Kako uspešno zagnati posel?

Marsikdo bi vam na takšno vprašanje odgovoril, da je to vprašanje za milijon dolarjev. Če mislite, da je uspeh vašega posla odvisen le od vaše ideje, se motite. Uspešnost posla je povezana z mnogimi drugimi dejavniki, tudi z ekipo.
Kako uspešno zagnati posel?

Pred predstavitvijo svojega projekta preverite idejo (Vir slike: YouTube).

Pred predstavitvijo svojega projekta preverite idejo. Ne le pri družini in prijateljih, ki bodo vaši ideji najverjetneje pritrdili, pojdite med neznance. Naredite anketo in poskušajte vanjo zajeti vse pomembne faktorje. Če vaš startup želi prodajati napravo, storitev ali kaj drugega, kar svet še ne pozna, preverite, ali bo to vašo storitev sploh potreboval. Morda po vaši storitvi še sploh ni potrebe.

Zato, ne začnite s poslom, dokler ne preverite svoje ideje. Ali obstaja trg? Ne le to, ali je država, v kateri živite, primeren trg za vašo idejo. Česa si želijo potrošniki? Je cena za vašo storitev dostopna vaši ciljni publiki?

V dobrem in slabem

Imejte načrt, kako voditi posel. Lahko bi rekli, da gre za obliko sprejemanja odločitev še preden sprejmete kakršnokoli odločitev. Načrt je pomemben tudi za vse tiste mesece, ko vam posel ne bo šel. Lahko se zgodi, da vaših storitev oziroma izdelkov potrošniki ne bodo kupovali več mesecev. Slabi časi so pravi test za ekipo.

Ekipa kot pri športu

Ob sebi imejte pravo ekipo. Ekipo, ki ji lahko zaupate in ki ne bo obupala pri prvi oviri. Bodite motivacijski, a realni. Člani ekipe naj z vami delijo svoje ideje, delujte kot športna ekipa, ki brez enega člena ne more normalno delovati. »Vedno pravim, da potrebuješ celo vas za zagon startupa,« pravi Marqaux Guerard, soustanovitelj Memija, podjetja, ki se ukvarja z nosljivo tehnologijo za ženske.

Prisluhnite kupcu, saj bo izboljšal vaš izdelek

Pri razvoju posla vam pomagamo tudi v MP šoli >>

Pomembni so odzivi na vaš izdelek. Uporabite jih za izboljšave. Morda ste s svojim izdelkom in uspehom ideje zaslepljeni, medtem ko bodo drugi pomanjkljivost takoj opazili. Če svojim (potencialnim) kupcem ne boste prisluhnili, ne boste nikoli vedeli, ali je bila ideja dobra, meni Bayard Winthrop, ustanovitelj American Gianta. Winthrop, ki je podjetje ustanovil leta 2012, je pred začetkom potrošnike spraševal o vseh vidikih svojih izdelkov. Pridobljene odzive je uporabil za njihovo izboljšanje. Izboljševal jih je kar pol leta, a se mu je to vse poplačalo.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje