Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Avtor Maja Borštnik — 19.10.2014
Komentiraj!
Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese.
Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Marketinška strokovnjakinja Alexis Rodrigo pri svojem delu vedno upošteva štiri glavna pravila načela AIDA. Gre za eno izmed vodilnih prodajnih in marketinških načel, ki je v veljavi že od okoli leta 1900 dalje, saj se odlično obnese tako pri osebni prodaji, kot tudi pri prodajnih pismih, poslanih preko navadne ali elektronske pošte, ter celo na družbenih omrežjih, ki so postali priljubljeni v zadnjih letih.

Poglejmo si, kako Alexis z upoštevanjem načela AIDA po korakih doseže zastavljeni cilj, to je potrošnika prepričati v nakup s pomočjo skrbno napisane elektronske pošte. 

1. korak temelji na pridobivanju pozornosti potencialnih kupcev (A - "attention")

Alexis se dobro zaveda, da je najprej treba poskrbeti za pridobivanje pozornosti potencialnih kupcev - brez te se prodaja namreč nikakor ne more zgoditi. Elektronska pisma, ki ne pritegnejo pozornosti bralca, neodprta in neprebrana romajo v koš. 

Da se to ne bi zgodilo, Alexis pozornost potencialnih kupcev pri pošiljanju elektronskih pisem poskuša pridobiti tako, da:

  • uporabi svoje ime in priimek kot pošiljateljice, saj je ugotovila, da elektronska pisma, poslana iz naslovov "ne-odgovarjaj" ali "info" ne prejmejo večje pozornosti ali celo avtomatično pristanejo med nezaželeno pošto;
  • poskrbi za privlačen naslov, ki nagovori prejemnika z njegovim imenom in priimkom ter, ki vključuje besede, kot so "brezplačna dostava", "popust" ali "sveže novice".

2. korak temelji na vzbujanju in ohranjanju zanimanja potencialnih kupcev (I - "interest")

Ko Alexis poskrbi za pozornost bralca, ve, da mora slediti vzbujanje in ohranjanje njegovega zanimanja, da bi ta tudi dejansko odprl in prebral elektronsko pošto. To stori v prvih nekaj stavkih na naslednje načine:

  • predstavi problem, ki zanima bralce in ki jim na nek način otežuje življenje;
  • pove zgodbo, s katero se lahko bralci poistovetijo;
  • da veliko in pogumno obljubo, ki pri bralcu vzbudi zanimanje. 

3. korak temelji na ustvarjanju želje po produktu oziroma storitvi (D - "desire")

Prišli ste do točke, ko bodo prejemniki elektronskega pisma le-tega tudi prebrali. Vaša naloga je, da ustvarite takšno besedilo, ki bo bralce prepričalo, da si vašega produkta oziroma storitve želijo. 

Alexis na tej točki:

  • bralcem pokaže prednosti produkta oziroma storitve;
  • če je v prejšnji točki podala veliko obljubo, sedaj dokaže, da je govorila resnico. Pri tem uporabi fotografije v stilu "prej in potem" ali pa doda pozitivna mnenja zadovoljnih strank;
  • pove, koliko ljudi je že kupilo produkt oziroma storitev. Ljudje namreč po naravi radi sledijo ostalim, zato jih napis "13.489 zadovoljnih strank je že kupilo naš produkt" avtomatično privlači.
  • poda ponudbo z omejenim rokom trajanja ali pa zapiše, da je na voljo omejeno število produktov. 
Že poznate 7 zlatih pravil marketinga?

4. korak temelji na spodbujanju k nakupu (A - "action")

Prišli ste skoraj že do konca - manjka še zadnji poziv k akciji oziroma k nakupu. Alexis pravi, da je ta lahko v obliki teksta ali gumba z napisom "nakup":

  • najbolje je, če se gumb nahaja na dnu ponudbe ali pa da je takšnih gumbov več razpršenih tekom celotnega e-sporočila;
  • pametno je uporabiti grafične elemente (na primer puščice), ki bodo bralca spodbudile, da hitro poišče gumb;

Vir: Vero blog

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!