Kako se obleči za pitch?

Pred vami je pomemben pitch. Poleg priprav na predstavitev, s katero boste komisijo in druge navzoče poskušali prepričati v svojo idejo, ne pozabite na – obleko. Obleka naredi človeka, prvi vtis pa velja za najpomembnejšega.

O tem, kako se obleči za pitch, smo k pogovoru povabili Jernejo Podbevšek Zhembrovskyy, mlado podjetnico in oblikovalko, ki je slovensko javnost s svojimi kreacijami že večkrat navdušila. Njen nasvet: pri izbiri obleke za omenjeno priložnost naj bosta vodilo tako udobje kot profesionalnost. Poudarja, da se je smiselno pred dogodkom pozanimati o investitorju, svojem občinstvu, potencialnem partnerju. Odvisno je tudi, kakšen produkt predstavljamo – če gre za kreativo, si lahko privoščite več svobode in kreativnosti.

Izberite sproščeno in samozavestno kombinacijo

“Sem zagovornica tega (sproščenega stila oblačenja, op.a.), obleke in kravate se mi zdijo malce preveč ´zapete´, morda tudi zato, ker mora biti celoten nastop pri pitchih sproščen in samozavesten,” a če se počutite bolje v obleki in kravati, izberite to kombinacijo. “Obleka mora govorcu vsekakor pri tem (nastopu, op.a.) pomagati, ne pa ga ovirati, zato je treba najti neko harmonijo med tem, kaj je primerno in udobno.” Morda bi kdo dejal, da se najbolje počuti v trenirki – naj gre torej v trenirki na pitch? Mlada podjetnica pravi, da se pri dogodku, ko želimo prepričati investitorja in v luči spoštovanja svoje poslovne ideje, v trenirki verjetno ne bi najbolje počutili.

Vzorcem in (pre)živim barv se izogibajte

Kaj svetuje Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy? »Temne elegantne kavbojke, polo majico in športni suknjič,« torej sproščeno kombinacijo, ki smo je vajeni iz tehnološkega sveta. Pri izbiri barv priporoča konservativne, odsvetuje (pre)žive barve in vzorce.

Prostora za dekolteje v poslovnem svetu ni

Mladim podjetnicam, ki čedalje bolj samozavestno vstopajo v podjetniški svet, pa svetuje tudi krila, ki pa naj ne bodo prekratka. Segati morajo vsaj do kolen: »Ramena ne smejo biti razgaljena, prav tako v poslovnem svetu ni prostora za dekolteje. Malo več sproščenosti naj si raje privoščijo z barvno bluzo v kombinaciji z belim hlačnim kostimom ali smaragdno zeleno obleko s črnim suknjičem. Lahko posežejo tudi po črnih oprijetih hlačah, beli srajci, črnem suknjiču in pustijo vtis z opazno ´statement´ ogrlico in lepimi salonarji z visoko peto.«

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje