Kako sta povezana feng shui in poslovni uspeh

Po vsej verjetnosti več kot polovico dneva preživite v svoji pisarni oz. na delovnem mestu. Zakaj torej ne bi vložili vsaj toliko truda v dekoracijo pisarne, kot ste ga vložili za dekoracijo vaše dnevne sobe? Popestrite si delovno mesto in si s tem povečajte produktivnost.
Kako sta povezana feng shui in poslovni uspeh

Kako sta povezana feng shui in poslovni uspeh. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam 5 feng shui načel, ki jih lahko upoštevate pri opremljanju vaše pisarne oz. vašega delovnega mesta in si s tem povečajte produktivnost.

1. Razmislite o tem, da bi pobarvali stene pisarne na modro.

Barva ima velik vpliv na počutje. Divje barve, kot je rdeča, lahko ustvarijo nervozo in spodbudijo agresijo. Samo pomislite, koliko restavracij s hitro prehrano je obarvanih v divje barve – vse z namenom, da bi čim prej zapustili prostor.

Najboljše barve za pisarno so svetlo zeleni odtenki, ki spodbujajo ustvarjalnost, in modri odtenki, ki dajejo občutek umirjenosti, ali pa sivi odtenki, ki dajejo občutek prefinjenosti.

2. Obdajte se s pozitivnimi simboli.

Delovni prostor si napolnite s predmeti, ki vas spravijo v dobro voljo, vas motivirajo in vas navdihujejo. Slike ljudi, ki jih imate radi in vam veliko pomenijo, lahko zelo pozitivno vplivajo na vaše počutje (s čimer pripomorete k večji ustvarjalnosti in produktivnosti).

3. Obrnite pisalno mizo proti vratom.

Pisalno mizo si obrnite tako, da jasno vidite vhod v prostor, v katerem delate. Nikoli ne bodite s hrbtom obrnjeni stran od vrat, saj to podzavestno ustvari občutek ranljivosti. Poleg tega vas lahko hitro nekdo prestraši, saj ne veste, kaj se dogaja za vašim hrbtom. To vam lahko daje občutek pomanjkanja nadzora.

4. Uporabljajte rastline in eterična olja

Rastline, ki ne potrebujejo veliko pozornosti, kot sta na primer bambus ali filodendron, vam bosta z veseljem čistila zrak in pisarni vdihnila nekaj življenja.

5. Na steno si obesite navdihujoč slogan ali vodilo.

Uokvirite in obesite si vzpodbuden slogan (ni dovolj zgolj listek, ki ga prilepite ob ekran računalnika). Dober slogan vas lahko pomirja, vas navdihuje ali navdaja z upanjem – odvisno, za kakšnega se boste odločili.

Naš nasvet: „Danes ne bom pričel z novim projektom (ali nalogo), dokler ne končam tega, ki ga pravkar delam.“

Vir: entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje