Kako prihraniti več časa?

Mladi podjetniki se pogosto soočajo s pomanjkanjem časa, kar pa velikokrat ni posledica prezaposlenosti, temveč napačnih prioritet mladih podjetnikov, ki se na začetku podjetniške poti še ne zavedajo, kaj je v poslu zares pomembno. To lahko startup podjetje celo uniči!
Kako prihraniti več časa?

Kako prihraniti več časa? (Vir slike: sxc.hu)

Preberite 6 nasvetov, s pomočjo katerih boste lahko prihranili čas.

1. Načrtujte. Ko se soočate s kopico nujnih opravil, se čas, namenjen za načrtovanje, najverjetneje zdi izguba časa. A to zagotovo ne drži. V kolikor si boste vsako jutro vzeli 10 minut, boste tekom dneva veliko bolj organizirani, delo pa bo potekalo hitreje in učinkoviteje.

2. Združite čimveč opravil. Veliko časa boste lahko prihranili že s tem, ko boste opravili dve ali več stvari na en mah – tudi tu vam bo delo močno olajšalo vsakodnevno načrtovanje. Na primer: ne zapravljajte časa z vsakodnevnim obiskovanjem banke, saj lahko vse obveznosti gotovo opravite enkrat v tednu.

3. Prepustite dostavo paketov dostavnim službam. Te bodo svoje delo opravile hitro in zanesljivo, vi pa boste prihranili ogromno časa, ki ga sedaj lahko porabite za druge, pomembnejše stvari v podjetništvu, kot je pridobivanje sponzorjev, prodaja in komunikacija s strankami.

4. Prosite za pomoč. Je pred vami zahteven projekt, ki bo od vas zahteval več dni in noči dela? Podkupite prijatelje in družinske člane z brezplačnimi prigrizki in s pijačo ter jih prosite, če bi vam mimogrede lahko še priskočili za pomoč. Tako bo delo, ki bi ga sami opravljali cel teden, dokončano v enem samem zabavnem večeru!

5. Seznam opravil in tudi druge podatke si zapišite v rokovnik. Tako nikoli ne boste pozabili na prihajajoči sestanek, na pomembne telefonske številke, informacije o poslovnih partnerjih, želje strank ipd. Nato se čimprej navadite, da boste rokovnik imeli ves čas na dosegu rok.

 

6. Privoščite si odmor. Morda res obožujete svoje delo, a poskrbeti morate tudi za počitek. Vzemite si vsaj en dan v tednu, ko boste popolnoma pozabili na delo in verjemite, da se boste na delo vrnili še bolj motivirani in učinkoviti!

Vir: Young Entrepreneur

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje