Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev?

Avtor Saba Resnik — 17.03.2011
Komentiraj!
Ena od podjetnikovih prednostnih nalog mora biti, da strankam zagotavlja kvalitetno storitev. Kakovost na omenjenem področju lahko dosežete predvsem z odprto komunikacijo z zaposlenimi in z dobrim programom usposabljanja.
Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev?

Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev? (slika: sxc.hu).

Zgradite dobre odnose s strankami

Danes se podjetniki zelo dobro zavedajo, da so dobri odnosi ključ do strankine zvestobe in na tak način dragocena lastnost, ki gradi ugled ter dobro ime podjetja in blagovne znamke. K dobrim odnosom pripomorejo zaposleni, ki so vljudni, spoštljivi, obzirni, prijetni, koristni, zanesljivi, učinkoviti, prijazni, odzivni in še bi lahko naštevali.

Kultura na delovnem mestu

Dobre odnose s strankami je potrebno zagotavljati neprekinjeno, zato se morajo zaposleni - brez izjeme - držati začrtanih smernic in pravil obnašanja. Neprekinjeno zagotavljanje visoke kakovosti storitve in dobrega odnosa s strankami je pomembno, saj se ugled podjetja in odnos s strankami lahko uničita zelo hitro.

Programi usposabljanja

Program usposabljanja zaposlenih s strokovnimi moduli, ki so namenjeni za izobraževanje in usposabljanje novih delavcev, po potrebi pa tudi ostalih delavcev, je sistem, ki bi ga lahko uvedli v vsako delovno okolje.

Vendar bodite pozorni! Vsako delovno okolje je drugačno, tudi storitve in pričakovanja strank se razlikujejo, zato skrbno oblikujte program usposabljanja, ki bo primeren prav za vaše podjetje in zaposlene.

Vir: Walker, Brandon. 3 Ways to Develop Quality Customer Service. Smallbizbee.com, 22.12.2010

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!