Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev?

Ena od podjetnikovih prednostnih nalog mora biti, da strankam zagotavlja kvalitetno storitev. Kakovost na omenjenem področju lahko dosežete predvsem z odprto komunikacijo z zaposlenimi in z dobrim programom usposabljanja.
Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev?

Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev? (slika: sxc.hu).

Zgradite dobre odnose s strankami

Danes se podjetniki zelo dobro zavedajo, da so dobri odnosi ključ do strankine zvestobe in na tak način dragocena lastnost, ki gradi ugled ter dobro ime podjetja in blagovne znamke. K dobrim odnosom pripomorejo zaposleni, ki so vljudni, spoštljivi, obzirni, prijetni, koristni, zanesljivi, učinkoviti, prijazni, odzivni in še bi lahko naštevali.

Kultura na delovnem mestu

Dobre odnose s strankami je potrebno zagotavljati neprekinjeno, zato se morajo zaposleni – brez izjeme – držati začrtanih smernic in pravil obnašanja. Neprekinjeno zagotavljanje visoke kakovosti storitve in dobrega odnosa s strankami je pomembno, saj se ugled podjetja in odnos s strankami lahko uničita zelo hitro.

Programi usposabljanja

Program usposabljanja zaposlenih s strokovnimi moduli, ki so namenjeni za izobraževanje in usposabljanje novih delavcev, po potrebi pa tudi ostalih delavcev, je sistem, ki bi ga lahko uvedli v vsako delovno okolje.

Vendar bodite pozorni! Vsako delovno okolje je drugačno, tudi storitve in pričakovanja strank se razlikujejo, zato skrbno oblikujte program usposabljanja, ki bo primeren prav za vaše podjetje in zaposlene.

Vir: Walker, Brandon. 3 Ways to Develop Quality Customer Service. Smallbizbee.com, 22.12.2010

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje