Kako tekmovati, če konkurenca znižuje cene?

Avtor Saba Resnik — 28.12.2011
Komentiraj!
Veliko podjetnikov se brezglavo odloči za zniževanje cen, pri tem pa svoje odločitve niso podkrepili z analizo številk in razmislili o posledicah, ki jih bodo nižje cene imele na finančno stanje podjetja. Ne izgubite se v popustih!
Kako tekmovati, če konkurenca znižuje cene?

Kako tekmovati, če konkurenca znižuje cene? (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor boste zniževali cene in dajali popuste boste prisiljeni prodati mnogo več – ali ste pripravljeni na vsakodnevne bitke za čim večjo prodajo?

1. Poznati morate številke podjetja in vaše marže, ter jih ubraniti ne glede na »ceno«. V kolikor dobro poznate finance v podjetju lahko znižate ceno produkta do takšne mere, da si ne boste odžirali marže.

2. Osredotočite se na dodano vrednost. Nikar ne dajajte preveč popustov, raje se osredotočite na dodano vrednost za vaše stranke, kot je boljša ponudba, boljše pakiranje, boljše storitve za stranke, itd.

3. Razmišljajte o rasti podjetja in ne o popustih. Realnost podjetništva je takšna, da do uspeha ne boste prišli po bližnjicah. Vedno bodite osredotočeni na rast podjetja, zato razmišljajte, kako boste povečali rast podjetja z inovativnimi idejami ali repozicioniranjem proizvodov ali storitev.

Karkoli boste že počeli, dvakrat premislite preden se odločite za popuste.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice