Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

Ko govorimo o optimizaciji v spletnem marketingu, običajno pomislimo na tisto za spletno stran. Toda tudi na družabnih omrežjih je pomembno, katere pozicije zasedate z vsebino. Sledite 4 nasvetom za večjo izpostavljenost na Twitterju.
Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

(Vir: Pixabay.com)

1.    Optimizirajte Twitter račun

Twitter se po novem prikazuje tudi na med iskalnimi zadetki na Googlu, toda najprej je treba poskrbeti za visoke pozicije na Twitterju.

  • Ime in uporabniško ime (@) – uporabite podobno ime, kot ga uporabljate na drugih družabnih omrežjih in spletni strani; ni nujno, da sta obe imeni enaki, toda morata biti povezani.
  • Opis – za opis imate do 160 znakov, v katerega umestite ključne besede, ki so pomembne za vaš posel; opis pogosto spreminjajte, da sledite vsebini, ki jo objavljate v tvitih.
  • Fotografija – podobno kot pri optimizaciji slik na spletni strani tudi tu velja, da umestite ključne besede v ime fotografije (na primer vrtno-pohistvo.png); pogosto v profilni sliki stoji logotip: nujno ga umestite v sliko z dimenzijo 200×200, ne raztegujte ga.

Manca Korelc – Twitter račun

Sloveniainfo – Twitter račun

  • Povezava – je najmočnejši poziv k akciji; v tem delu lahko dodate vašo primarno spletno stran ali pristajalno stran obstoječe promocijske kampanje; ne pozabite na povezavo na Twitter račun tudi s spletne strani, bloga, Facebook strani, LinkedIn profila, YouTube kanala in elektronskih sporočil

2.    Dodajte Google Markup kodo na vašo spletno stran

Preberite tudi: Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Google omogoča, da vdelate kodo na spletno stran. S tem označite, kateri računi na družabnih omrežjih so za vas pomembni v Googlovih rezultatih iskanja. Prav tako lahko specificirate tudi druga omrežja: Facebook, Google+, Instagram, YouTube, LinkedIn, Myspace, Pinterest, SoundCloud in Tumblr. Za navodila sledite tej povezavi.

3.    Uporabite ključne besede v tvitih

Ob vsakem tvitu imate priložnost, da se prikažete v Googlovih rezultatih za teme, ki zanimajo vaše potencialne stranke. Tviti imajo mnogo krajšo življenjsko dobo kot spletna stran na pozicijah v Googlu, kar lahko spretno izkoristite.

4.    Spodbujajte retweete

Najboljši način za povečanje dosega vaših tvitov je z retweetom. Naj bodo krajši od 120 znakov, da jih bodo vaši sledilci lahko delili naprej.

Kot za vse aktivnosti na spletu, tudi za Twitter velja splošno pravilo: več relevantne vsebine, boljši rezultati. Testirajte različne oblike tvitov (samo besedilo, različni hashtagi, tviti s slikami in videi), spremljajte Twitter analitiko (analytics.twitter.com) in predvsem poiščite svoj način komunikacije kot oseba. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Kako doseči visoke pozicije na Googlu z YouTube videom?

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje