Kako smo Slovenci kupovali na spletu v letu 2015?

Avtor Mojca Jagodic — 25.11.2015
Komentiraj!
Red Orbit je tudi letos pripravil pregled sezonskih spletnih trendov. Ugotovitve? Ženske na spletu v Sloveniji zapravijo več kot moški, najbolj dobičkonosen dan v tednu je ponedeljek, v povprečju pa bodo slovenskim spletnim trgovcem največ denarja prinesli prebivalci Ljubljane.
Kako smo Slovenci kupovali na spletu v letu 2015?

Raziskavo o vedenju uporabnikov na slovenskih spletnih trgovinah ponuja zanimiv vpogled v slovenske potrošnike (vir: red-orbit.si)

Agencija za digitalni marketing Red Orbit je pripravila pregled sezonskih spletnih trendov, pri čemer so se v svoji raziskavi osredotočili na spletne trgovine in obnašanje potrošnikov na spletu. Raziskavo so opravili na vzorcu več kot 10 milijonov sej, ki so bile zabeležene od 1. januarja 2014 pa do 5. oktobra 2015. V raziskavi so spremljali ključne e-commerce metrike, kot so povprečna vrednost transakcije, stopnja konverzije in skupne vrednosti opravljenih transakcij.

V raziskavi jih je zanimalo predvsem, kako različni dejavniki – od demografskih pa do uporabljenih naprav ali dni v tednu – vplivajo na nakupno obnašanje potrošnikov na spletu. Tako je denimo najbolj dobičkonosen dan v tednu ponedeljek. 

Pri trendu uporabe naprav postaja vse bolj očiten trend naraščanja uporabe pametnih mobilnih telefonov tudi pri nakupovanju, medtem ko računalniki v primerjavi z njimi izgubljajo svoj primat v deležu opravljenih spletnih obiskov. V demografskih skupinah sta se najbolje odrezali skupini 25–34 let in 35–44 let, ki skupno predstavljata kar 58,4% delež vrednosti vseh transakcij, ki so bile vključene v raziskavo.

Kupci v starostni skupini 18–24 let predstavljajo le 11,9% delež vseh prihodkov, njihova povprečna vrednost košarice pa je skromnih 80,20 €. Prednjačijo pa v stopnji konverzije, ki znaša solidnih 0,70 %.

Raziskava je postregla tudi s številnimi zanimivostmi – brskalnik Internet Explorer je denimo še vedno izjemno priljubljen v Sloveniji, še več, povprečna vrednost košarice v tem brskalniku je višja od ostalih. Ženske so pri spletnem nakupovanju absolutno močnejši spol. Prednjačijo v vseh treh kategorijah, v katerih smo primerjali ženske in moške nakupovalce – povprečni vrednosti nakupa, deležu prihodkov in stopnji konverzije.

Povprečna vrednost nakupa pri ženskah znaša 148,81 €, pri moških dobrih 10 € manj. Nakupovalne košarice žensk so prinesle 55 % celotne vrednosti transakcij v primerjanem obdobju, prav tako je bila pri njih boljša stopnja konverzije – 0,61 %, v primerjavi z moškimi, kjer je bila ta le 0,53 %.

Več zanimivosti in trendov najdete na Red Orbitovem blogu

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice