Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke.
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun? (Vir slike: HubSpot.com)

Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Takšno oglaševanje bo skoraj zagotovo neuspešno, saj niso upoštevali splošnih smernic kreiranja AdWords računa.

Osnovni pojmi AdWords računa

Preden spoznamo načine, kako pravilno umestiti zakupljene ključne besede v posamezne sklope, se spoznajmo z osnovnimi pojmi:

  • AdWords račun: Z elektronskim naslovom in geslom ustvarimo AdWords račun, ki je naš profil v programu AdWords. Na ravni računa dodamo tudi podatke za obračunavanje.
  • Oglasna kampanja: Naslednja stopnja v hierarhiji, pri kateri urejamo nastavitve oglaševanja, kot so višina proračuna, lokacija in jezik.
  • Oglasne skupine: Znotraj oglasne kampanje ustvarimo več oglasnih skupin, ki so sestavljene iz ključnih besed in oglasov. Predstavljajo skupine izdelkov ali storitev.

AdWords delavnica

Splošna Googlova priporočila za oglasne kampanje in skupine

Google na svojih straneh za podporo uporabnikom svetuje strukturo, ki je prikazana na sliki. Na desni strani je primer, kako bi turistična agencija sestavila svoj AdWords račun.

Oglasne kampanje in skupine lahko ustvarjate tudi z orodjem AdWords Editor. Če oglašujete v več državah, Google svetuje, da za vsako izmed lokacij ustvarite svojo oglasno kampanjo. Oglaševanje bo namreč veliko učinkovitejše, če bodo ključne besede in oglasi jezikovno prilagojeni.

Dejavniki, ki so osnova za kreiranje AdWords računa

  • Kategorije izdelkov ali prikazov: Kampanjo velikokrat strukturiramo tako, da prezrcalimo navigacijo spletne strani. Preprosto za vsako izmed kategorij izdelkov ustvarimo svojo oglasno kampanjo in oglasno skupino za vsako podkategorijo.
  • Cilji oglaševanja: Povečati prepoznavnost, povečati obisk na spletni strani, pospeševati prodajo izdelkov ali spodbuditi klice. Če zasledujete več ciljev, za vsakega izmed njih ustvarite svojo kampanjo, saj boste v oglasih komunicirali različna sporočila in uporabnike z oglasi usmerjali na različne podstrani.
  • Tip oglasne kampanje: Če oglašujete tudi s slikovnimi oglasi na spletnih straneh Googlovega omrežja, ustvarite za to posebno oglasno kampanjo. Zelo težko je namreč optimizirati kampanjo, ki združuje oglaševanje na iskalnem in prikaznem omrežju.
  • Proračun za klike: Če oglašujete več skupin produktov, od katerih bi radi nekaterim dali več poudarka, AdWords račun razdelite tako, da za posamezne produkte ustvarite posebno oglasno kampanjo. Na tak način imate nadzor nad tem, katerim produktom in ključnim besedam namenite večji delež proračuna.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Za vsako oglasno kampanjo velja, da čim bolj uskladite ključne besede in oglase. Če na primer uporabnik v iskalno okno vpiše »potovanja evropa 2015«, naj besedilo oglasa ne komunicira prvomajskih počitnic v Grčiji.

Ne obstaja predloga AdWords računa, ki bi ji lahko sledili ne glede na to, kaj oglašujemo in s kakšnim ciljem. Osredotočite se na to, da boste skozi merjenje in sledenje uspešnosti sami našli skico popolnega AdWords računa.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje