Kako prepričati stranke, da se vračajo?

Ena izmed napak, ki jih delajo podjetniki je ta, da se preveč osredotočajo na pridobivanje novih strank in premalo na zadovoljstvo obstoječih. Imejte v mislih, da je dražje in težje pridobiti novo stranko, kot pa obdržati staro stranko.
10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor želite s strankami vzpostaviti odnos morate z njimi redno komunicirati in jim nuditi dobro storitev.

1. Navežite stike in vzpostavite oseben odnos

Oblikovalsko podjetje The Betty Brigade, ki je bilo ustanovljeno leta 2003, vodi evidenco pomembnih datumov svojih strank. Tako direktor preko storitve za enostavno pošiljanje elektronske pošte strankam avtomatično pošilja elektronske čestitke za rojstni dan, obletnice ali zgolj z namenom, da se jim zahvali, ker so zveste stranke.

Zakaj ta pristop deluje: Vsak se rad počuti nekaj posebnega in vsakogar razveseli drobna pozornost – še posebej, če jim ne želite nič prodati.

2. Transparentnost

Podjetje za oblikovanje spletnih video oglasov KMGI je skoraj podvojilo nakupe obstoječih strank, ko so jim omogočili, da v živo spremljajo proces izdelave video oglasov preko spleta in na tak način nadzorujejo stroške v vsakem oddelku ter v vsakem trenutku vedo, kje se njihovo naročilo nahaja.

Zakaj ta pristop deluje: Stranke so rade udeležene v procesu izdelave. Stranke cenijo, da vedo, kaj se dogaja z njihovim naročilom.

3. Prilagodite rešitve za pametne telefone

Podjetnik z restavracijo Eppie’s uporablja tehnologijo z namenom obdržati svoje stranke. Podjetnik pošilja posebne ponudbe na pametne mobilne telefone in jih nagrajuje s točkami zvestobe. Ponudbe lastnik restavracije pošilja rednim strankam, ki jih v restavracijo ni bilo že nekaj dni. Te ponudbe so prilagojene posamezniku.

Zakaj ta pristop deluje: Lastnik restavracije pozna okuse svojih strank in ve, kaj radi jedo, zato jim lahko pošilja prilagojene ponudbe. Takšna gesta pokaže stranki, da jo poznate in vam ni vseeno.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje