Kako se soočiti z novo konkurenco?

Prihod nove konkurence prestraši marsikaterega podjetnika. Mnogi pomislijo na znižanje prodaje, manj prihodkov ali celo na propad podjetja. A panika zagotovo ne bo rešila vašega problema. Kako se odzvati na novo nastalo konkurenco si preberite v nadaljevanju.
Kako se soočiti z novo konkurenco?

Kako se soočiti z novo konkurenco? (slika: sxc.hu)

1. Razmislite zakaj je nastala konkurenca

Zelo malo produktov oziroma storitev na trgu je popolnoma originalnih in jih je zato dokaj enostavno replicirati. Če ste vi videli priložnost na trgu, jo bodo najverjetneje tudi drugi. Obstajajo tudi alternative: morda lahko spremenite svoje poslovanje, vpeljete nove produkte ali preselite svoje podjetje na drugo demografsko področje.

2. Razmislite o pozitivnih posledicah

Prihod konkurence ne pomeni vedno le negativnih posledic. Morda vam konkurenčno podjetje sploh ne bo predstavljalo konkurence in bo le dopolnilo vaše področje. V mnogih primerih prihod konkurenčnega podjetja poveča velikost trga, s čimer boste na boljšem tako vi, kot tudi konkurenčno podjetje. Pomislite – veliko število restavracij v eni ulici ljudem predstavlja veliko izbiro in zato bo na to območje prišlo več ljudi.

3. Poiščite svoje prednosti

Ko se novonastalo podjetje ustali, se začne prodaja produktov oziroma storitev. A ponavadi ima vsako podjetje določeno prednost, zaradi katere se stranke rade vračajo. So to vaše cene? Ali unikatna ponudba izdelkov in storitev? Morda kvaliteta, ki jo ponujate? Ko se pojavi konkurenca, je pravi čas, da raziščete svoje prednosti in jih poudarite.

4. Imate zveste stranke?

Večina ljudi, ki kupuje določene izdelke ali storitve, nerado zamenja ponudnika. Ljudje se namreč izogibajo spremembam, saj to zahteva novo prilagajanje, poleg tega pa jim daje občutek nelojalnosti. Razmislite o tem, kako zveste stranke imate. Jim ponudite nasmeh in prijazno besedo vsakič, ko jih srečate? Se trudite, da bi svoj posel opravili kar najhitreje in čim bolje?

5. Spremenite način marketinga

Ko na trg pride nova konkurenca, je dobro razmisliti o novih načinih promocije in oglaševanja. Morda v ta namen poiščete strokovno pomoč.

Vir: New Business

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje