Kako se soočiti z novo konkurenco?

Prihod nove konkurence prestraši marsikaterega podjetnika. Mnogi pomislijo na znižanje prodaje, manj prihodkov ali celo na propad podjetja. A panika zagotovo ne bo rešila vašega problema. Kako se odzvati na novo nastalo konkurenco si preberite v nadaljevanju.
Kako se soočiti z novo konkurenco?

Kako se soočiti z novo konkurenco? (slika: sxc.hu)

1. Razmislite zakaj je nastala konkurenca

Zelo malo produktov oziroma storitev na trgu je popolnoma originalnih in jih je zato dokaj enostavno replicirati. Če ste vi videli priložnost na trgu, jo bodo najverjetneje tudi drugi. Obstajajo tudi alternative: morda lahko spremenite svoje poslovanje, vpeljete nove produkte ali preselite svoje podjetje na drugo demografsko področje.

2. Razmislite o pozitivnih posledicah

Prihod konkurence ne pomeni vedno le negativnih posledic. Morda vam konkurenčno podjetje sploh ne bo predstavljalo konkurence in bo le dopolnilo vaše področje. V mnogih primerih prihod konkurenčnega podjetja poveča velikost trga, s čimer boste na boljšem tako vi, kot tudi konkurenčno podjetje. Pomislite – veliko število restavracij v eni ulici ljudem predstavlja veliko izbiro in zato bo na to območje prišlo več ljudi.

3. Poiščite svoje prednosti

Ko se novonastalo podjetje ustali, se začne prodaja produktov oziroma storitev. A ponavadi ima vsako podjetje določeno prednost, zaradi katere se stranke rade vračajo. So to vaše cene? Ali unikatna ponudba izdelkov in storitev? Morda kvaliteta, ki jo ponujate? Ko se pojavi konkurenca, je pravi čas, da raziščete svoje prednosti in jih poudarite.

4. Imate zveste stranke?

Večina ljudi, ki kupuje določene izdelke ali storitve, nerado zamenja ponudnika. Ljudje se namreč izogibajo spremembam, saj to zahteva novo prilagajanje, poleg tega pa jim daje občutek nelojalnosti. Razmislite o tem, kako zveste stranke imate. Jim ponudite nasmeh in prijazno besedo vsakič, ko jih srečate? Se trudite, da bi svoj posel opravili kar najhitreje in čim bolje?

5. Spremenite način marketinga

Ko na trg pride nova konkurenca, je dobro razmisliti o novih načinih promocije in oglaševanja. Morda v ta namen poiščete strokovno pomoč.

Vir: New Business

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje