Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Avtor Maja Borštnik — 09.12.2016
Komentiraj!
Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani? (Vir slike: Pixabay.com)

Da bi si zagotovili čim boljše rezultate pri optimizaciji spletnih strani, je dobro poskrbeti za naslednje:

- namestitev Google Analytics: gre za brezplačno spletno orodje, ki omogoča pridobivanje in analiziranje podatkov o spletnih obiskovalcih. Za podjetnike je Google Analytics pravzaprav nepogrešljivo orodje in ne sme manjkati na nobeni strani.

- povezavo spletne strani z Google Search Console in z Bing Webmasters Tools: omenjeno spletno orodje omogoča pridobivanje informacij o prometu neplačanega iskanja. Tu si lahko ogledate podatke o številu poizvedb, številu prikazov vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, podatke o dejavnostih na vašem spletnem mestu, stopnjo konverzije v e-trgovinah ipd.

- preverjanje hitrosti nalaganja spletnega mesta z orodjem Google PageSpeed Insights: v kolikor vaše spletno mesto dosega rezultat med 85 in 100, ste na dobri poti. Če pa je rezultat slabši, boste morali napraviti nekaj sprememb na svojem spletnem mestu. Obiskovalci namreč v povprečju ne bodo čakali več kot 2-4 sekunde, da se bo spletna stran naložila.

- nadgradnjo sistema za upravljanje vsebin s SEO orodjem: ta mora omogočati enostavno zapisovanje naslova, opisa, opisa priloženih slik in oznak za naslove ter vstavljanje značk posameznega prispevka.

- ureditev odzivnosti spletnega mesta ne glede na napravo, iz katere obiskovalec dostopa: poskrbeti morate za vse obiskovalce, ne glede na to, ali vaše spletno mesto obiskujejo preko mobilnikov, tabličnih računalnikov ali namiznih računalnikov.

- pregledovanje iskalnikov nedelujočih povezav: na ta način boste hitro ugotovili, kje prihaja do težav, zato boste svojim obiskovalcem lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

- ureditev HTML-a in CSS-a spletnega mesta po standardih: s HTML in CSS validatorjem, ki jih lahko najdete na spletu, poskrbite, da bo vaše spletno mesto zgrajeno glede na vse potrebne standarde. 

- izdelavo in namestitev Sitemap.xml datoteke: tako imenovani zemljevid spletnega mesta spletnim iskalnikom pomaga pri rednemu indeksiranju spletnih strani. Ker iskalni pajki spletno mesto obiskujejo pogosteje, lahko to prinese boljše rezultate.

Datoteka Sitemap.xml je pravzaprav zemljevid spletnega mesta (Vir slike: WebyNote)

- izdelavo in namestitev datoteke Robots.txt: datoteka, ki jo vsebuje vsaka dobro optimizirana stran, je namenjena iskalnikom in iskalnim pajkom, katerim pove, katerih direktorijev naj ne prikazujejo v iskalnih rezultatih. Prav tako je tu shranjena tudi informacija o lokaciji sitemap.xml datoteke.

- ureditev 301 in 302 preusmeritev: v kolikor ste se zaradi različnih razlogov (na primer zaradi prenosa spletne strani na drugo domeno) odločili za preusmeritev, morate to urediti v obliki 301 ali 302 preusmeritve. Prva označuje stalno, druga pa začasno preusmeritev.

- preverjanje kvalitete gostovanja: zelo pomembno je, da vaše spletno mesto uporablja kvalitetno gostovanje. Varnost mora biti na prvem mestu, poleg tega pa je pomembna tudi neprestana dostopnost, saj vsaka minuta nedostopnosti lahko prinese izgubo zaslužka.

- preverjanje hitrosti gostovanja: naj se vaše spletne strani nalagajo še tako hitro, vam to ne bo pomagalo, če bo vaše spletno mesto naloženo na počasnem gostovanju, ki ne bo zmoglo predelovati večjega števila obiskovalcev ob istem času.  

- namestitev SSL certifikata: ta obiskovalcem omogoča šifriran način pregledovanja spletnih mest, ki je varen pred vmesnimi opazovalci, enkripcijo podatkov v primeru spletnega nakupovanja in podobno. Na ta način si lahko za majhen vložek povečate ugled tako med obiskovalci kot tudi med spletnimi iskalniki.

- povezava spletnega mesta z družabnimi omrežji: naj bo to G+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Technorati, Pinterest ali katero drugo družabno omrežje - poskrbite za ustrezno povezavo ter si s tem povečajte promet bodisi na spletno stran bodisi na svoja družabna omrežja. 

Vir: SearchEngineJournal

Prijavi se na e-novice!