Kako ustvariti dobro vizitko

Vizitka je sestavni del trženja podjetja in mora posredovati pravilno sporočilo, saj si prav na podlagi vizitke stranke pogosto ustvarijo prvi vtis o podjetju.
Kako ustvariti dobro vizitko

Vizitka predstavlja podjetje.

Izberite stil vizitke, ki se ujema z vašim podjetjem, industrijo in osebnim stilom (finančni svetovalec bo tako uporabil drugačen stil vizitke kot mehanik). Nanjo napišite osnovne podatke kot so vaše ime, naziv, ime podjetja, naslov, telefonsko številko, email in spletno stran. Pri snovanju vizitke se najprej osredotočite na poslovno podobo, ki jo želite kazati svetu. Obstaja pet stilov vizitk, ki jih lahko uporabite:

  • Osnovne vizitke: Ta vrsta vizitk ima preprost črno-bel izgled in je primerna, če kartico želite uporabiti le za posredovanje vaših osnovnih podatkov. Njena prednost je resen in preprost pristop.
  • Slikovne vizitke: Tu na vizitko dodate svojo sliko oziroma sliko vaših proizvodov ali storitev. Priporoča se uporaba barv in ne le črno bela tehnika.
  • Otipne vizitke: Tu je poudarek na otipu ali vonju vizitke. To se lahko doseže z uporabo drugačnih materialov, oblik, reliefne tiskave. Navadno morate za to odšteti tudi več denarja.
  • Večnamenske vizitke: Vizitko lahko poleg predstavitve vašega podjetja uporabite tudi v druge namene, npr. kot kupon za popust ali pa nanjo natisnete zemljevid do vašega podjetja.
  • Drugačne vizitke: So bolj ektravagantne in kreativne in pritegnejo dodatno pozornost.

Ko je ideja za vizitko zasnovana, pride na vrsto tiskanje. Tu se je potrebno odločiti o velikosti, barvi (prevladujejo dvobarvne vizitke) in številu vizitk (navadno se ob večjem številu dobi določene popuste).

Potrebno se je samo še odločiti o izbiri ponudnika: za vse obiskovalce naših spletnih strani smo se dogovorili za posebne pogoje ob naročilu vizitk na spletnih straneh www.natisni.com, kjer 100 barvnih enostranskih vizitk stane od 10 eur (+ddv) dalje! Obiskovalce naših spletnih strani čaka darilo – 50 vizitk gratis (ob naročilu omenite, da ste obiskovalec spletnih strani mladipodjetnik.si).

Vir: Entrepreneur

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje