Kako se pripraviti na vstop v podjetništvo?

Morda že imate odlično poslovno idejo, spisan poslovni načrt in celo zgrajen prototip vašega produkta. Toda ali to zares pomeni, da ste pripravljeni za vstop v podjetništvo? Preberite si nekaj nasvetov, kako se na to zares pripraviti.
Kako se pripraviti na vstop v podjetništvo?

Kako se pripraviti na vstop v podjetništvo? (Vir slike: sxc.hu)

1. Vadite svoj nastop.

Preden prvič stopite pred potencialne stranke, morate biti v svoj nastop stoodstotno prepričani, še posebej, če v preteklosti niste nikoli javno nastopali. Svoj nastop lahko izpilite pred ogledalom, za kritično ocenjevanje nastopa pa lahko poprosite tudi prijatelje ali družinske člane.

2. Najprej začnite z manjšimi ribami.

Vabljivo je, da bi že takoj začeli s prepričevanjem velikih potencialnih strank ali poslovnih partnerjev, a ne prenaglite se. Priporočeno je, še posebej, če nimate predhodnih izkušenj z javnim nastopanjem, da najprej začnete z manj pomembnimi strankami ali s poslovnimi partnerji, torej s tistimi, za katere si lahko privoščite, da jih izgubite.

3. Začnite s pisanjem spletnega bloga.

Gre sicer za nekoliko bolj pasiven pristop k podjetništvu, a pisanje spletnega bloga lahko močno pripomore h kasnejšemu uspehu vašega podjetja. V kolikor boste na blogu objavljali zanimivo in ažurno vsebino, si boste morda napravili odlično reklamo in kasneje prav zaradi tega pridobili stranke, investitorje ali poslovne partnerje.

4. Mrežite se.

Udeležujte se podjetniških dogodkov, kjer boste spoznavali ljudi s podobnimi cilji. Še pred tem si izdelajte vizitke s kontaktnimi podatki in jih delite novim znancem, če jih bo vaše podjetje sploh zanimalo. Bodite pripravljeni na vprašanja, ki se tičejo vašega podjetja, konkurence, analize trga ipd, saj nikoli ne veste, na koga boste naleteli.

Preberite tudi članka: Ustanovitev in registracija podjetja in Katero obliko podjetja izbrati?

 

5. Razstavljajte na sejmih ali konferencah.

V kolikor imate že pripravljen nastop in produkt, imate pa tudi dovolj denarnih sredstev, je priporočljivo, da pripravite razstavo na lokalni konferenci ali sejmu, kjer boste širši množici predstavili svojo dejavnost. Poskrbite le, da bo vaša dejavnost sovpadala s tematiko, v okviru katere bo potekala konferenca oz. sejem.

 

Vir: Young Entrepreneur

————————————————————————————————————————

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje