Kako starši za svoje otroke uporabljajo Uber?

Ko je Uber leta 2009 zaživel, si podjetje verjetno ni predstavljajo, da bodo starši začeli uporabljati njihove storitve za svoje otroke. Za vožnjo na treninge nogometa ali plesne vaje. Število družin, ki uporablja Uber v te namene, narašča.
Kako starši za svoje otroke uporabljajo Uber?

Uber v vse večji meri uporabljajo starši za prevoz svojih otrok (Vir slike: Uber).

Zaposleni starši pogosto nimajo časa peljati svojih otrok na treninge, vaje, celo tekme. Posedejo jih v taksi prek Uberjeve storitve, čigar voznik jih nato preprosto odpelje od točke A do točke B, piše Washington Post.

Zaradi varnosti otrok in varnosti plačil

Pri tem tudi ni težave glede plačila, saj se le-to izvrši direktno prek aplikacije. V mislih imajo le varnost za svoje otroke, kar pa bi morali starši, ki pošljejo svojega otroka prek Uberjeve storitve na taksi, upoštevati. Glede na številna poročila o napadih, tako na njihovih tleh kot v tujini, je varnostni vidik morda vprašljiv.

Starši, ki so spregovorili za omenjeni medij, pravijo, da se za varnost otroka ne obremenjuje, saj mu lahko sledijo prek GPS signala in tako vidijo vsak korak, ki ga naredi s taksistom.

Uber se usmerja tudi na področje dostave hrane >>

Uber prepoveduje uporabo mladoletnikom

Uber sicer ne dopušča uporabnikom, mlajšim od 18 let, kreiranja računa ali uporabljati storitev brez odraslih. Podjetje je celo zapisalo: »Podjetje skrbi za varnost otrok. Ker naše storitve niso namenjene mladoletnikom, se nihče mlajši od 18 let ne sme registrirati ali uporabljati naše storitve. Zavestno ne zbiramo osebnih podatkov vsakogar, ki je mlajši od 18 let. Če odkrijemo, da smo prejeli podatke osebe, mlajše od 18 let, izbrišemo podatke nemudoma.«

Kaj naj naredijo taksisti – tvegajo izključitev

Po drugi strani pa vozniki niso povsem prepričani, ali lahko poberejo otroke staršev, ki uporabljajo Uber. To je razvidno iz foruma UberPeople, kjer je stekla beseda med taksisti, ali je njihovo ravnanje pravilno ali ne. Nekateri se striktno držijo pravil iger, spet drugi sledijo najboljšim interesom za otroka, četudi obenem kršijo pravila Uberja. Morda se ob tem zavedajo tudi tega, da bi z zavrnitvijo preveč potnikov, Uber deaktiviral njihov račun in ne bi smeli več voziti za to uspešno podjetje.

Koliko je vreden Uber? >>

UberFamily z otroškimi sedeži

Uber je sicer predstavil novo storitev, ki pa ne odpravlja zgornjih težav. Imenuje se UberFamiliy in omogoča staršem poiskati taksi, ki ima sedeže za otroke in tablice, s katerimi se otroci med vožnjo zamotijo.

Bo Uber kopiral Shuddlevo rešitev?

V času, ko cvetijo startupi, podobni Uberju, se zgornjim težavam dobro zoperstavlja startup Shuddle. Startup temelji na sistemu voznikov, pridobil pa je veliko zanimanja tako s strani staršev kot tudi za semenske investicije (zbral je že 2,6 milijona dolarjev). Omogoča namreč prevoz otrok, prav tako prevoze za starejše. Bo šel Uber po njegovih stopinjah?

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje