Kako se predstaviti?

Podjetniki neprestano spoznavajo nove ljudi: stranke, morebitne poslovne partnerje, potencialne investitorje, sosede in prav vsakemu izmed njih se je potrebno predstaviti in z njim malce pokramljati – torej, kako to storimo na najboljši način?

Najtežje se je predstaviti takrat, ko se počutimo manjvredne in nismo prepričani vase. Torej, kako se predstavimo v takšnem primeru? Omenimo svojo titulo, dosedanje dosežke in dejstva tudi takrat, ko to ni potrebno? V kolikor ste odgovorili pritrdilno, potem je vaša predstavitev namenjena vam in ne vašemu sogovorniku oz. občinstvu.

Namesto hvaljenja s titulami in z dosežki, se raje poslužujte naslednjih metod.

Manj je več

Kratke in jedrnate predstavitve so najboljše. Sogovorniku povejte zgolj najnujnejše. Namen tega ni, da ste zadržani in držite sogovornika na določeni razdalji, temveč da kasneje skozi pogovor sogovornik izve ostale stvari o vas, in sicer na bolj naraven način. Tak način pa ni samo bolj naraven in manj vsiljiv, temveč tudi praktičen. Glede na to, da sogovornik postopoma od vas dobiva informacije, si jih bo veliko lažje zapomnil.

Razmere, v katerih se nahajate, so zelo pomembne

Način in vsebino predstavitve morate vedno prilagoditi razmeram. V kolikor nekoga spoznate na roditeljskem sestanku na osnovni šoli, se predstavite zgolj: »Živijo! Sem Miha. Moja hčerka je v tretjem A razredu.« V kolikor se udeležite triatlona, pa je dovolj: Živijo! Sem Miha. Srečno!«

Vedno imejte v mislih, da se morate predstaviti glede na razmere, v katerih se spoznate s sogovornikom.

Bodite skromni

V kolikor niste na poslovni konferenci, je vaša titula nepomembna. Četudi ste direktor zares uspešnega slovenskega podjetja, je dovolj, da zgolj poveste, da delate tam.

Osredotočite se na sogovornika

V pogovoru je sogovornik tisti, ki je pomemben, zato sprašujte in zares poslušajte njegove odgovore. Najboljša poznanstva boste dobili s poslušanjem in ne z govorjenjem.

Ko se boste naslednjič nekomu predstavili, se morate zavedati razmer, v katerih ste, in sogovorniku povedati, kaj ste v tistem trenutku in ne, kaj ste dosegli v življenju. Bodite to, kar ste: veščine, znanja, boji, porazi in zmage ter vse kar spada zraven.

Vir: inc.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje