Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani? (Vir slike: Pixabay.com)

Da bi si zagotovili čim boljše rezultate pri optimizaciji spletnih strani, je dobro poskrbeti za naslednje:

– namestitev Google Analytics: gre za brezplačno spletno orodje, ki omogoča pridobivanje in analiziranje podatkov o spletnih obiskovalcih. Za podjetnike je Google Analytics pravzaprav nepogrešljivo orodje in ne sme manjkati na nobeni strani.

– povezavo spletne strani z Google Search Console in z Bing Webmasters Tools: omenjeno spletno orodje omogoča pridobivanje informacij o prometu neplačanega iskanja. Tu si lahko ogledate podatke o številu poizvedb, številu prikazov vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, podatke o dejavnostih na vašem spletnem mestu, stopnjo konverzije v e-trgovinah ipd.

– preverjanje hitrosti nalaganja spletnega mesta z orodjem Google PageSpeed Insights: v kolikor vaše spletno mesto dosega rezultat med 85 in 100, ste na dobri poti. Če pa je rezultat slabši, boste morali napraviti nekaj sprememb na svojem spletnem mestu. Obiskovalci namreč v povprečju ne bodo čakali več kot 2-4 sekunde, da se bo spletna stran naložila.

– nadgradnjo sistema za upravljanje vsebin s SEO orodjem: ta mora omogočati enostavno zapisovanje naslova, opisa, opisa priloženih slik in oznak za naslove ter vstavljanje značk posameznega prispevka.

– ureditev odzivnosti spletnega mesta ne glede na napravo, iz katere obiskovalec dostopa: poskrbeti morate za vse obiskovalce, ne glede na to, ali vaše spletno mesto obiskujejo preko mobilnikov, tabličnih računalnikov ali namiznih računalnikov.

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

– pregledovanje iskalnikov nedelujočih povezav: na ta način boste hitro ugotovili, kje prihaja do težav, zato boste svojim obiskovalcem lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

– ureditev HTML-a in CSS-a spletnega mesta po standardih: s HTML in CSS validatorjem, ki jih lahko najdete na spletu, poskrbite, da bo vaše spletno mesto zgrajeno glede na vse potrebne standarde. 

– izdelavo in namestitev Sitemap.xml datoteke: tako imenovani zemljevid spletnega mesta spletnim iskalnikom pomaga pri rednemu indeksiranju spletnih strani. Ker iskalni pajki spletno mesto obiskujejo pogosteje, lahko to prinese boljše rezultate.

Datoteka Sitemap.xml je pravzaprav zemljevid spletnega mesta (Vir slike: WebyNote)

– izdelavo in namestitev datoteke Robots.txt: datoteka, ki jo vsebuje vsaka dobro optimizirana stran, je namenjena iskalnikom in iskalnim pajkom, katerim pove, katerih direktorijev naj ne prikazujejo v iskalnih rezultatih. Prav tako je tu shranjena tudi informacija o lokaciji sitemap.xml datoteke.

– ureditev 301 in 302 preusmeritev: v kolikor ste se zaradi različnih razlogov (na primer zaradi prenosa spletne strani na drugo domeno) odločili za preusmeritev, morate to urediti v obliki 301 ali 302 preusmeritve. Prva označuje stalno, druga pa začasno preusmeritev.

– preverjanje kvalitete gostovanja: zelo pomembno je, da vaše spletno mesto uporablja kvalitetno gostovanje. Varnost mora biti na prvem mestu, poleg tega pa je pomembna tudi neprestana dostopnost, saj vsaka minuta nedostopnosti lahko prinese izgubo zaslužka.

– preverjanje hitrosti gostovanja: naj se vaše spletne strani nalagajo še tako hitro, vam to ne bo pomagalo, če bo vaše spletno mesto naloženo na počasnem gostovanju, ki ne bo zmoglo predelovati večjega števila obiskovalcev ob istem času.  

– namestitev SSL certifikata: ta obiskovalcem omogoča šifriran način pregledovanja spletnih mest, ki je varen pred vmesnimi opazovalci, enkripcijo podatkov v primeru spletnega nakupovanja in podobno. Na ta način si lahko za majhen vložek povečate ugled tako med obiskovalci kot tudi med spletnimi iskalniki.

– povezava spletnega mesta z družabnimi omrežji: naj bo to G+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Technorati, Pinterest ali katero drugo družabno omrežje – poskrbite za ustrezno povezavo ter si s tem povečajte promet bodisi na spletno stran bodisi na svoja družabna omrežja. 

Vir: SearchEngineJournal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje