Kako uspešno zagnati posel?

Avtor Maruša Žibert — 03.10.2014
Komentiraj!
Marsikdo bi vam na takšno vprašanje odgovoril, da je to vprašanje za milijon dolarjev. Če mislite, da je uspeh vašega posla odvisen le od vaše ideje, se motite. Uspešnost posla je povezana z mnogimi drugimi dejavniki, tudi z ekipo.
Kako uspešno zagnati posel?

Pred predstavitvijo svojega projekta preverite idejo (Vir slike: YouTube).

Pred predstavitvijo svojega projekta preverite idejo. Ne le pri družini in prijateljih, ki bodo vaši ideji najverjetneje pritrdili, pojdite med neznance. Naredite anketo in poskušajte vanjo zajeti vse pomembne faktorje. Če vaš startup želi prodajati napravo, storitev ali kaj drugega, kar svet še ne pozna, preverite, ali bo to vašo storitev sploh potreboval. Morda po vaši storitvi še sploh ni potrebe.

Zato, ne začnite s poslom, dokler ne preverite svoje ideje. Ali obstaja trg? Ne le to, ali je država, v kateri živite, primeren trg za vašo idejo. Česa si želijo potrošniki? Je cena za vašo storitev dostopna vaši ciljni publiki?

V dobrem in slabem

Imejte načrt, kako voditi posel. Lahko bi rekli, da gre za obliko sprejemanja odločitev še preden sprejmete kakršnokoli odločitev. Načrt je pomemben tudi za vse tiste mesece, ko vam posel ne bo šel. Lahko se zgodi, da vaših storitev oziroma izdelkov potrošniki ne bodo kupovali več mesecev. Slabi časi so pravi test za ekipo.

Ekipa kot pri športu

Ob sebi imejte pravo ekipo. Ekipo, ki ji lahko zaupate in ki ne bo obupala pri prvi oviri. Bodite motivacijski, a realni. Člani ekipe naj z vami delijo svoje ideje, delujte kot športna ekipa, ki brez enega člena ne more normalno delovati. »Vedno pravim, da potrebuješ celo vas za zagon startupa,« pravi Marqaux Guerard, soustanovitelj Memija, podjetja, ki se ukvarja z nosljivo tehnologijo za ženske.

Prisluhnite kupcu, saj bo izboljšal vaš izdelek

Pri razvoju posla vam pomagamo tudi v MP šoli >>

Pomembni so odzivi na vaš izdelek. Uporabite jih za izboljšave. Morda ste s svojim izdelkom in uspehom ideje zaslepljeni, medtem ko bodo drugi pomanjkljivost takoj opazili. Če svojim (potencialnim) kupcem ne boste prisluhnili, ne boste nikoli vedeli, ali je bila ideja dobra, meni Bayard Winthrop, ustanovitelj American Gianta. Winthrop, ki je podjetje ustanovil leta 2012, je pred začetkom potrošnike spraševal o vseh vidikih svojih izdelkov. Pridobljene odzive je uporabil za njihovo izboljšanje. Izboljševal jih je kar pol leta, a se mu je to vse poplačalo.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!