Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Da so družabna omrežja postala del poslovnih strategij podjetij, ki so usmerjeni v nov marketing, je že znano. Facebook, Twitter in tudi LinkedIn so že stari znanci vsebinskega marketinga. Kaj pa Instagram? Kako to aplikacijo uporabimo v poslovne namene?
Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke? (Vir: Bigstockphoto.com)

Kaj je Instagram?

Aplikacija za pametne telefone se lahko pohvali s prek 300 milijoni uporabnikov na mesečni in 75 milijonov na dnevni ravni. Je močno orodje za povečanje zavedanja, prepoznavnosti blagovne znamke in grajenje skupnosti. Mnoge blagovne znamke so že našle način, kako ujeti trenutke, jih deliti s svojimi sledilci in pri tem dosegati rezultate. In glede na to, da je uporaba povsem brezplačna, ni razloga, zakaj ne bi tudi Instagrama dodali v vaše trženjske strategije.

Kako začnemo?

Začnemo preprosto s prenosom aplikacije na pameten telefon in kreiranjem Instagram računa. Za poslovno uporabo je zelo pomembno, da so objavljene fotografije visokokakovostne in pripovedujejo zgodbo ter vrednote podjetja. Če prodajate ekološke izdelke, ne boste objavljali fotografij, kjer se eden od zaposlenih masti s hitro hrano.

Če želite z Instagramom povečati prepoznavnost blagovne znamke, si postavite nekaj vprašanj: kaj zanima vaše potencialne sledilce, katere vrednote si delijo, kakšne fotografije odsevajo te vrednote.

Blagovna znamka Oreo je primer uspešne komunikacije na Instagramu.

Interakcija s sledilci

Ko dodate profilno sliko z logotipom ali sliko izdelka, začnite s sledenjem, pridobivanjem sledilcev in interakcijo. Podobno kot Facebook uporablja »like«, na Instagramu klikamo na ikono srca, da všečkamo sliko, ali ikono oblačka za komentar.

Vsako objavljeno sliko označimo z imenom izdelka ali blagovne znamke in dodamo zanimiv pripis, da spodbudimo interakcijo z uporabniki. Ne pozabite, na Instagramu ne gre komunikacija samo v eno smer, sledite vašim strankam in komentirajte njihove objave.

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Nasveti za uspešno uporabo Instagrama za blagovne znamke

Ko imate ustvarjen račun, je čas za akcijo. Ustvarjajte fotografije in video posnetke, pri tem pa sledite tem nasvetom, da bo vaša komunikacija res uspešna.

  • Razumevanje potencialnih kupcev (sledilcev) – pomembno je poznati vaše ciljne stranke; sledilci ponudnikov športne opreme bodo pričakovali drugačno vsebino kot ljubitelji čokolade;
  • Tema vsebine – ustvarite svojo temo za vašo vsebino in bodite konsistentni; mimogrede, nenehen prikaz uporabe izdelka ni tema;
  • Pripovedujte zgodbo – skozi objavljene fotografije in pripise pripovedujte zgodbo vaše blagovne znamke;
  • Veliko lepih fotografij – bodite vedno na preži za dobrim posnetkom, lovite nepozabne trenutke in jih spremenite v lepo ter kreativno fotografijo;
  • Razlog za sledenje – dajte razlog, da sledijo vašim objavam; bodite relevantni, zabavni in kreativni;
  • Redne objave – kot velja tudi za druga družabna omrežja, je tudi na Instagramu pomembno, da redno objavljate (enkrat do dvakrat na dan);
  • Dvosmerna komunikacija – komunicirajte s sledilci, všečkajte in komentirajte njihovo vsebino; obnašajte se kot oseba, ne kot podjetje;
  • Uporabljajte orodja – Instagram ponuja preprosto in učinkovito urejanje slik, uporabite jih;
  • Pripisi k sliki – z besedilom vprašajte, sporočajte, zabavajte ali na drugačen način spodbujajte h komunikaciji;
  • #hashtagi – na Instagramu je uporaba hashtagov zelo priljubljena, zato ne pozabite dodati vsaj enega k vsaki sliki, seveda pa ni dobro pretiravati.

Primer dobre objave na Instagramu blagovne znamke Nike

Ključni element uspešnosti na Instagramu je razviti edinstven slog objavljanja fotografij, v tem postati mojster in redno objavljati vsebine.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje