Kako sestaviti privlačno e-glasilo?

E-glasilo je sestavni del vsake uspešne marketinške akcije in predstavlja učinkovito komunikacijsko orodje za povezovanje s potrošniki in pospeševanje prodaje. S pomočjo naslednjih nasvetov lahko vsakemu podjetniku, ne glede na industrijo v kateri se nahaja, uspe sestaviti odlično e-glasilo, ki bo pritegnilo nove stranke.
Kako sestaviti privlačno e-glasilo?

Z dobrim e-glasilom povečajte svojo integriteto. (Vir: glennbeck.com)

Če v času, ko je internet postal sestavni del življenja in poslovanja še ne objavljate e-glasila, je leto 2010 pravi čas, da začnete.

Največ pozornosti bodo pritegnila kratka, jedernata in direktna besedila, v e-glasilo pa lahko vključite naslednje tipe vsebin, ki tudi tistim manj veščim pisanja ne bi smela povzročati prevelikih težav:

  • Zgodbe in pričevanja o uspehu: Prosite svoje stranke, da vam pošljejo opis svojih pozitivnih izkušnj z vašimi izdelki, opišejo kako so z njihovo pomočjo rešile določen problem ali izboljšale svoje življenje ter priložijo sliko. Najbolj prepričljive zgodbe objavite v e-glasilu, avtorje pa nagradite. Takšne zgodbe o uspehu spadajo med najboljše spodbude za nakup.
  • Intervjuji s strokovnjaki. Izberite aktualno temo, ki bi utegnila zanimati vaše stranke in opravite intervju s svojimi strokovnimi sodelavci, avtorji knjig ali drugimi strokovnjaki, ter ga objavite v e-novicah.
  • Vsebine z vaše in drugih spletnih strani: S kombiniranjem aktualnih vsebin iz blogov, spletnih strani, e-novic in člankov lahko vaše e-novice postanejo vir informacij za potrošnike. Pred objavo tujih vsebin ne pozabite prositi avtorja za dovoljenje za objavo, ter dodati povezave do originalnega vira.
  • Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja na vaši spletni strani, pri čemer lahko svoje odgovore dopolnite tudi z informacijami pridobljenimi od drugih podjetnikov ali strokovnih združenj.

Za lažji začetek pri izdajanju rednega e-glasila načrtujte njegove vsebine in jih uskladite z dogodki, ki vplivajo na vaše poslovanje (npr. prazniki). Redno anketirajte prejemnike glasila, da bi pridobili povratne informacije in izvedeli kaj jih zanima. Izdelajte tudi seznam idej za novice, ljudi, ki jih želite intervjujati in ostalih vsebin, ki bi utegnile zanimati vaše bralce. Poleg tega uporabljajte slike, ki bodo naredile vaše glasilo bolj privlačno, arhiv glasil pa objavite tudi na svoji spletni strani.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje