Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

Ko govorimo o optimizaciji v spletnem marketingu, običajno pomislimo na tisto za spletno stran. Toda tudi na družabnih omrežjih je pomembno, katere pozicije zasedate z vsebino. Sledite 4 nasvetom za večjo izpostavljenost na Twitterju.
Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

(Vir: Pixabay.com)

1.    Optimizirajte Twitter račun

Twitter se po novem prikazuje tudi na med iskalnimi zadetki na Googlu, toda najprej je treba poskrbeti za visoke pozicije na Twitterju.

  • Ime in uporabniško ime (@) – uporabite podobno ime, kot ga uporabljate na drugih družabnih omrežjih in spletni strani; ni nujno, da sta obe imeni enaki, toda morata biti povezani.
  • Opis – za opis imate do 160 znakov, v katerega umestite ključne besede, ki so pomembne za vaš posel; opis pogosto spreminjajte, da sledite vsebini, ki jo objavljate v tvitih.
  • Fotografija – podobno kot pri optimizaciji slik na spletni strani tudi tu velja, da umestite ključne besede v ime fotografije (na primer vrtno-pohistvo.png); pogosto v profilni sliki stoji logotip: nujno ga umestite v sliko z dimenzijo 200×200, ne raztegujte ga.

Manca Korelc – Twitter račun

Sloveniainfo – Twitter račun

  • Povezava – je najmočnejši poziv k akciji; v tem delu lahko dodate vašo primarno spletno stran ali pristajalno stran obstoječe promocijske kampanje; ne pozabite na povezavo na Twitter račun tudi s spletne strani, bloga, Facebook strani, LinkedIn profila, YouTube kanala in elektronskih sporočil

2.    Dodajte Google Markup kodo na vašo spletno stran

Preberite tudi: Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Google omogoča, da vdelate kodo na spletno stran. S tem označite, kateri računi na družabnih omrežjih so za vas pomembni v Googlovih rezultatih iskanja. Prav tako lahko specificirate tudi druga omrežja: Facebook, Google+, Instagram, YouTube, LinkedIn, Myspace, Pinterest, SoundCloud in Tumblr. Za navodila sledite tej povezavi.

3.    Uporabite ključne besede v tvitih

Ob vsakem tvitu imate priložnost, da se prikažete v Googlovih rezultatih za teme, ki zanimajo vaše potencialne stranke. Tviti imajo mnogo krajšo življenjsko dobo kot spletna stran na pozicijah v Googlu, kar lahko spretno izkoristite.

4.    Spodbujajte retweete

Najboljši način za povečanje dosega vaših tvitov je z retweetom. Naj bodo krajši od 120 znakov, da jih bodo vaši sledilci lahko delili naprej.

Kot za vse aktivnosti na spletu, tudi za Twitter velja splošno pravilo: več relevantne vsebine, boljši rezultati. Testirajte različne oblike tvitov (samo besedilo, različni hashtagi, tviti s slikami in videi), spremljajte Twitter analitiko (analytics.twitter.com) in predvsem poiščite svoj način komunikacije kot oseba. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Kako doseči visoke pozicije na Googlu z YouTube videom?

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,