Kako pridemo do dobre ideje za “freelance” posel

Marsikdo sanja o tem, da bi postal „freelancer” in bi si tako sam iskal in zagotavljal posel, ter delal od kjerkoli in za kogarkoli. Sliši se zanimivo, vendar so začetki takšnega posla za večino popolna neznanka.

Največji problem pri zagonu “freelance” posla ni pomanjkanje izkušenj, niti ne slaba mreža potencialnih strank, temveč pomanjkanje dobre ideje.

Pomembna je struktura

Tako v majhnih podjetjih, kot v velikih organizacijah najdemo pravilnike in skripte o načinu poslovanja in natančen opis strukture podjetja. Pravilniki so namenjeni vsem zaposlenim, kadar so le-ti v dvomih kaj je prav in kaj ne. Verjetno se sprašujete, kaj imajo pravilniki skupnega s freelance poslom. Veliko. Ko enkrat izstopite iz organizacije, morate pravilnike in strategijo zapisati sami. Vse to vam bo pripomoglo tudi pri izoblikovanju dobre ideje.

Strategija

Nikar ne dopustite, da vam strah pred neznanim omejuje vaše sanje in morda uspešno kariero. Zadeve se lotite premišljeno in imejte strategijo.

Prvi korak: v čem ste dobri?

Vzemite si nekaj minut in na list papirja zapišite vse v čemer ste dobri. To je lahko karkoli, ne glede na to kako smešno se vam v tistem trenutku zdi in ne glede na to, da v tem niste najboljši temveč zgolj dobri: fotografiranje, design, čiščenje akvarijev, finance, matematika, itd. Pomembno je, da si vse vaše vrline zapišete in ne, da zgolj razmislite o njih, saj zapisane stvari postanejo trajne.

Drugi korak: preučite vaše prednosti

Vzemite si nadaljnjih nekaj minut in na list papirja zapišite vaše prednosti: vaši atributi, osebnostne značilnosti, itd. Pri tem koraku je najboljše, če se posvetujete z družino in prijatelji.

Tretji korak: interesi

Ta korak je za nekatere najtežji, saj nekateri že dolgo niso razmislili o svojih interesih. Ponovno vzemite v roko list papirja in nekaj minut časa, ter zapišite vse kar vas zanima.

Četrti korak: povežite točke

Ko imate enkrat napisane sezname interesov vaših prednosti in vaših znanj, jih preglejte in povežite posamezne zapise iz posameznih stolpcev, ki se ujemajo.

Primer: Napisali ste, da obvladate delo s psi, obožujete dolge sprehode in ste zanesljivi. V tem primeru bi lahko razmislili o tem, da postanete sprehajalec psov.

Za četrti korak si določite časovno omejitev 20 minut, saj bi po premisleku, ki traja več kot 20 minut, lahko vzbudili preveč dvoma v svoje misli.

Peti korak: identifikacija trga

Nekja časa posvetite brskanju po spletu za morebitne stranke.

Ko boste enkrat s poslom pričeli, je zelo pomembno, da se omejite zgolj na nekaj strank in se le-tem posvetite. Kasneje pa se prilagajate glede na povpraševanje in razvoj trga.

In ne pozabite! Ko boste potrebovali novo idejo, se vedno lahko vrnete nazaj na vaše sezname in poiščete novo idejo.

Vir: business-opportunities.biz

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje