Kako pridobiti in obdržati kupce

Ne glede na to, s čim se ukvarjate, če ne boste imeli kupcev, bo vaše podjetje slej ko prej propadlo. Zato je pomembno, da ga kupcem predstavite na način, ki jih bo privabljal znova in znova. Pomagate si lahko z naslednjimi nasveti.
Kako pridobiti in obdržati kupce

Do strank bodite prijazni in si zanje vzemite čas.

  1. Zelo pomembna je pravilna izbira lokacije, ki naj bo kupcem pisana na kožo. Izogibajte se odročnih in nedostopnih lokacij. Pazite tudi na to, da bo v bližini dovolj parkirnih prostorov, saj pomanjkanje le-teh odvrača morebitne stranke.
  2. Poskrbite za primerno urejenost tako notranjosti kot okolice trgovine. Pomislite, le kdo se bo želel vračati v razmetano ali kako drugače neurejeno trgovino, ki sicer prodaja zelo kvalitetne izdelke? Najverjetneje se kupec, ki bo enkrat priča neredu, ne bo vrnil niti ob zelo visokih znižanjih cen.
  3. Pri določanju cene naj bodo le-te konkurenčne ali pa malo nižje. Prirejajte akcije, v katerih bo kupec dobil en izdelek od dveh brezplačno ali pa za polovično ceno.
  4. Prodajalci naj bodo seznanjeni s produkti, katere prodajajo. Tako bodo kupci o vaši trgovini pridobili pozitivno mnenje in se bodo vedno znova vračali. Daljše čakanje na drugega prodajalca, ki naj bi vedel več, ali pa celo napačno svetovanje o izdelku, lahko kupca za vedno odvrne.
  5. Do svojih strank bodite prijazni in jim ustvarite občutek, da so za vas najpomembnejši. Z njimi klepetajte in ugotovite česa si zares želijo. Nesramnost in nevljudnost zaposlenih je namreč zelo odbijajoča.
  6. Primerno oglaševanje vašega podjetja ima pri prepoznavnosti ključno vlogo. Če vas ljudje ne bodo poznali, ne bodo kupovali pri vas. Zato poskrbite za oglaševanje na televiziji, internetu, prek letakov ali deljenja bonov za popuste. Ko vas bodo spoznali, se bodo zagotovo z veseljem vračali.

Business Opportunities

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje