Kako pridobiti in obdržati kupce

Avtor Maja Borštnik — 29.10.2008
Komentiraj!
Ne glede na to, s čim se ukvarjate, če ne boste imeli kupcev, bo vaše podjetje slej ko prej propadlo. Zato je pomembno, da ga kupcem predstavite na način, ki jih bo privabljal znova in znova. Pomagate si lahko z naslednjimi nasveti.
Kako pridobiti in obdržati kupce

Do strank bodite prijazni in si zanje vzemite čas.

  1. Zelo pomembna je pravilna izbira lokacije, ki naj bo kupcem pisana na kožo. Izogibajte se odročnih in nedostopnih lokacij. Pazite tudi na to, da bo v bližini dovolj parkirnih prostorov, saj pomanjkanje le-teh odvrača morebitne stranke.
  2. Poskrbite za primerno urejenost tako notranjosti kot okolice trgovine. Pomislite, le kdo se bo želel vračati v razmetano ali kako drugače neurejeno trgovino, ki sicer prodaja zelo kvalitetne izdelke? Najverjetneje se kupec, ki bo enkrat priča neredu, ne bo vrnil niti ob zelo visokih znižanjih cen.
  3. Pri določanju cene naj bodo le-te konkurenčne ali pa malo nižje. Prirejajte akcije, v katerih bo kupec dobil en izdelek od dveh brezplačno ali pa za polovično ceno.
  4. Prodajalci naj bodo seznanjeni s produkti, katere prodajajo. Tako bodo kupci o vaši trgovini pridobili pozitivno mnenje in se bodo vedno znova vračali. Daljše čakanje na drugega prodajalca, ki naj bi vedel več, ali pa celo napačno svetovanje o izdelku, lahko kupca za vedno odvrne.
  5. Do svojih strank bodite prijazni in jim ustvarite občutek, da so za vas najpomembnejši. Z njimi klepetajte in ugotovite česa si zares želijo. Nesramnost in nevljudnost zaposlenih je namreč zelo odbijajoča.
  6. Primerno oglaševanje vašega podjetja ima pri prepoznavnosti ključno vlogo. Če vas ljudje ne bodo poznali, ne bodo kupovali pri vas. Zato poskrbite za oglaševanje na televiziji, internetu, prek letakov ali deljenja bonov za popuste. Ko vas bodo spoznali, se bodo zagotovo z veseljem vračali.


Vir: Business Opportunities
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!