir slike: sxc.hu)

Podjetniki razumejo, katere so prednosti dela v lastnem podjetju. Nasprotno pa ljudje, ki so celo življenje delali kot zaposleni v drugem podjetju, težko razumejo, zakaj bi nekdo prostovoljno sprejel tveganje, da ostane brez prihodka.

Delno imajo prav: za uspeh podjetja morate najprej investirati svoj denar, si ga še sposoditi od drugih, povrhu pa delate po cele dneve in noči. In to samo zato, da boste dovolj uspešni, da bi si priskrbeli tako plačo, kot bi jo imeli z redno zaposlitvijo. Povrhu vsega pa se vašim staršem ali ženi najverjetneje zdi, da je to le ena izmed faz, skozi katero se “spet” podajate – podobno kot tečaj igranja kitare, ki ste ga obiskovali prejšnji mesec.

Pogosto je neodobravanje le posledica tega, da družina ne razume, kaj poskušate doseči. Kaj lahko storite, da svoje ljubljene prepričate, da je podjetništvo prava pot za vas?

  • Pojasnite jim, kakšen je vaš načrt. Razložite vašo strategijo, kje boste našli potencialne stranke, kakšen bo vaš marketinški načrt.
  • Pokažite jim izsledke raziskav. Najverjetneje do ideje niste prišli kot strela iz jasnega, ampak ste o tem prebrali nekaj literature, kak članek, statistiko in podobne vire, ki podpirajo vašo idejo.
  • Podajte nekaj primerov uspešnih podjetij. Zagotovo so že slišali za primere neuspelih podjetij, zato iz rokava stresite primer soseda Janeza in bratranca Toneta, ki sta danes oba uspešna podjetnika in ju poznajo tudi člani vaše družine.
  • Dovolite jim, da sodelujejo pri projektu. Sprašujte jih za nasvete in jih s tem navdušite za idejo. Naj vam pomagajo narisati logotip in počutili se bodo kot del podjetja, vi pa boste mogoče pridobili zanimive ideje.
  • Demonstrirajte plan B. Dokažite, da imate rezervni načrt, v primeru, da se vam prvotni načrti podrejo. S tem boste zmanjšali tveganje, hkrati pa dokazali, da se zavedate možnosti neuspeha.
  • Pokažite jim manjše uspehe. Ko boste pridobili svojo prvo stranko, družino opozorite nanjo, saj jih boste tako osvobodili strahu in sčasoma bodo začeli verjeti v vašo idejo.

Kaj pa, če družina kljub trudu in prepričevanju še vedno meni, da je vstop v podjetništvo slaba ideja? V tem primeru nimate druge izbire, kot da se še naprej odločate po svojih občutkih. Poslušajte njihove nasvete, imejte jih radi, a delajte to, kar želite. Gre se za vašo kariero, za vaš denar in vaše življenje.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje