Kako preživeti krizo

Obdobje recesije samo po sebi ni negativno, prisili pa nas k drugačnem obnašanju, da preživimo. Kako se bo vaše podjetje odzvalo na krizo je v 85 odstotkih odvisno od vas. Sami imate kontrolo nad tem, kako gledate na krizo, kako se nanjo odzivate in kako v njej najdete priložnosti za rast. Preberite si kako uspešna podjetja uspevajo tudi v recesiji.
Kako preživeti krizo

Recesija zahteva prilagoditev poslovanja spremenjenim razmeram.

1. Dojemanje groženj kot priložnosti: Japonci so med najboljšimi v kriznem managementu in na recesijo gledajo kot kombinacijo nevarnosti in priložnosti. Tak pogled opogumlja ljudi, da se namesto na problem osredotočajo na iskanje rešitev.

2. Izkoriščanje sprememb tržne dinamike: Če poznate dinamiko trga lahko s pravilnim ukrepanjem spremembe obrnete sebi v prid. Pozorni morate biti na pet stvari: kdo so trenutni kupci in kakšna je njihova potrošnja, katere potrebe so za potrošnike najpomembnejše in kako jih zadovoljiti, katere potrebe je treba zadovoljiti takoj in katere kasneje, kaj ljudi motivira k nakupu in kako lahko svojo ponudbo naredite potrošnikom bolj dostopno, saj gredo ti med krizo nakupovat tja, kjer je najbolj ugodno.

3. Pozitivni ukrepi v negativnih časih: V krizi uspešna podjetja prevzamejo iniciativo in iščejo priložnosti, namesto da bi se le odzivala na recesijo. Osredotočijo se na stvari, ki jih imajo pod kontrolo in se aktivno odzivajo na tiste, ki jih ne morejo kontrolirati.

4. Ukinitev neučinkovitih dejavnosti: V času rasti se podjetja rada ujamejo v prekomerno zapravljanje in si naložijo preveč projektov. To lahko v krizi spet vzamejo pod kontrolo in se osredotočijo na tisto kar delajo najbolje.

5.Odpornost: Poslovno okolje postaja vse bolj nestabilno, zato mora podjetje postati odporno na zunanje vplive. Pri tem pomagajo močna organizacijska struktura, prilagodljivost, zvestoba zaposlenih in teamska zavest. Uspešna podjetja so pripravljena na spremembe in se jim prilagajajo s spreminjanjem poslovnega modela in strategij.

6. Pridobitev prednosti pred konkurenco: Uspešna podjetja v recesiji ne zmanjšajo promocije in trženja, kot je to pri mnogih v navadi. Na ta način si pridobijo prednost pred drugimi podjetji in si zagotovijo rast v prihodnosti.

7. Priložnost za učenje: Uspešna podjetja v krizi najdejo priložnosti za učenje, saj preteklo obnašanje ni več primerno in se je potrebno prilagoditi. Recesija jih motivira, da se približajo potrošnikom in poiščejo kreativne načine za reševanje težav. Vprašajte se, če vas pretekli miselni vzorci ovirajo pri napredku in poskusite poskati nove kreativne rešitve.

 

Vir: BusinessKnowHow

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje