Kako se sprostiti?

Avtor Urša Slivar — 23.10.2013
Komentiraj!
Podjetništvo ni enostavno in marsikdaj se tako podjetniki kot njihove družine znajdejo pod stresom. Da se bo to dogajalo čim redkeje, se boste morali naučiti tehnik sprostitve. Zato vam predstavljamo 10 odličnih načinov sproščanja, katerih učinkovitost je bila znanstveno dokazana.
Kako se sprostiti?

Kako se sprostiti? (Vir slike: sxc.hu)

1. Zavrtite si najbolj sproščujočo pesem na svetu

Strokovnjaki so ugotovili, da naziv najbolj sproščujoče pesmi na svetu pripada izdelku angleškega tria Marconi Union z naslovom Weightless. S študijo so dokazali, da omenjena pesem deluje bolj pomirjevalno kot glasba Enye, Mozarta ali skupine Coldplay.

2. Poljubljajte se.

Znanstveno je dokazano, da se s poljubljanjem začne izločati »hormon ljubezni« oksitocin, ki učinkovito zmanjšuje količine stresnega hormona v telesu.

3. Oglejte si zabaven film.

Že babice so nas podučile, da je smeh pol zdravja. Sedaj je to znanstveno dokazano dejstvo. Študija, objavljena leta 2009, je pokazala, da se s smehom lahko učinkovito borimo proti stresu in zmanjšamo količino stresnega hormona kortisol.

4. Pojdite na tečaj joge.

Pri jogi ni prav nič čarobnega in mističnega. Gre za povsem navadno obliko vadbe, katere namen je razgibati telo. Toda s prakticiranjem joge in z osvojitvijo tehnike nadzorovanega dihanja lahko zmanjšamo depresivnost, utrujenost in anksioznost, izboljšamo koncentracijo in začnemo gledati na svet nekoliko bolj optimistično.

5. Jejte čokolado.

Že s 40 grami temne čokolade na dan lahko odženete stres. Pri tej količini čokolade se namreč začnejo izločati endorfini, hormoni sreče. Da o antioksidantih, ki upočasnjujejo staranje, sploh ne govorimo.

6. Ustvarite svoj duševni sprožilec.

V delu The Art of Learning (Umetnost učenja) avtor Josh Waitzkin opisuje metodo »spontanega sproščanja«. Pri tem gre za to, da izberete neko aktivnost, ki jo smatrate za sproščujočo (kopanje v peneči kopeli, poslušanje glasbe ipd.) in jo spremenite v rutinsko opravilo, ki se ga lotite pred vsako potencialno stresno aktivnostjo. S tem ustvarite psihološko povezavo med vašo sproščujočo rutino in drugo aktivnostjo, ki tako ne bo več stresna.

7. Omislite si hišnega ljubljenčka.

Posamezniki s štirinožnimi prijatelji imajo, glede na raziskave, nižji krvni tlak. Prav tako vas hišni ljubljenčki, s svojo brezpogojno ljubeznijo, hitro potolažijo in pomirijo. Glejte, da boste lepo skrbeli zanje!

8. Privoščite si »en kozarček«.

Da, tudi alkohol vas lahko pomiri. Toda le, če ga uživate v zmernih količinah. Priporočljivo je tudi, da ga ne uživate, ko ste sami, pač pa le, ko ste v družbi.

9. Žvečite žvečilni gumi.

Tudi žvečenje žvečilke dokazano manjša raven stresnega hormona in izboljša sposobnost koncentracije.

10. Ugasnite svoj pametni telefon.

Raziskava britanskega Psihološkega društva je pokazala, da so ljudje, ki nenehno pregledujejo SMS sporočila, opravila in druge opomnike na svojem telefonu, veliko bolj podvrženi stresu. Vsake toliko časa si zato vzemite čas zase, ugasnite telefon in uživajte v miru.

Vir: BusinessInsider

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!