Kako prodati več?

Ste na začetku podjetniške poti določili strategijo prodaje in je od takrat niste nič spreminjali? Trg se nenehno spreminja in z njim želje kupcev, zato je čas, da tudi vi prenovite strategijo prodaje. Predstavljamo vam štiri skrivnosti, kako prodati več.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

1. Ne iščite najboljših prodajalcev

Nikar ne zaposlite prodajalca, ki je zvezda. To so tisti prodajalci, katerih prodaja je višja od vseh ostalih prodajalcev v podjetju skupaj. Takšne zvezde so samotarji in ne znajo delati v timu.

V kolikor cenite timsko delo nikoli ne primerjajte uspeha posameznih prodajalcev, saj boste s tem poveličevali enega prodajalca, drugega pa grajali, kar vam ne bo prineslo dobrih rezultatov. Pomembno je, da prodajalci delujejo kot tim, saj bodo na tak način lažje razumeli kupca.

2. Ukinite nagrade

Ukinitev denarnih nagrad posameznikom je zelo radikalna sprememba, vendar se v določenih primerih obnese. Ameriško podjetje je ukinilo denarne nagrade prodajalcem in le-ti so se veliko bolj posvetili zbiranju novih kontaktov (angl. lead) in timskemu delu. Zbiranje čim večjega števila kontaktov je nadvse pomembno v času gospodarske krize, saj podvojeno število kontaktov prinese isti rezultat.

Namesto nagrad posameznikom raje nagradite celoten tim.

3. Vaše skrivno orožje pri prodaji je podpora strankam

Verjamemo, da je v času gospodarske krize nadvse mikavno zmanjšati podporo strankam. Namesto tega raje usposobite tim za podporo strankam, da bo le-ta znal obdržati težko pridobljene stranke.

4. Ne znižujte cen

Izognite se razprodajam, ki vam odžirajo dobiček. Nikar ne nižajte cene in raje tekmujte z izvirnostjo, dobro podporo strankam in kvaliteto produktov.

Vir: blogs.hbr

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje