Kako pritegniti investitorje?

Lastniki startup podjetij velikokrat naletijo na težavo, ko jim za razvoj ali proizvodnjo produkta zmanjkajo potrebna denarna sredstva. Da bi lahko uspešno nadaljevali z rastjo podjetja, se morajo podati v boj za investitorje. Kako si lahko pri tem izboljšajo možnosti?
Prispevki za socialo za samozaposlene - junij 2013

Prispevki za socialo za samozaposlene – junij 2013 (Vir slike: sxc.hu)

Bistveni del pri pridobivanju investitorjev je primerno izdelan poslovni načrt. Z njim bo lastnik startup podjetja investitorju dokazal, da gre za resno podjetje z jasno zastavljeno vizijo ter dobrim poznavanjem konkurence in trga. 

Kljub temu pa se investitorji redko odločajo zgolj na podlagi izdelanega poslovnega načrta. Večinoma so investitorji tudi sami izkušeni podjetniki, z veliko mero smisla za zaznavanje potencialno uspešnih poslovnih idej in podjetniških ekip. Veliko jim pomeni tudi preteklo ravnanje startup podjetja z razpoložljivim denarjem, saj vedno preverijo morebitne nespametne investicije oziroma iščejo prav nasprotno: ogromne uspehe z minimalnim denarnim vložkom. 

Tudi že izdelan prototip ali produkt v alfa stanju razvoja bo investitorju močno olajšal odločitev, saj se bo za morebitno investicijo lahko odločil na podlagi oprijemljivega izdelka, iz katerega bo lahko sklepal na končno uporabnost produkta in na to, kako ga bodo sprejeli tudi sami potrošniki. 

Preden se lotite iskanja investitorja, pa se priporoča, da poskrbite tudi za nekaj promocije. Ustvarite si stran na Facebooku in Twitterju ter tako poskušajte pridobiti na svojo stran čimveč ljudi. Ti bodo namreč lahko vaše prve stranke, ko bo produkt enkrat na trgu, investitorji pa bodo videli, da zanimanje za vaš produkt obstaja tudi v praksi.

Vir: Young Entrepreneur

Priporočamo tudi ogled videa: Kako investitorje prepričati, da si vas želijo?

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje