Kako se soočiti z novo konkurenco?

Avtor Maja Borštnik — 26.01.2012
Komentiraj!
Prihod nove konkurence prestraši marsikaterega podjetnika. Mnogi pomislijo na znižanje prodaje, manj prihodkov ali celo na propad podjetja. A panika zagotovo ne bo rešila vašega problema. Kako se odzvati na novo nastalo konkurenco si preberite v nadaljevanju.
Kako se soočiti z novo konkurenco?

Kako se soočiti z novo konkurenco? (slika: sxc.hu)

1. Razmislite zakaj je nastala konkurenca

Zelo malo produktov oziroma storitev na trgu je popolnoma originalnih in jih je zato dokaj enostavno replicirati. Če ste vi videli priložnost na trgu, jo bodo najverjetneje tudi drugi. Obstajajo tudi alternative: morda lahko spremenite svoje poslovanje, vpeljete nove produkte ali preselite svoje podjetje na drugo demografsko področje.

2. Razmislite o pozitivnih posledicah

Prihod konkurence ne pomeni vedno le negativnih posledic. Morda vam konkurenčno podjetje sploh ne bo predstavljalo konkurence in bo le dopolnilo vaše področje. V mnogih primerih prihod konkurenčnega podjetja poveča velikost trga, s čimer boste na boljšem tako vi, kot tudi konkurenčno podjetje. Pomislite - veliko število restavracij v eni ulici ljudem predstavlja veliko izbiro in zato bo na to območje prišlo več ljudi.

3. Poiščite svoje prednosti

Ko se novonastalo podjetje ustali, se začne prodaja produktov oziroma storitev. A ponavadi ima vsako podjetje določeno prednost, zaradi katere se stranke rade vračajo. So to vaše cene? Ali unikatna ponudba izdelkov in storitev? Morda kvaliteta, ki jo ponujate? Ko se pojavi konkurenca, je pravi čas, da raziščete svoje prednosti in jih poudarite.

4. Imate zveste stranke?

Večina ljudi, ki kupuje določene izdelke ali storitve, nerado zamenja ponudnika. Ljudje se namreč izogibajo spremembam, saj to zahteva novo prilagajanje, poleg tega pa jim daje občutek nelojalnosti. Razmislite o tem, kako zveste stranke imate. Jim ponudite nasmeh in prijazno besedo vsakič, ko jih srečate? Se trudite, da bi svoj posel opravili kar najhitreje in čim bolje?

5. Spremenite način marketinga

Ko na trg pride nova konkurenca, je dobro razmisliti o novih načinih promocije in oglaševanja. Morda v ta namen poiščete strokovno pomoč.

Vir: New Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!