Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani? (Vir slike: Pixabay.com)

Da bi si zagotovili čim boljše rezultate pri optimizaciji spletnih strani, je dobro poskrbeti za naslednje:

– namestitev Google Analytics: gre za brezplačno spletno orodje, ki omogoča pridobivanje in analiziranje podatkov o spletnih obiskovalcih. Za podjetnike je Google Analytics pravzaprav nepogrešljivo orodje in ne sme manjkati na nobeni strani.

– povezavo spletne strani z Google Search Console in z Bing Webmasters Tools: omenjeno spletno orodje omogoča pridobivanje informacij o prometu neplačanega iskanja. Tu si lahko ogledate podatke o številu poizvedb, številu prikazov vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, podatke o dejavnostih na vašem spletnem mestu, stopnjo konverzije v e-trgovinah ipd.

– preverjanje hitrosti nalaganja spletnega mesta z orodjem Google PageSpeed Insights: v kolikor vaše spletno mesto dosega rezultat med 85 in 100, ste na dobri poti. Če pa je rezultat slabši, boste morali napraviti nekaj sprememb na svojem spletnem mestu. Obiskovalci namreč v povprečju ne bodo čakali več kot 2-4 sekunde, da se bo spletna stran naložila.

– nadgradnjo sistema za upravljanje vsebin s SEO orodjem: ta mora omogočati enostavno zapisovanje naslova, opisa, opisa priloženih slik in oznak za naslove ter vstavljanje značk posameznega prispevka.

– ureditev odzivnosti spletnega mesta ne glede na napravo, iz katere obiskovalec dostopa: poskrbeti morate za vse obiskovalce, ne glede na to, ali vaše spletno mesto obiskujejo preko mobilnikov, tabličnih računalnikov ali namiznih računalnikov.

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

– pregledovanje iskalnikov nedelujočih povezav: na ta način boste hitro ugotovili, kje prihaja do težav, zato boste svojim obiskovalcem lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

– ureditev HTML-a in CSS-a spletnega mesta po standardih: s HTML in CSS validatorjem, ki jih lahko najdete na spletu, poskrbite, da bo vaše spletno mesto zgrajeno glede na vse potrebne standarde. 

– izdelavo in namestitev Sitemap.xml datoteke: tako imenovani zemljevid spletnega mesta spletnim iskalnikom pomaga pri rednemu indeksiranju spletnih strani. Ker iskalni pajki spletno mesto obiskujejo pogosteje, lahko to prinese boljše rezultate.

Datoteka Sitemap.xml je pravzaprav zemljevid spletnega mesta (Vir slike: WebyNote)

– izdelavo in namestitev datoteke Robots.txt: datoteka, ki jo vsebuje vsaka dobro optimizirana stran, je namenjena iskalnikom in iskalnim pajkom, katerim pove, katerih direktorijev naj ne prikazujejo v iskalnih rezultatih. Prav tako je tu shranjena tudi informacija o lokaciji sitemap.xml datoteke.

– ureditev 301 in 302 preusmeritev: v kolikor ste se zaradi različnih razlogov (na primer zaradi prenosa spletne strani na drugo domeno) odločili za preusmeritev, morate to urediti v obliki 301 ali 302 preusmeritve. Prva označuje stalno, druga pa začasno preusmeritev.

– preverjanje kvalitete gostovanja: zelo pomembno je, da vaše spletno mesto uporablja kvalitetno gostovanje. Varnost mora biti na prvem mestu, poleg tega pa je pomembna tudi neprestana dostopnost, saj vsaka minuta nedostopnosti lahko prinese izgubo zaslužka.

– preverjanje hitrosti gostovanja: naj se vaše spletne strani nalagajo še tako hitro, vam to ne bo pomagalo, če bo vaše spletno mesto naloženo na počasnem gostovanju, ki ne bo zmoglo predelovati večjega števila obiskovalcev ob istem času.  

– namestitev SSL certifikata: ta obiskovalcem omogoča šifriran način pregledovanja spletnih mest, ki je varen pred vmesnimi opazovalci, enkripcijo podatkov v primeru spletnega nakupovanja in podobno. Na ta način si lahko za majhen vložek povečate ugled tako med obiskovalci kot tudi med spletnimi iskalniki.

– povezava spletnega mesta z družabnimi omrežji: naj bo to G+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Technorati, Pinterest ali katero drugo družabno omrežje – poskrbite za ustrezno povezavo ter si s tem povečajte promet bodisi na spletno stran bodisi na svoja družabna omrežja. 

Vir: SearchEngineJournal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje