Kako tržiti starejšim strankam

V Sloveniji in po celotni Evropi je prebivalstvo vedno starejše, kar za podjetnike pomeni vedno več starejših in potencialnih strank. Teh načeloma ni težko pridobiti, žal pa veliko podjetnikov ne izkoristi možnosti trženja starejšim ljudem.
Kako tržiti starejšim strankam

Kako tržiti starejšim strankam. (Vir slike: sxc.hu)

Temu sledi vprašanje – kako komunicirati s starejšimi potencialnimi strankami, da se boste razlikovali od ostalih na trgu?

Odgovor na zgornje vprašanje vam predstavljamo v obliki seznama nasvetov, ki jih lahko uporabite pri trženju starejšim ljudem.

1. Napišite knjigo

Knjige starejši ljudje spoštujejo in jim zaupajo, saj jim te predstavljajo znanje in strokovnost. Danes ni velik problem izdati knjigo, pa čeprav jo bodo brale samo vaše potencialne stranke. S tem, ko boste izdali knjigo, boste dobili status avtorja in vaše stranke vas bodo bolj spoštovale in cenile vaše mnenje.

2. Javno nastopanje

Starejši ljudje poleg avtorje spoštujejo tudi tiste, ki učijo ali podajajo svoja mnenja v javnosti.

3. Komunikacija

Komunikacija je ključna za vzbujanje pozornosti in ohranjanje zanimanja vaših strank. Že res, da ste strokovnjak na svojem področju, vendar ko komunicirate s strankami, uporabljajte besede in izraze, ki so njim blizu, jih poznajo in razumejo.

Kako veste, katere besede so primerne in katere ne? Izvedite krajšo anketo in rezultate uporabite za izdelavo komunikacijske strategije.

4. Ozka niša

Največja prednost ozko specializiranega podjetja je, da se tega ne da primerjati z ostalimi podjetji. V kolikor vidite priložnost v niši, kjer ni konkurence, izrabite priložnost, da boste tam prvi. Obstaja pa tudi slaba plat tega, da ste prvi – ustvariti morate trg in izobraziti potencialne stranke.

5. Prefinjenost in raznolikost trga

Nikar se ne osredotočite samo na en komunikacijski kanal in eno ciljno skupino. Naj bo vaša komunikacija raznolika. Poleg tega poskušajte slediti prefinjenosti, raznolikosti in kompleksnosti, saj vam ostali ne bodo želeli slediti – na tak način se boste v očeh kupca razlikovali od ostalih podjetij v vaši panogi. Starejši ljudje namreč cenijo prefinjenost in kakovost.

6. Znana osebnost

V kolikor postanete znana osebnost v vašem kraju zaradi izida vaše knjige, promocije ali objavljenih člankov, vam bo to pomagalo pri vseh vidikih trženja vaših proizvodov ali storitev. Starejši ljudje namreč raje kupujejo pri nekom, ki ga prepoznajo.

7. Delajte to, kar delate najbolje

V kolikor ste strokovnjak na svojem področju, je zelo pomembno, da članke, nagrade, napotke, statistične podatke in novosti objavljate na svojem blogu, spletni strani in forumih ter dnevnem časopisu. Dobre reference vam bodo pri trženju podjetja prišle še kako prav, saj boste izstopali iz povprečja.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje