Kako si ustvariti kredibilnost kot mladi podjetnik?

Ustanovitev podjetja je za mlade podjetnike že sama po sebi težka naloga. A tu je še problem kredibilnosti, saj neuveljavljeni podjetniki le-te še nimajo. Pojavi se vprašanje, kako si med potencialnimi strankami ustvariti zaupanje? In kako prepričati partnerje, da bi želeli sodelovati z vami?
Kako si ustvariti kredibilnost kot mladi podjetnik?

Kako si ustvariti kredibilnost kot mladi podjetnik? (slika: sxc.hu)

Osredotočite se zgolj na eno stvar

Značilnost mladih podjetnikov je zagnanost in zaletavost. Na začetku svoje podjetniške poti imajo veliko idej in želijo jih čimprej preizkusiti. A da bi si podjetnik zgradil kredibilnost, potrebuje točno določen fokus.

Če se boste osredotočali na več stvari, vas bodo prehiteli drugi. Raje, kot da se usmerjate v gradnjo naslednjega podjetja, s katerim boste obogateli, si poiščite svojo tržno nišo. S tem si boste počasi a vztrajno višali kredibilnost.

Prisotnost na spletu je ključ do uspeha

Internet je logično mesto, kjer podjetnik začne tlakovati svojo podjetniško pot. Ne predstavlja veliko stroškov in je odličen način, kako ljudjem pokazati iz kakšnega testa ste. To pa je še posebej pomembno za mlade podjetnike, ki kredibilnosti še nimajo zgrajene in v ljudeh še ne vzbujajo zaupanja. Izpostavljenost v blogih in družbenih omrežjih omogoča izmenjavo stikov z drugimi podjetniki iz podobnih podjetniških voda.

Družite se iz oči v oči

Facebook, Twitter in spletna pošta so dober način širjenja poznanstev, a vas lahko pripeljejo le do neke točke. Kot mladi podjetniki ne smete pozabiti na mreženja iz oči v oči. Dober odnos prek spletnega klepeta ni enako kot stisk roke v resničnem svetu.

Sestanki in udeleževanje prireditev so pomemben del mreženja. Druženje z ljudmi, ki jih občudujete, vam bo povečalo število znancev v pomembnih krogih, med ostalimi pa se bo razširilo mnenje, da ste vredni spoštovanja, saj se družite z že uveljavljenimi podjetniki.

Obljubite manj in ponudite več

Na začetku poslovanja je zelo pomembno, da se prvim strankam še posebej posvetite. To so namreč ljudje, ki bodo kljub napakam za vas jamčili in vas podpirali. Ko bodo spoznali, da svoje obljube vedno uresničite ali pa ponudite še celo več, kot ste obljubili, vas bodo priporočili svojim prijateljem in znancem, s tem pa se bo krog vaših potencialnih strank hitro širil. Poskrbite le za to, da ne boste obljubljali stvari ali storitev, katerih niste zmožni nuditi.

Ne izdajajte se za nekaj, kar niste

Popolnoma nepotrebno je, da prikrivate svojo starost in v ljudeh vzbujate občutek, da ste starejši in bolj izkušeni kot v resnici. Bodite samozavestni in pokažite, da ste dovolj zreli za svojo starost. Če se morate svojim partnerjem opravičevati zaradi pomanjkanja izkušenj in mladosti, to najbrž ni nekdo, s katerim želite sodelovati, kajne? Raje si poiščite partnerje, ki vas ne bodo podcenjevali.

Vir: Entrepreneur.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje