Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Avtor Manca Korelc — 06.02.2015
Komentiraj!
Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom.
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun? (Vir slike: HubSpot.com)

Takšno oglaševanje bo skoraj zagotovo neuspešno, saj niso upoštevali splošnih smernic kreiranja AdWords računa.

Osnovni pojmi AdWords računa

Preden spoznamo načine, kako pravilno umestiti zakupljene ključne besede v posamezne sklope, se spoznajmo z osnovnimi pojmi:

Vabljeni na MP coworking dogodek: Google Adwords >>
  • AdWords račun: z elektronskim naslovom in geslom ustvarimo AdWords račun, ki je naš profil v AdWords programu. Na ravni računa dodamo tudi podatke za obračunavanje.
  • Oglasne kampanja: naslednja v hierarhiji, pri kateri urejamo nastavitve oglaševanja, kot so višina proračuna, lokacija in jezik.
  • Oglasne skupine: znotraj oglasne kampanje ustvarimo več oglasnih skupin, ki so sestavljene iz ključnih besed in oglasov. Predstavljajo skupine izdelkov ali storitev.

Kako Google določi ceno na klik za oglas?

Splošna Googlova priporočila za oglasne kampanje in skupine

Google na svojih straneh za podporo uporabnikom svetuje strukturo, ki je prikazana na sliki. Na desni strani je primer, kako bi turistična agencija sestavila svoj AdWords račun.

 

Oglasne kampanje in skupine lahko ustvarjate tudi z orodjem AdWords Editor. Če oglašujete v več državah, Google svetuje, da za vsako izmed lokacij ustvarite svojo oglasno kampanjo. Oglaševanje bo namreč veliko učinkovitejše, če bodo ključne besede in oglasi jezikovno prilagojeni.

Dejavniki, ki so osnova za kreiranje AdWords računa:

  • Kategorije izdelkov ali prikazov: velikokrat kampanjo strukturiramo tako, da prezrcalimo navigacijo spletne strani. Preprosto za vsako izmed kategorij izdelkov ustvarimo svojo oglasno kampanjo in oglasno skupino za vsako podkategorijo;
  • Cilji oglaševanja: povečati prepoznavnost, povečati obisk na spletni strani, pospeševati prodajo izdelkov ali spodbuditi klice. Če zasledujete več ciljev, za vsakega izmed njih ustvarite svojo kampanjo, saj boste v oglasih komunicirali različna sporočila in uporabnike z oglasi usmerjali na različne podstrani;
  • Tip oglasne kampanje: če oglašujete tudi s slikovnimi oglasi na spletnih straneh Googlovega omrežja, ustvarite za to posebno oglasno kampanjo; zelo težko je namreč optimizirati kampanjo, ki združuje oglaševanje na iskalnem in prikaznem omrežju;
  • Proračun za klike: če oglašujete več skupin produktov, od katerih bi radi nekaterim dali več poudarka, AdWords račun razdelite tako, da za posamezne produkte ustvarite posebno oglasno kampanjo; na tak način imate nadzor nad tem, katerim produktom in ključnim besedam namenite večji delež proračuna.
Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Za vsako oglasno kampanjo velja, da čim bolj uskladite ključne besede in oglase. Če na primer uporabnik v iskalno okno vpiše »potovanja evropa 2015«, naj besedilo oglasa ne komunicira prvomajskih počitnic v Grčiji.

Ne obstaja predloga AdWords računa, ki bi ji lahko sledili ne glede na to, kaj oglašujemo in s kakšnim ciljem. Osredotočite se na to, da boste skozi merjenje in sledenje uspešnosti sami našli skico popolnega AdWords računa.

Vabljeni na MP coworking dogodek: Google Adwords >>

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!