Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Da so družabna omrežja postala del poslovnih strategij podjetij, ki so usmerjeni v nov marketing, je že znano. Facebook, Twitter in tudi LinkedIn so že stari znanci vsebinskega marketinga. Kaj pa Instagram? Kako to aplikacijo uporabimo v poslovne namene?
Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke? (Vir: Bigstockphoto.com)

Kaj je Instagram?

Aplikacija za pametne telefone se lahko pohvali s prek 300 milijoni uporabnikov na mesečni in 75 milijonov na dnevni ravni. Je močno orodje za povečanje zavedanja, prepoznavnosti blagovne znamke in grajenje skupnosti. Mnoge blagovne znamke so že našle način, kako ujeti trenutke, jih deliti s svojimi sledilci in pri tem dosegati rezultate. In glede na to, da je uporaba povsem brezplačna, ni razloga, zakaj ne bi tudi Instagrama dodali v vaše trženjske strategije.

Kako začnemo?

Začnemo preprosto s prenosom aplikacije na pameten telefon in kreiranjem Instagram računa. Za poslovno uporabo je zelo pomembno, da so objavljene fotografije visokokakovostne in pripovedujejo zgodbo ter vrednote podjetja. Če prodajate ekološke izdelke, ne boste objavljali fotografij, kjer se eden od zaposlenih masti s hitro hrano.

Če želite z Instagramom povečati prepoznavnost blagovne znamke, si postavite nekaj vprašanj: kaj zanima vaše potencialne sledilce, katere vrednote si delijo, kakšne fotografije odsevajo te vrednote.

Blagovna znamka Oreo je primer uspešne komunikacije na Instagramu.

Interakcija s sledilci

Ko dodate profilno sliko z logotipom ali sliko izdelka, začnite s sledenjem, pridobivanjem sledilcev in interakcijo. Podobno kot Facebook uporablja »like«, na Instagramu klikamo na ikono srca, da všečkamo sliko, ali ikono oblačka za komentar.

Vsako objavljeno sliko označimo z imenom izdelka ali blagovne znamke in dodamo zanimiv pripis, da spodbudimo interakcijo z uporabniki. Ne pozabite, na Instagramu ne gre komunikacija samo v eno smer, sledite vašim strankam in komentirajte njihove objave.

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Nasveti za uspešno uporabo Instagrama za blagovne znamke

Ko imate ustvarjen račun, je čas za akcijo. Ustvarjajte fotografije in video posnetke, pri tem pa sledite tem nasvetom, da bo vaša komunikacija res uspešna.

  • Razumevanje potencialnih kupcev (sledilcev) – pomembno je poznati vaše ciljne stranke; sledilci ponudnikov športne opreme bodo pričakovali drugačno vsebino kot ljubitelji čokolade;
  • Tema vsebine – ustvarite svojo temo za vašo vsebino in bodite konsistentni; mimogrede, nenehen prikaz uporabe izdelka ni tema;
  • Pripovedujte zgodbo – skozi objavljene fotografije in pripise pripovedujte zgodbo vaše blagovne znamke;
  • Veliko lepih fotografij – bodite vedno na preži za dobrim posnetkom, lovite nepozabne trenutke in jih spremenite v lepo ter kreativno fotografijo;
  • Razlog za sledenje – dajte razlog, da sledijo vašim objavam; bodite relevantni, zabavni in kreativni;
  • Redne objave – kot velja tudi za druga družabna omrežja, je tudi na Instagramu pomembno, da redno objavljate (enkrat do dvakrat na dan);
  • Dvosmerna komunikacija – komunicirajte s sledilci, všečkajte in komentirajte njihovo vsebino; obnašajte se kot oseba, ne kot podjetje;
  • Uporabljajte orodja – Instagram ponuja preprosto in učinkovito urejanje slik, uporabite jih;
  • Pripisi k sliki – z besedilom vprašajte, sporočajte, zabavajte ali na drugačen način spodbujajte h komunikaciji;
  • #hashtagi – na Instagramu je uporaba hashtagov zelo priljubljena, zato ne pozabite dodati vsaj enega k vsaki sliki, seveda pa ni dobro pretiravati.

Primer dobre objave na Instagramu blagovne znamke Nike

Ključni element uspešnosti na Instagramu je razviti edinstven slog objavljanja fotografij, v tem postati mojster in redno objavljati vsebine.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje