Kako Richard Branson meri uspeh v letu 2011

Stopili smo v leto 2012, zato je sedaj pomembno, da se ozremo na preteklo leto in ocenimo svoj uspeh. Richard Branson pravi, da se uspeha ne da meriti po številkah, temveč na podalgi tega, koliko dobrega ste naredili za druge.

Čas je, da se zazrete v preteklo leto in ga ocenite tako na podlagi osebnih uspehov, kot tudi na podlagi poslovnih uspehov.

Kot podjetnik imate dolžnost, da se spopadete s perečimi problemi, kot so revščina in onesnaževanje okolja. Pri Virgin so v ta namen opustili tradicionalno razmišljanje in sprejeli nove pristope k reševanju problemov. Sledi nekaj najbolj učinkovitih dejanj preteklega leta za podjetnika Richarda Bransona in njegovo organizacijo Virgin:

1. Prevzeti pobudo

Virgin je prevzel pobudo z dobičkonosno rešitvijo, ki skrbi za okolje. Namesto, da bi čakali na vladne direktive v zvezi z ohranjanjem okolja, so se sami lotili dveh projektov: promocija učinkovite dostave in bio gorivo za letala.

2. Zmanjševanje, ponovna uporaba, recikliranje in planiranje za prihodnost

Pri Virgin so za prihodnost našega planeta poskrbeli z novim partnerjem za prepoved lovljenja morskih psov zgolj zaradi hrbtne plavuti. Rezultat projekta se je že pokazal pri nekaterih vrhunskih restavracijah, saj na meniju ni več juhe s plavutjo morskega psa.

3. Sprejemanje nekonvencionalnih rešitev

Virgin je postal del projekta za boj proti drogi z nekonvencionalnimi rešitvami. Ena izmed takšnih je tudi odločitev Portugalske, da ukine kazni za posedovanje droge v zasebne namene. Zaporne kazni so zamenjali za brezplačno zdravljenje in akcija se je v obdobju 5-ih let izkazala za učinkovito. Prav takšne nekonvencionalne rešitve so nujne za podjetnike.

4. Gradnja za prihodnost

Pri Virgin so vedno poudarjali pomen delati stvari na drugačen način. Prav tako pa je pomembno imeti v mislih prihodnost in ne zgolj sedanjosti ter kratkoročnega dobička.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje