Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike?

Družbena omrežja so lahko odličen pripomoček za trženje vaših blagovnih znamk. A Facebook, Twitter, Google+ in LinkedIn se razvijajo in spreminjajo, zato je potrebno redno prilagajati marketinško strategijo na teh platformah.
Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike?

Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike? (Vir slike: Freeimages.com)

Poglejmo si nekaj sprememb, ki so v zadnjem času dodobra pretresle nekatera najbolj priljubljena družbena omrežja in, ki podjetnike silijo k rednemu posodabljanju svojih prodajnih strategij.

Sprememba št. 1: Starejše generacije osvajajo družbena omrežja

Čedalje bolj jasno je, da družbena omrežja nikakor niso več le “domena najstnikov”. Drastično se je povišalo število starejših uporabnikov, predvsem so te spremembe vidne od leta 2012 dalje. Statistika nam je postregla z naslednjimi podatki:

  • na Twitterju je število uporabnikov, starih med 55 in 64 let, naraslo za 79 odstotkov;
  • na Facebooku je število uporabnikov, starih med 45 in 54 let, naraslo za 46 odstotkov;
  • na Google+ pa je število uporabnikov, starih med 45 in 54 let, naraslo za 56 odstotkov.

Rešitev: V kolikor vaše podjetje še vedno uporablja zastarele poslovne strategije na družbenih omrežjih, je sedaj skrajni čas, da jih posodobite. V zakup morate vzeti tudi to, da je vaša ciljna publika na družbenih omrežjih dandanes morda prisotna precej manj kot nekaj let nazaj.

Sprememba št. 2: Facebook se seli na mobilnike

Statistike kažejo, da čedalje večje število uporabnikov do Facebooka dostopa le še preko mobilnih naprav. Danes je takšnih kar 189 milijonov uporabnikov!

Rešitev: Če tega še niste storili, morate pomisliti tudi na uporabnike, ki do Facebooka in drugih družbenih omrežij dostopajo preko mobilnih naprav. Pametni telefoni in tablični računalniki imajo namreč veliko manjše zaslone. Prilagoditi boste morali vsebine, da bodo te na majhnih zaslonih dobro vidne, poskrbeti za primerne oglase ter uporabnikom omogočiti, da bodo vsebine lahko enostavno delili.

Sprememba št. 3: V ZDA več ljudi spremlja YouTube kot kabelsko televizijo

Če je bilo včasih množice ljudi najlažje nagovoriti preko televizijskih zaslonov, pa danes temu gotovo ni več tako. Ljudje namesto televizije raje uporabljajo YouTube, ki si zato lasti vlogo najbolj priljubljenega medija za gledanje videoposnetkov.

Rešitev: Ste razmišljali o dodajanju videoposnetkov k vaši promociji? Začnete lahko z nekajminutnimi posnetki, v katerih javnosti predstavite svojo ekipo in pojasnite, kakšno delo opravljate v podjetju. 

Sprememba št. 4: LinkedIn vsako sekundo pridobi dva nova člana

LinkedIn, družbeno omrežje za poslovneže, raste z izjemno hitrostjo. Danes predstavlja izjemno bogat vir poslovnih informacij ter odličen način za povezovanje sposobnih posameznikov iz različnih panog.

Se sprašujete, kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Rešitev: Če si želite povečati ugled v javnosti, brez LinkedIn profila zagotovo ne bo šlo. Poskrbite, da bo vaš profil predstavljal bogat vir koristnih informacij, kjer si bodo potencialne stranke lahko ustvarile dobro mnenje o vas ter vas kasneje vaše podjetje tudi poiskale. 

Sprememba št. 5: Družbena omrežja so postala aktivnost številka ena na spletu

Kot kažejo zadnje raziskave, je uporaba družbenih omrežij dandanes glavna aktivnost, s katero se ljudje ukvarjajo na spletu. In vse bolj je jasno, da ne gre zgolj za muho enodnevnico, temveč za navado, ki čedalje bolj prodira v življenja posameznikov.

Rešitev: Do sedaj niste posvečali bistvene pozornosti družbenim omrežjem? V kolikor želite, da bi vaše podjetje rastlo in se razvijalo, boste slej ko prej morali poskrbeti tudi za primerno strategijo prisotnosti na družbenih omrežjih. 

Vir: FastCompany

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje