Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu Ads. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke.
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun? (Vir slike: HubSpot.com)

Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Takšno oglaševanje bo skoraj zagotovo neuspešno, saj niso upoštevali splošnih smernic kreiranja Ads računa.

Osnovni pojmi Ads računa

Preden spoznamo načine, kako pravilno umestiti zakupljene ključne besede v posamezne sklope, se spoznajmo z osnovnimi pojmi:

  • Ads račun: Z elektronskim naslovom in geslom ustvarimo Ads račun, ki je naš profil v programu Ads. Na ravni računa dodamo tudi podatke za obračunavanje.
  • Oglasna kampanja: Naslednja stopnja v hierarhiji, pri kateri urejamo nastavitve oglaševanja, kot so višina proračuna, lokacija in jezik.
  • Oglasne skupine: Znotraj oglasne kampanje ustvarimo več oglasnih skupin, ki so sestavljene iz ključnih besed in oglasov. Predstavljajo skupine izdelkov ali storitev.

Splošna Googlova priporočila za oglasne kampanje in skupine

Google na svojih straneh za podporo uporabnikom svetuje strukturo, ki je prikazana na sliki. Na desni strani je primer, kako bi turistična agencija sestavila svoj Ads račun.

Oglasne kampanje in skupine lahko ustvarjate tudi z orodjem Ads Editor. Če oglašujete v več državah, Google svetuje, da za vsako izmed lokacij ustvarite svojo oglasno kampanjo. Oglaševanje bo namreč veliko učinkovitejše, če bodo ključne besede in oglasi jezikovno prilagojeni.

Dejavniki, ki so osnova za kreiranje Ads računa

  • Kategorije izdelkov ali prikazov: Kampanjo velikokrat strukturiramo tako, da prezrcalimo navigacijo spletne strani. Preprosto za vsako izmed kategorij izdelkov ustvarimo svojo oglasno kampanjo in oglasno skupino za vsako podkategorijo.
  • Cilji oglaševanja: Povečati prepoznavnost, povečati obisk na spletni strani, pospeševati prodajo izdelkov ali spodbuditi klice. Če zasledujete več ciljev, za vsakega izmed njih ustvarite svojo kampanjo, saj boste v oglasih komunicirali različna sporočila in uporabnike z oglasi usmerjali na različne podstrani.
  • Tip oglasne kampanje: Če oglašujete tudi s slikovnimi oglasi na spletnih straneh Googlovega omrežja, ustvarite za to posebno oglasno kampanjo. Zelo težko je namreč optimizirati kampanjo, ki združuje oglaševanje na iskalnem in prikaznem omrežju.
  • Proračun za klike: Če oglašujete več skupin produktov, od katerih bi radi nekaterim dali več poudarka, Ads račun razdelite tako, da za posamezne produkte ustvarite posebno oglasno kampanjo. Na tak način imate nadzor nad tem, katerim produktom in ključnim besedam namenite večji delež proračuna.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Za vsako oglasno kampanjo velja, da čim bolj uskladite ključne besede in oglase. Če na primer uporabnik v iskalno okno vpiše »potovanja evropa 2015«, naj besedilo oglasa ne komunicira prvomajskih počitnic v Grčiji.

Ne obstaja predloga Ads računa, ki bi ji lahko sledili ne glede na to, kaj oglašujemo in s kakšnim ciljem. Osredotočite se na to, da boste skozi merjenje in sledenje uspešnosti sami našli skico popolnega Ads računa.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje