Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike?

Družbena omrežja so lahko odličen pripomoček za trženje vaših blagovnih znamk. A Facebook, Twitter, Google+ in LinkedIn se razvijajo in spreminjajo, zato je potrebno redno prilagajati marketinško strategijo na teh platformah.
Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike?

Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike? (Vir slike: Freeimages.com)

Poglejmo si nekaj sprememb, ki so v zadnjem času dodobra pretresle nekatera najbolj priljubljena družbena omrežja in, ki podjetnike silijo k rednemu posodabljanju svojih prodajnih strategij.

Sprememba št. 1: Starejše generacije osvajajo družbena omrežja

Čedalje bolj jasno je, da družbena omrežja nikakor niso več le “domena najstnikov”. Drastično se je povišalo število starejših uporabnikov, predvsem so te spremembe vidne od leta 2012 dalje. Statistika nam je postregla z naslednjimi podatki:

  • na Twitterju je število uporabnikov, starih med 55 in 64 let, naraslo za 79 odstotkov;
  • na Facebooku je število uporabnikov, starih med 45 in 54 let, naraslo za 46 odstotkov;
  • na Google+ pa je število uporabnikov, starih med 45 in 54 let, naraslo za 56 odstotkov.

Rešitev: V kolikor vaše podjetje še vedno uporablja zastarele poslovne strategije na družbenih omrežjih, je sedaj skrajni čas, da jih posodobite. V zakup morate vzeti tudi to, da je vaša ciljna publika na družbenih omrežjih dandanes morda prisotna precej manj kot nekaj let nazaj.

Sprememba št. 2: Facebook se seli na mobilnike

Statistike kažejo, da čedalje večje število uporabnikov do Facebooka dostopa le še preko mobilnih naprav. Danes je takšnih kar 189 milijonov uporabnikov!

Rešitev: Če tega še niste storili, morate pomisliti tudi na uporabnike, ki do Facebooka in drugih družbenih omrežij dostopajo preko mobilnih naprav. Pametni telefoni in tablični računalniki imajo namreč veliko manjše zaslone. Prilagoditi boste morali vsebine, da bodo te na majhnih zaslonih dobro vidne, poskrbeti za primerne oglase ter uporabnikom omogočiti, da bodo vsebine lahko enostavno delili.

Sprememba št. 3: V ZDA več ljudi spremlja YouTube kot kabelsko televizijo

Če je bilo včasih množice ljudi najlažje nagovoriti preko televizijskih zaslonov, pa danes temu gotovo ni več tako. Ljudje namesto televizije raje uporabljajo YouTube, ki si zato lasti vlogo najbolj priljubljenega medija za gledanje videoposnetkov.

Rešitev: Ste razmišljali o dodajanju videoposnetkov k vaši promociji? Začnete lahko z nekajminutnimi posnetki, v katerih javnosti predstavite svojo ekipo in pojasnite, kakšno delo opravljate v podjetju. 

Sprememba št. 4: LinkedIn vsako sekundo pridobi dva nova člana

LinkedIn, družbeno omrežje za poslovneže, raste z izjemno hitrostjo. Danes predstavlja izjemno bogat vir poslovnih informacij ter odličen način za povezovanje sposobnih posameznikov iz različnih panog.

Se sprašujete, kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Rešitev: Če si želite povečati ugled v javnosti, brez LinkedIn profila zagotovo ne bo šlo. Poskrbite, da bo vaš profil predstavljal bogat vir koristnih informacij, kjer si bodo potencialne stranke lahko ustvarile dobro mnenje o vas ter vas kasneje vaše podjetje tudi poiskale. 

Sprememba št. 5: Družbena omrežja so postala aktivnost številka ena na spletu

Kot kažejo zadnje raziskave, je uporaba družbenih omrežij dandanes glavna aktivnost, s katero se ljudje ukvarjajo na spletu. In vse bolj je jasno, da ne gre zgolj za muho enodnevnico, temveč za navado, ki čedalje bolj prodira v življenja posameznikov.

Rešitev: Do sedaj niste posvečali bistvene pozornosti družbenim omrežjem? V kolikor želite, da bi vaše podjetje rastlo in se razvijalo, boste slej ko prej morali poskrbeti tudi za primerno strategijo prisotnosti na družbenih omrežjih. 

Vir: FastCompany

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje