BLOG MARKETING DELAVNICA

Kako sporočiti slabo novico?

Ne glede na to, kolikokrat podjetnik odpusti zaposlenega, prekine sodelovanje s poslovnim partnerjem ali zavrne povišico, tovrstni pogovori ne postanejo nič lažji. Kljub vsemu pa lahko tak pogovor izpeljete s spoštovanjem in učinkovito. Vas zanima kako? Nadaljujte z branjem.
Kako sporočiti slabo novico?

Kako sporočiti slabo novico? (Vir slike: sxc.hu)

Naslednjič, ko boste morali imeti težak pogovor s svojim zaposlenim (poslovnim partnerjem ali z vašo ekipo), imejte v mislih naslednje korake:

1. Vnaprej določen cilj

Še preden pričnete s pogovorom, si zadajte cilj (Kaj želite doseči?) in ga imejte v mislih skozi celoten pogovor – nikar ne odstopajte od zastavljenega cilja. Vedeti morate v kakšnem tonu bo potekal pogovor, o katerih temah se boste pogovarjali in kakšen izid pričakujete.

2. Enakovrednost moči

Kadar se s podrejenim pogovarjate o težkih temah, mu morate dati nekaj »moči« v pogovoru. Naj vam razloži vzrok za svoje obnašanje ali odločitev, ki jo je sprejel. V kolikor boste dali sogovorniku možnost, da vam pove svojo plat zgodbe, se bo le-ta na vašo novico odzval manj agresivno in sovražno.

3. Osredotočenost

Osredotočite se na točno določen incident, dogodek, nalogo ali projekt. V kolikor boste omenjali preteklo delo zaposlenega (na splošno) bo to sogovornik občutil kot osebni napad.

4. Opazovanje in zaskrbljenost

Ko začnete z občutljivo temo, morate vedeti, da je vaše dojemanje subjektivno. Povejte sogovorniku kaj ste opazili in kaj vse vas skrbi – pustite nekaj prostora za njegov odziv in morebitno pogajanje.

V kolikor ste se že predhodno odločili, da boste nekoga odpustili oz. mu znižali plačo, potem ne smete pustiti nič prostora za pogajanje ali debato.

5. Obtožbe

Ko se z zaposlenim pogovarjate o problemu, nikar ne obsojajte sogovornika. V kolikor vaš zaposleni ni dosegel prodajnega cilja, mu ne recite »Cilja niste dosegli, ker ste leni in nesposobni.«, raje se z njim pogovorite o tem, kaj je pripeljalo do slabega rezultata (premalo podpore, gospodarske razmere, itd.). Na ta način bodo vaši zaposleni imeli več motivacije za izboljšanje – odgovornost za rezultate tako prenesete na njihova ramena, kljub temu, da jih ne obtožite ničesar.

6. Pomen učenja

Ko enkrat razložite sogovorniku za kaj se gre, se osredotočite na to, kaj se bo zaposleni naučil iz storjene napake in kako lahko stvari izboljša v prihodnosti.

7. Sočustvovanje in spoštovanje

Kljub temu, da se o vaši odločitvi ne da več debatirati, se morate zavedati, kako se vaš sogovornik počuti. Tudi če se z njim ne strinjate, lahko upoštevate njegove občutke in ga spoštujete.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje