Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike?

Avtor Maja Borštnik — 14.10.2014
Komentiraj!
Družbena omrežja so lahko odličen pripomoček za trženje vaših blagovnih znamk. A Facebook, Twitter, Google+ in LinkedIn se razvijajo in spreminjajo, zato je potrebno redno prilagajati marketinško strategijo na teh platformah.
Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike?

Kako spremembe družbenih omrežij vplivajo na podjetnike? (Vir slike: Freeimages.com)

Poglejmo si nekaj sprememb, ki so v zadnjem času dodobra pretresle nekatera najbolj priljubljena družbena omrežja in, ki podjetnike silijo k rednemu posodabljanju svojih prodajnih strategij.

Sprememba št. 1: Starejše generacije osvajajo družbena omrežja

Čedalje bolj jasno je, da družbena omrežja nikakor niso več le "domena najstnikov". Drastično se je povišalo število starejših uporabnikov, predvsem so te spremembe vidne od leta 2012 dalje. Statistika nam je postregla z naslednjimi podatki:

  • na Twitterju je število uporabnikov, starih med 55 in 64 let, naraslo za 79 odstotkov;
  • na Facebooku je število uporabnikov, starih med 45 in 54 let, naraslo za 46 odstotkov;
  • na Google+ pa je število uporabnikov, starih med 45 in 54 let, naraslo za 56 odstotkov.  

Rešitev: V kolikor vaše podjetje še vedno uporablja zastarele poslovne strategije na družbenih omrežjih, je sedaj skrajni čas, da jih posodobite. V zakup morate vzeti tudi to, da je vaša ciljna publika na družbenih omrežjih dandanes morda prisotna precej manj kot nekaj let nazaj.

Sprememba št. 2: Facebook se seli na mobilnike

Statistike kažejo, da čedalje večje število uporabnikov do Facebooka dostopa le še preko mobilnih naprav. Danes je takšnih kar 189 milijonov uporabnikov! 

Rešitev: Če tega še niste storili, morate pomisliti tudi na uporabnike, ki do Facebooka in drugih družbenih omrežij dostopajo preko mobilnih naprav. Pametni telefoni in tablični računalniki imajo namreč veliko manjše zaslone. Prilagoditi boste morali vsebine, da bodo te na majhnih zaslonih dobro vidne, poskrbeti za primerne oglase ter uporabnikom omogočiti, da bodo vsebine lahko enostavno delili.

Sprememba št. 3: V ZDA več ljudi spremlja YouTube kot kabelsko televizijo

Če je bilo včasih množice ljudi najlažje nagovoriti preko televizijskih zaslonov, pa danes temu gotovo ni več tako. Ljudje namesto televizije raje uporabljajo YouTube, ki si zato lasti vlogo najbolj priljubljenega medija za gledanje videoposnetkov. 

Rešitev: Ste razmišljali o dodajanju videoposnetkov k vaši promociji? Začnete lahko z nekajminutnimi posnetki, v katerih javnosti predstavite svojo ekipo in pojasnite, kakšno delo opravljate v podjetju. 

Sprememba št. 4: LinkedIn vsako sekundo pridobi dva nova člana

LinkedIn, družbeno omrežje za poslovneže, raste z izjemno hitrostjo. Danes predstavlja izjemno bogat vir poslovnih informacij ter odličen način za povezovanje sposobnih posameznikov iz različnih panog.

Se sprašujete, kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Rešitev: Če si želite povečati ugled v javnosti, brez LinkedIn profila zagotovo ne bo šlo. Poskrbite, da bo vaš profil predstavljal bogat vir koristnih informacij, kjer si bodo potencialne stranke lahko ustvarile dobro mnenje o vas ter vas kasneje vaše podjetje tudi poiskale. 

Sprememba št. 5: Družbena omrežja so postala aktivnost številka ena na spletu

Kot kažejo zadnje raziskave, je uporaba družbenih omrežij dandanes glavna aktivnost, s katero se ljudje ukvarjajo na spletu. In vse bolj je jasno, da ne gre zgolj za muho enodnevnico, temveč za navado, ki čedalje bolj prodira v življenja posameznikov. 

Rešitev: Do sedaj niste posvečali bistvene pozornosti družbenim omrežjem? V kolikor želite, da bi vaše podjetje rastlo in se razvijalo, boste slej ko prej morali poskrbeti tudi za primerno strategijo prisotnosti na družbenih omrežjih. 

Vir: FastCompany

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!