Kako se je internet spremenil v enem letu?

Avtor Maruša Žibert — 02.02.2015
Komentiraj!
Verjetno ni presenečenje, da se je vsesplošna uporaba interneta iz leta 2013 v 2014 izrazito povečala. Pravzaprav še ni bilo leta, v katerem se je uporaba interneta povzpela v primerjavi z letom prej. Lani ob koncu leta je bilo 316 milijonov več uporabnikov interneta kot ob začetku.
Kako se je internet spremenil v enem letu?

Kako se je internet spremenil v enem letu? (Vir slike: YouTube)

Večino, predvsem oglaševalcev, pa ne zanima samo, koliko ljudi ima povezavo z internetom, temveč kako izkoristijo čas, ko brskajo po spletu. Zanima jih, katere so njihove najbolj priljubljene spletne strani in kakšen učinek imajo na njih družbena omrežja. Kako in kje zapravljajo svoj denar?

Infografika Holy Kaw! daje na to podrobne odgovore. Podatki, ki so razvidni na njej, so na voljo kar v minutah. Poglejmo, kako se je svet interneta obnašal leta 2013 in kako leto pozneje.

Leta 2013 …

je bilo 2.712.239 uporabnikov interneta, kar je predstavljajo 37,9 odstotkov svetovne populacije.

Vsako minuto so izvedli 461.805 vpisov v Facebook, medtem ko so na Instagram naložili več kot 38 tisoč fotografij. Dejavni so bili tudi na Twitterju, kjer so vsako minuto poslali več kot 347 tisoč tvitov. Pomemben prelom sta naredili tudi omrežji Pinterest in Vine, na prvem so dodali več kot 2.700 pinov, na drugem pa naložili okoli 360 Vineov.

Google je imel precej težko delo, saj je vsako minuto prejel več kot 4,11 milijonov iskanj, na YouTubu pa se je v eni minuti naložilo za 103 ur materiala. Iz Applove spletne trgovine je vsako minuto prišlo do prenosa več kot 37 tisoč aplikacij, v enakem časovnem obdobju pa je Amazon prejel 66.200 naročil.

Leta 2014 …

je bilo 3.028.523 internetnih uporabnikov, kar predstavlja že več kot 40 odstotkov svetovne populacije.

Internetni uporabniki so vsako minuto naložili za več kot 306 ur video materiala na YouTube, naložili okoli 450 Vineov, izvedli 4,19 milijonov iskanj na Googlu, dodali 3.400 pinov, poslali 433 tisoč tvitov, na Instagram naložili prek 67 tisoč fotografij in izvedli več kot 600 tisoč vpisov v Facebook. Tudi Applova spletna trgovina je doživela porast: vsako minuto so si njeni uporabniki prenesli več kot 50.200 aplikacij, v enakem obdobju pa je Amazon prejel več kot 80 tisoč naročil.

Kaj to pomeni?

Število tvitov je zrastlo za 24,78 odstotkov.

1,9-odstotna rast v Googlovih iskanjih.

Več kot 75-odstotna rast v številu naloženih fotografij na Instagramu.

Število dodanih pinov je zrastlo za 25,92 odstotkov.

Število vpisov v Facebook še vedno narašča, saj je bilo v primerjavi z letom 2013 leta 2014 za skoraj 30 odstotkov več vpisov na minuto.

Količina vsebine, naložena na YouTube, se je povečala za kar 197 odstotkov!

Število aplikacij, ki si jih uporabniki Applovih napravic prenesejo v eni minuti, se je v enem letu povečalo za 35,6 odstotkov.

Amazonova prodaja je zrastla za 20,8 odstotkov.

Število internetnih uporabnikov se je povečalo za 11,6 odstotkov.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!