Kako preživeti krizo

Avtor Ursa Kostic — 27.01.2009
Komentiraj!
Obdobje recesije samo po sebi ni negativno, prisili pa nas k drugačnem obnašanju, da preživimo. Kako se bo vaše podjetje odzvalo na krizo je v 85 odstotkih odvisno od vas. Sami imate kontrolo nad tem, kako gledate na krizo, kako se nanjo odzivate in kako v njej najdete priložnosti za rast. Preberite si kako uspešna podjetja uspevajo tudi v recesiji.
Kako preživeti krizo

Recesija zahteva prilagoditev poslovanja spremenjenim razmeram.

1. Dojemanje groženj kot priložnosti: Japonci so med najboljšimi v kriznem managementu in na recesijo gledajo kot kombinacijo nevarnosti in priložnosti. Tak pogled opogumlja ljudi, da se namesto na problem osredotočajo na iskanje rešitev.

2. Izkoriščanje sprememb tržne dinamike: Če poznate dinamiko trga lahko s pravilnim ukrepanjem spremembe obrnete sebi v prid. Pozorni morate biti na pet stvari: kdo so trenutni kupci in kakšna je njihova potrošnja, katere potrebe so za potrošnike najpomembnejše in kako jih zadovoljiti, katere potrebe je treba zadovoljiti takoj in katere kasneje, kaj ljudi motivira k nakupu in kako lahko svojo ponudbo naredite potrošnikom bolj dostopno, saj gredo ti med krizo nakupovat tja, kjer je najbolj ugodno.

3. Pozitivni ukrepi v negativnih časih: V krizi uspešna podjetja prevzamejo iniciativo in iščejo priložnosti, namesto da bi se le odzivala na recesijo. Osredotočijo se na stvari, ki jih imajo pod kontrolo in se aktivno odzivajo na tiste, ki jih ne morejo kontrolirati.

4. Ukinitev neučinkovitih dejavnosti: V času rasti se podjetja rada ujamejo v prekomerno zapravljanje in si naložijo preveč projektov. To lahko v krizi spet vzamejo pod kontrolo in se osredotočijo na tisto kar delajo najbolje.

5.Odpornost: Poslovno okolje postaja vse bolj nestabilno, zato mora podjetje postati odporno na zunanje vplive. Pri tem pomagajo močna organizacijska struktura, prilagodljivost, zvestoba zaposlenih in teamska zavest. Uspešna podjetja so pripravljena na spremembe in se jim prilagajajo s spreminjanjem poslovnega modela in strategij.

6. Pridobitev prednosti pred konkurenco: Uspešna podjetja v recesiji ne zmanjšajo promocije in trženja, kot je to pri mnogih v navadi. Na ta način si pridobijo prednost pred drugimi podjetji in si zagotovijo rast v prihodnosti.

7. Priložnost za učenje: Uspešna podjetja v krizi najdejo priložnosti za učenje, saj preteklo obnašanje ni več primerno in se je potrebno prilagoditi. Recesija jih motivira, da se približajo potrošnikom in poiščejo kreativne načine za reševanje težav. Vprašajte se, če vas pretekli miselni vzorci ovirajo pri napredku in poskusite poskati nove kreativne rešitve.

 

Vir: BusinessKnowHow

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice