Kako sporočiti slabo novico?

Ne glede na to, kolikokrat podjetnik odpusti zaposlenega, prekine sodelovanje s poslovnim partnerjem ali zavrne povišico, tovrstni pogovori ne postanejo nič lažji. Kljub vsemu pa lahko tak pogovor izpeljete s spoštovanjem in učinkovito. Vas zanima kako? Nadaljujte z branjem.
Kako sporočiti slabo novico?

Kako sporočiti slabo novico? (Vir slike: sxc.hu)

Naslednjič, ko boste morali imeti težak pogovor s svojim zaposlenim (poslovnim partnerjem ali z vašo ekipo), imejte v mislih naslednje korake:

1. Vnaprej določen cilj

Še preden pričnete s pogovorom, si zadajte cilj (Kaj želite doseči?) in ga imejte v mislih skozi celoten pogovor – nikar ne odstopajte od zastavljenega cilja. Vedeti morate v kakšnem tonu bo potekal pogovor, o katerih temah se boste pogovarjali in kakšen izid pričakujete.

2. Enakovrednost moči

Kadar se s podrejenim pogovarjate o težkih temah, mu morate dati nekaj »moči« v pogovoru. Naj vam razloži vzrok za svoje obnašanje ali odločitev, ki jo je sprejel. V kolikor boste dali sogovorniku možnost, da vam pove svojo plat zgodbe, se bo le-ta na vašo novico odzval manj agresivno in sovražno.

3. Osredotočenost

Osredotočite se na točno določen incident, dogodek, nalogo ali projekt. V kolikor boste omenjali preteklo delo zaposlenega (na splošno) bo to sogovornik občutil kot osebni napad.

4. Opazovanje in zaskrbljenost

Ko začnete z občutljivo temo, morate vedeti, da je vaše dojemanje subjektivno. Povejte sogovorniku kaj ste opazili in kaj vse vas skrbi – pustite nekaj prostora za njegov odziv in morebitno pogajanje.

V kolikor ste se že predhodno odločili, da boste nekoga odpustili oz. mu znižali plačo, potem ne smete pustiti nič prostora za pogajanje ali debato.

5. Obtožbe

Ko se z zaposlenim pogovarjate o problemu, nikar ne obsojajte sogovornika. V kolikor vaš zaposleni ni dosegel prodajnega cilja, mu ne recite »Cilja niste dosegli, ker ste leni in nesposobni.«, raje se z njim pogovorite o tem, kaj je pripeljalo do slabega rezultata (premalo podpore, gospodarske razmere, itd.). Na ta način bodo vaši zaposleni imeli več motivacije za izboljšanje – odgovornost za rezultate tako prenesete na njihova ramena, kljub temu, da jih ne obtožite ničesar.

6. Pomen učenja

Ko enkrat razložite sogovorniku za kaj se gre, se osredotočite na to, kaj se bo zaposleni naučil iz storjene napake in kako lahko stvari izboljša v prihodnosti.

7. Sočustvovanje in spoštovanje

Kljub temu, da se o vaši odločitvi ne da več debatirati, se morate zavedati, kako se vaš sogovornik počuti. Tudi če se z njim ne strinjate, lahko upoštevate njegove občutke in ga spoštujete.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje