Kako se pogovarjati s strankami, da vas ne bodo zavrnile?

Avtor Egon Ravbar — 31.03.2011
Komentiraj!
Tom Schreiter, 62-letni multimilijonar, ve, kdaj je pametno delati skupaj s partnerji in kdaj se to ne obnese. Tom je pravi genij za iskanje dodatnih zaslužkov. Tomu se bo v drugem delu seminarja pridružil tudi gost Michael Leander Nielsen, strokovnjak za e-mail marketing in družbene medije.
Kako se pogovarjati s strankami, da vas ne bodo zavrnile?

Kako se pogovarjati s strankami, da vas ne bodo zavrnile?

Tom Schreiter je ameriški predavatelj, ki ga udeleženci njegovih seminarjev in predavanj ne nagrajujejo z aplavzom samo po nastopu, temveč že med njim.

Ključ njegovega velikega poslovnega uspeha?

Zelo veliko se pogovarja z ljudmi in zelo dobro jih zna poslušati.

Lepota in koristnost poslušanja njegovega predavanja sta v učenju od poslovneža, ki je svojo kariero začel s samo nekaj dolarji v žepu in postal lastnik več uspešnih mednarodnih podjetij.

Zelo dobro razume marketing in obnašanje kupcev, saj je na lastni koži občutil, kaj je treba narediti, da kupec kupi izdelek ali storitev, podjetje pa ustvari dobiček. Tom Schreiter ima izkušnje v osebni prodaji, sam je rekrutiral 100.000 zastopnikov, ki prodajajo izdelke njegovega podjetja. V njegovih resničnih poslovnih zgodbah se boste z lahkoto prepoznali in dobili uporabne zamisli za povečanje prodaje.

Iz vsebine 6-urnega predavanja:

  • Kako se pogovarjati s strankami, da vas ne bodo zavrnile?
  • Zakaj so dobri naslovi tako pomembni elementi prodajnega besedila in kako jih pisati?
  • Kako podati CELOTNO prezentacijo v eni sami minuti?
  • Zakaj so izjave zadovoljnih kupcev tako pomembne in kako jih uporabljati?
  • Kako usmerjati in nadzorovati misli vaših strank?
  • Kako pametno porabiti marketinški budžet?
  • Ni toliko pomembno, kaj rečete, pomembneje je, kako vas razumejo vaše stranke.
  • Kako uporabljati nove medije za povečanje prodaje in zvestobe strank?
  • 3 stvari, ki jih morate narediti, če želite biti uspešen podjetnik.
  • Kako motivirati ljudi?
  • Marketing Miki Miške.
  • Študijski primer: "Če bi obstajala operacija, po kateri bi bili pametnejši, a bi hkrati imeli tudi večjo zadnjico, bi se pustili operirati?"
  • Skrivnost uspešne komunikacije.
  • Kaj storiti, če se vam stranke pritožujejo glede cen?
  • Kako uporabljati priporočila v katerem koli poslu?
  • Katera sredstva v vašem poslu premalo uporabljate in kaj narediti z njimi?

 

Gost predavanja Michael Leander, danski strokovnjak za e-mail marketing in družbene medije, se bo predstavil s 70-minutnim predavanjem:

Hitri načini za iskanje novih strank s pomočjo e-mail marketinga in družbenih medijev

  • Kako doseči več odziva na vaš e-mail marketing in sporočila družbenih medijev?
  • Razumete, kako vaš vsebinski koncept vpliva na pridobivanje potencialnih strank in spodbuja mehanizme priporočanja?
  • 3 preprosti koraki za izboljšanje vašega trenutnega e-mail marketinga in kampanj na družbenih medijih.

 

Cena seminarja je 247 evrov + ddv. V ceno je vključeno gradivo in simultano prevajanje v slovenščino. Prijave >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice