Kako se predstaviti?

Podjetniki neprestano spoznavajo nove ljudi: stranke, morebitne poslovne partnerje, potencialne investitorje, sosede in prav vsakemu izmed njih se je potrebno predstaviti in z njim malce pokramljati – torej, kako to storimo na najboljši način?

Najtežje se je predstaviti takrat, ko se počutimo manjvredne in nismo prepričani vase. Torej, kako se predstavimo v takšnem primeru? Omenimo svojo titulo, dosedanje dosežke in dejstva tudi takrat, ko to ni potrebno? V kolikor ste odgovorili pritrdilno, potem je vaša predstavitev namenjena vam in ne vašemu sogovorniku oz. občinstvu.

Namesto hvaljenja s titulami in z dosežki, se raje poslužujte naslednjih metod.

Manj je več

Kratke in jedrnate predstavitve so najboljše. Sogovorniku povejte zgolj najnujnejše. Namen tega ni, da ste zadržani in držite sogovornika na določeni razdalji, temveč da kasneje skozi pogovor sogovornik izve ostale stvari o vas, in sicer na bolj naraven način. Tak način pa ni samo bolj naraven in manj vsiljiv, temveč tudi praktičen. Glede na to, da sogovornik postopoma od vas dobiva informacije, si jih bo veliko lažje zapomnil.

Razmere, v katerih se nahajate, so zelo pomembne

Način in vsebino predstavitve morate vedno prilagoditi razmeram. V kolikor nekoga spoznate na roditeljskem sestanku na osnovni šoli, se predstavite zgolj: »Živijo! Sem Miha. Moja hčerka je v tretjem A razredu.« V kolikor se udeležite triatlona, pa je dovolj: Živijo! Sem Miha. Srečno!«

Vedno imejte v mislih, da se morate predstaviti glede na razmere, v katerih se spoznate s sogovornikom.

Bodite skromni

V kolikor niste na poslovni konferenci, je vaša titula nepomembna. Četudi ste direktor zares uspešnega slovenskega podjetja, je dovolj, da zgolj poveste, da delate tam.

Osredotočite se na sogovornika

V pogovoru je sogovornik tisti, ki je pomemben, zato sprašujte in zares poslušajte njegove odgovore. Najboljša poznanstva boste dobili s poslušanjem in ne z govorjenjem.

Ko se boste naslednjič nekomu predstavili, se morate zavedati razmer, v katerih ste, in sogovorniku povedati, kaj ste v tistem trenutku in ne, kaj ste dosegli v življenju. Bodite to, kar ste: veščine, znanja, boji, porazi in zmage ter vse kar spada zraven.

Vir: inc.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje