Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Avtor — 24.03.2015
Da so družabna omrežja postala del poslovnih strategij podjetij, ki so usmerjeni v nov marketing, je že znano. Facebook, Twitter in tudi LinkedIn so že stari znanci vsebinskega marketinga. Kaj pa Instagram? Kako to aplikacijo uporabimo v poslovne namene?
Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke? (Vir: Bigstockphoto.com)

Kaj je Instagram?

Aplikacija za pametne telefone se lahko pohvali s prek 300 milijoni uporabnikov na mesečni in 75 milijonov na dnevni ravni. Je močno orodje za povečanje zavedanja, prepoznavnosti blagovne znamke in grajenje skupnosti. Mnoge blagovne znamke so že našle način, kako ujeti trenutke, jih deliti s svojimi sledilci in pri tem dosegati rezultate. In glede na to, da je uporaba povsem brezplačna, ni razloga, zakaj ne bi tudi Instagrama dodali v vaše trženjske strategije.

Kako začnemo?

Začnemo preprosto s prenosom aplikacije na pameten telefon in kreiranjem Instagram računa. Za poslovno uporabo je zelo pomembno, da so objavljene fotografije visokokakovostne in pripovedujejo zgodbo ter vrednote podjetja. Če prodajate ekološke izdelke, ne boste objavljali fotografij, kjer se eden od zaposlenih masti s hitro hrano.

Če želite z Instagramom povečati prepoznavnost blagovne znamke, si postavite nekaj vprašanj: kaj zanima vaše potencialne sledilce, katere vrednote si delijo, kakšne fotografije odsevajo te vrednote.

Blagovna znamka Oreo je primer uspešne komunikacije na Instagramu.

Interakcija s sledilci

Ko dodate profilno sliko z logotipom ali sliko izdelka, začnite s sledenjem, pridobivanjem sledilcev in interakcijo. Podobno kot Facebook uporablja »like«, na Instagramu klikamo na ikono srca, da všečkamo sliko, ali ikono oblačka za komentar.

Vsako objavljeno sliko označimo z imenom izdelka ali blagovne znamke in dodamo zanimiv pripis, da spodbudimo interakcijo z uporabniki. Ne pozabite, na Instagramu ne gre komunikacija samo v eno smer, sledite vašim strankam in komentirajte njihove objave.

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Nasveti za uspešno uporabo Instagrama za blagovne znamke

Ko imate ustvarjen račun, je čas za akcijo. Ustvarjajte fotografije in video posnetke, pri tem pa sledite tem nasvetom, da bo vaša komunikacija res uspešna.

  • Razumevanje potencialnih kupcev (sledilcev) – pomembno je poznati vaše ciljne stranke; sledilci ponudnikov športne opreme bodo pričakovali drugačno vsebino kot ljubitelji čokolade;
  • Tema vsebine – ustvarite svojo temo za vašo vsebino in bodite konsistentni; mimogrede, nenehen prikaz uporabe izdelka ni tema;
  • Pripovedujte zgodbo – skozi objavljene fotografije in pripise pripovedujte zgodbo vaše blagovne znamke;
  • Veliko lepih fotografij – bodite vedno na preži za dobrim posnetkom, lovite nepozabne trenutke in jih spremenite v lepo ter kreativno fotografijo;
  • Razlog za sledenje – dajte razlog, da sledijo vašim objavam; bodite relevantni, zabavni in kreativni;
  • Redne objave – kot velja tudi za druga družabna omrežja, je tudi na Instagramu pomembno, da redno objavljate (enkrat do dvakrat na dan);
  • Dvosmerna komunikacija – komunicirajte s sledilci, všečkajte in komentirajte njihovo vsebino; obnašajte se kot oseba, ne kot podjetje;
  • Uporabljajte orodja – Instagram ponuja preprosto in učinkovito urejanje slik, uporabite jih;
  • Pripisi k sliki – z besedilom vprašajte, sporočajte, zabavajte ali na drugačen način spodbujajte h komunikaciji;
  • #hashtagi – na Instagramu je uporaba hashtagov zelo priljubljena, zato ne pozabite dodati vsaj enega k vsaki sliki, seveda pa ni dobro pretiravati.

Primer dobre objave na Instagramu blagovne znamke Nike

Ključni element uspešnosti na Instagramu je razviti edinstven slog objavljanja fotografij, v tem postati mojster in redno objavljati vsebine.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Preberite tudi
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.

Preberite več >>
MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev.

Preberite več >>
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.

Preberite več >>
MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno.

Preberite več >>
MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom.

Preberite več >>
MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka – kaj je, kako ga postaviti in optimizirati.

Preberite več >>
MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta “lead generation” in “lead nurturing”. Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise.

Preberite več >>
MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke.

Preberite več >>
MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo – torej prijavo, registracijo ali nakup?

Preberite več >>
MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

LinkedIn je največje poslovno omrežje, ki združuje preko 400 milijonov članov. Za razliko od Facebooka in podobnih omrežij LinkedIn ni namenjen zabavi, ampak prostor, kjer lahko posameznik predstavi svoje veščine bodočemu poslovnemu partnerju ali delodajalcu. To pomeni, da je tudi dober tržni kanal.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje